Harvinaisen vittumainen kuoppa lastata ja purkaa. Varsinkin painavia tavaroita niin ettei housut ole kiinni rapaisessa puskurissa :O
Tottunut farkkuihin että kamat vaan työnnetään konttiin ja vedetään pois.
Jo0, tosin tässä kai pitäisi ajatella että tuo kuoppa sitä ylimääräistä, jos haluaa pienen, niin ehkä siihen saa jonkun levyn
Nyt ilmeisesti tullut jotain virallistakin
vw.fi linkki ei ilmeisesti toimi suoraan, eli todennäköisesti kuolee.
vw.com en versio (sieltä löytyy pressi paketti ei pohjoismaisilla kielillä)
Moottori.fi tuoreempi artikkeli
vw.fi julkaisutavoite ketjussa mainittu vuosi 2025
ID. 2all -konseptiauton tekniset tiedot | |
Voimalinja | Pienemmän kokoluokan MEB-alustarakenne, etuveto |
Teho | 166 kW / 226 hv |
Toimintamatka | jopa 450 km (WLTP) |
Latausaika | 10 -> 80% noin 20 min. |
0–100 km/h | < 7 s |
Huippunopeus | 160 km/h |
Pituus | 4,050 mm |
Leveys | 1,812 mm |
Korkeus | 1,530 mm |
Akseliväli | 2,600 mm |
Tavaratila | 490 – 1,330 litraa |
Rengaskoko | 225/40 R20 |
Pieni poiminta käyttöliittymästä
"intuitiivisilla toiminnoilla varustettu infotainment-järjestelmä p
erinteisellä äänenvoimakkuuden säätimellä ja erillisillä ilmastointipainikkeilla. 5-ovisuus tuo käytännöllisyyttä ja joustavuutta arjen tarpeisiin kaikille käyttäjäryhmille. Tavaratilaa on tarjolla jopa 490–1,330 litraa, joka ylittää jopa isomman kokoluokan autojen lukemat."
Etuveto ilmeisesti sallii tuon tavaratilakuopan.
"Volkswagen-malliston sähköistyminen kiihtyy: kymmenen uutta täyssähköautomallia vuoteen 2026 mennessä"
" Tänä vuonna näemme jo uuden ID.3-mallin, ID. Buzzin pidemmän akselivälisen version ja ID.7 sedan-mallin. Näitä seuraa kompaktin kokoluokan täyssähköinen SUV-malli vuonna 2026, ja haasteista huolimatta, Volkswagen työskentelee myös parhaillaan täyssähköautomallin parissa, jonka hinta tulisi olemaan alle 20 000 eroa. "
Eli tämän ei luvata olevan halvinmalli, Jos tuo Volkswagen tulkitaan konserniksi, se brändi vaihtoehtoja on. (Edit moottori.fi " ID.2 on tarkoitus saattaa Espanjan tuotantolinjalle yhdessä Cupran ja Škodan vastaavien mallien kanssa vuonna 2025. ")
Konserni nosti henkilöauto sähköistymistavoitetta.
" että sen Euroopassa myymistä autoista 80 % olisi sähköautoja vuoteen 2030 mennessä "
Moottori.fi poimintoja
" mutta pääsy 20 minuutissa 10:stä 80:aan prosenttiin kertoisi ehkä jopa 200 kilowatin pikalataustehosta. "
Sielläkin nostettiin esille käyttöliittymä jossa fyysisiä näppäimiä, ja mainittiin kuvissa näkyvä BMW maininen pylpyrä, ettei tarvi näyttölääppiä.
Jossain artikkellissa mainoskuvassa oli valittu retromittarista, edit löyty.
Toivottavasti jollain Skodan nimellä tulee "ämpärimuoviversio"