- Liittynyt
- 08.01.2023
- Viestejä
- 2 703
Eipä se ratti tai sen pinta lämpiä samaan tahtiin vaikka itse auto olisikin jo lämmin.Ratinlämmitin kyllä ollut aika turhake, kuten myös penkinlämmitin. Sähköautossa siis. Mutta molemmat tuli omassa vakiona varustepaketin mukana. Sehän lämpiää hetkessä talvellakin niin jotta ei osaa kumpaakaan kaivata.
Tänään aamulla kuitenkin piti palella. Nimittäin pitkästä aikaa polttomoottoriauton rattiin, reilu 10v vanha diesel VAG. Useampi kilometri piti rullailla ennenkuin alkoi lämmintä kabiiniin työntämään. Ja kyllä, nyt eletään kesäkuuta, lämmintä aamulla varmaan jotain viisi astetta plussaa. Justiin sen verran, että ei webasto käynnistynyt.
vähänkin kylmillä keleillä ratinlämmitin on erittäin hyvä ominaisuus eikä se perslämmitinkään sen huonompi ole