Näin ID3-kuskina en jaksa uskoa kolmosen ja nelosen eroavan näin paljon toisistaan. ESP ja luistonesto ovat volkkarissa niin holhoavia, että tässä "lumikaaoksessakin" autolla voi vetää kaikki risteykset lämä tiskissä ja "nollat taulussa" ilman mitään ongelmia.
Mutkissa poljinta reilummin painaessa auto aluksi tarjoaa vähän perää sivulle, mutta sähköaivo nappaa käytännössä heti kiinni. Tällöin luistonesto rajoittaa momentin ja ajonvakautus kulkukulman siten, että auto menee hyvin eleettömästi pienessä luistossa koko mutkan juuri siihen suuntaan, mihin ratti osoittaa. Sama liikkeellelähdöissä, polkaistessa perä aluksi "muljahtaa" sivusuunnassa hieman ja tämän jälkeen luistonesto + ajonvakautus hoitelevat homman hyvin mitäänsanomattomasti eteenpäin.
Jos jotain tuo kaipaisi, niin ESP off -ominaisuutta. Olisi mielenkiintoista kokeilla, onko noin nopeasti reagoiva voimalinja täysin pitelemätön vai todella helppo hallittava ilman avustimia.