• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

YLE - yhteiskunnallinen asema

Liittynyt
14.08.2023
Viestejä
1 203
Ylen uutis- ja ajankohtaistoimituksen päätoimittaja Riikka Räisänen on matkustanut Ylen maksamana kuvajournalismifestivaalille yleläisen kumppaninsa kanssa kertoo IS:

Nyt on Räisäsen ja Jokisen harkinta pettänyt.
Tällaisia pomo-alainen-suhteita ei ole hyväksytty niissä firmoissa, joissa olen ollut töissä. Alainen on aina siirretty toiseen organisaatioon tai pomo siirtynyt muualle. Tapauksia ei ole ollut monta, mutta käytäntö on aina ollut normi. Ylen käytäntö on erilainen.

Saa nähdä miten Jarno Liskin Yle-raportoinnin käy. Hän siirtyy Hesariin ensi kuun alussa. Toivottavasti paranee, jos mahdollista.
Kaikkien aikaisempien skandaalien päälle YLE korruptoi hallintoneuvostonsa puheenjohtajaa ja nyt sitten 150 000 euroa vuodessa tienaava Räisänen ulkoistaa omat lemmenmatkansa YLE:lle. Tottakai mikään kavaltaminen ei ole täydellinen ilman veronmaksajille vittuilua:
1725494888765.png



Mutta eipä siinäkään vielä kaikki. Näyttelijä/mediapersoona Antti Holma kertoo podcastissa hiukan kokemuksia YLE:n rahankäytöstä.

Muistan, kun Maikkarin aamu-tv:ssä oli kuvaaja, toimittaja, meikkaaja ja ehkä yksi tuotantoihminen studiolla. Kun menin Ylen haastatteluohjelmaan, sieltä tuli jono slipovereja kulkukortit kaulassa: ”Terve, olen vastaava toimittaja. Moi, olen artikkelitoimittaja. Moikkeli, minä olen featuretoimittaja, Terve, olen taustatoimittaja. Terve, olen videotoimittaja”.

– Ajattelin, että Ylellä tulee koko Yleisradio esittäytymään. Ei se ollut koko Yleisradio, vaan se oli vain sen kyseisen ohjelman väki, Holma kertoo kummastelleensa.
Kun hän oli tekemässä Radio Sodoma -ohjelmaa, hän kertoo huomanneensa, että kesken tuotannon ”joku ukko alkoi antamaan ohjeita”.

– Kysyin, mitä tämä tämmöinen on, niin se oli kuulemma uusi päällikkö.

– Siellä on viisisataa osastoa ja jokaisella osastolla kolme johtajaa ja yksi työntekijä ja sekin on päällikkö. Eikä kukaan ole vastuussa mistään, koska rahat tulee verottajalta.
– Ei meillä ole varaa pitää viittäsataa päällikköä, vaan niiden rahojen pitäisi mennä uuden tekemiseen.
Onkohan olemassa mitään yhdistystä, yritystä tai valtion virastoa jossa tällainen määrä kavallusta, kusetusta, korruptiota ja varkautta voisi paljastua ilman että mitään tapahtuu? Missä tahansa muualla olisi tullut välitön irtisanominen. YLE on täysin läpikorruptoitunut ja siellä vain hähätellään kuin noita-akka mökissänsä kun varkaudet paljastuu.

Näiden julkisen sektorin paisutettujen korruptiovirkojen tarkoitus on siirtää veronmaksajien rahaa tyhjäpää vassarien kavereille, kiintiönaisille/vähemmistöille jne. joita yksityinen markkina ei palkkaisi. Kun leikkauksista puhutaan niin heti ulistaan "suomalaisen kulttuurin" tai "vapaan tiedon välityksen" tuhosta, mutta tosiasiallisesti pelko on siinä että kahvihuone-Ritvan, cuck-Paavon ja "sumalainen o rasisti"-Abdulin kavallus on menossa leikkuriin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2022
Viestejä
628
Kaikkien aikaisempien skandaalien päälle YLE korruptoi hallintoneuvostonsa puheenjohtajaa ja nyt sitten 150 000 euroa vuodessa tienaava Räisänen ulkoistaa omat lemmenmatkansa YLE:lle. Tottakai mikään kavaltaminen ei ole täydellinen ilman veronmaksajille vittuilua:
Hmm, mistähän tämä on tuttu kaava että aina kun nainen saa kritiikkiä mokasta jollaisesta mies olisi joutunut eroamaan niin kriitikot onkin vain katkeria setämiehiä :hmm: Ei sentään toimittaja kyykyttänyt istumaan valokuvaa varten? Onkohan hän nyt työnantajansa maksamalla lomamatkallaan ihan kunnossa henkisesti?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 226
Ylen työntekijät ja ylen valvojat kuppaavat veronmaksajien rahaa kilpaa omiin liiveihin. Kaikki hyvin kun muutama tonni sieltä täältä saadaan napattua. Alkaa mennä jo oikeasti kuppi nurin.

Pidin SW-heimoa uskottavana tähän uutiseen saakka mutta ostettavissa näköjään oli hänkin.
Tämä on jotenkin huvittavan perverssiä. Ylimmän elimen minkä pitäisi valvoa Ylen toimintaa, juoksee näillä marinointi matkoilla säästötalkoiden aikaan. Pomo-alainen-suhteita, tämä on yhtä pahkasikaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 986
Viestejä
4 388 080
Jäsenet
72 891
Uusin jäsen
Vesa123

Hinta.fi

Ylös Bottom