Kempowerin laturit koostuu 25 kW:n yksiköistä ja nuo vanhemmat laturit ei osaa dynaamista kuormanhallinta tai ainakaan aiemmin se ei ole niissä toiminut. Tämä tarkoittaa sitä, että vapautuneet yksiköt otetaan käyttöön vasta, kun uusi lataus aloitetaan.No on toi 37,5kW:kin käytännössä 100% enemmän kuin 20kwh. Sillä vaihdilla jos saa niin tunnissa aika monen sähköauton akku on 20->80%. 20kwh on niin naurettava nopeus pikalataukseen etten kyllä usko ellei joku ratakiskosta väännä todisteita tänne eteen![]()
Kuortin ABC:llä (6 laturia, 300 kW) sain vain 24 kW:n teholla vaikka yksi paikka oli vielä vapaana. 2 autoa latasi 55 kW:n teholla eli ne kumpikin varasi 3 yksikköä ja minulle jäi vain yksi vaikka kokonaisteho olisi kasvanut, jos olisi saanut yhden lisää. En sitten jäänyt odottamaan muiden lähtemistä vaan siirryin Heinolaan, jossa sain sen mitä auto pystyi ottamaan eli 60 kW.