Jos sä haluat sen pilveen, niin sit ehkä ottaisin ton uudemman suoraan. Itse hain ton vanhemman version just autotallin oveen ja mulla oli ylijäämä yale näppis millä ovea saa nyt lokaalisti avattua. Mulla on toisessa vanhassa linuksessa toi vanhempi bridge ja silta on kyllä suolainen hinnaltaan. Ne maksaa kimpassa melkein saman mitä uusi linus itsessään. Tosin, jos on uudempi silta connectX niin siihen voit sitten kytkeä sen 4 yale laitetta ml. vanhempia halvempia linuksia. Jos vain ovien lokaatiot sellaiset, että yksi silta yltää lukoille. Eli ehkä sulle se uudempi sanoisin.
EDIT: sähän voisit tsekata:
Tarkempia tietoja: Niko M./044-7230810 Nouto Kokkolan K-Raudasta (Måttisenkatu 10, 67700 Kokkola) tai toimitus Postilla. Toimituksiin lisätään toimitusmaksu 15e. ---------------------- Valikoimastamme poistuva malli. Varastossa 2 kpl. Normaalihintamme 231e, nyt 179e/kpl...
www.tori.fi
Liike joka myy. Ilmoittavat että "poistuvia malleja", mutta tuotekuvaus antaa ymmärtää että kyseessä uudempi versio. Eli tuosta kohtuuhintaan linus tilaukseen ja jos paketista löytyy v1, niin sitten vaatii ostohinnalla v2:n joka oli kuvauksessa mainittuna (wlan mainittu). Nappaa tori-ilmoituksesta vielä kuva, niin win sulle