Mikä vittu nyt taas.
Yritän tutkia tän paskan automaattista käynnistymistä enkä pääse muokkaamaan asetuksia. Kun meen tonne ajoitettuihin tehtäviin ja yritä ottaa täppää pois jostain ni tää paska pyytää jotan käyttäjätunnusta ja salasanaa. Mitä helvettiä ne nyt on kun mulla on tasan yks käyttäjä koneella ja se on järjestelmän valvoja ilman salasanaa. Yritin myös luoda uusia käyttäjiä ja niille salasanoja sekä nykyiselle käyttäjälle mutta ei. Ei vittu kelpaa mikään.
Tää on muutenkin jotenkin outo ku mä saan asenneltua ohjelmia ihan tosta vaan ja muutenkin räpeltää asetuksia mutta esim DVD asemalta en saa asennettua mitään kun tää herjaa että ei riitä oikeudet ja ota yhteys järjestelmänvalvojaan. Samoin kun meen ropeltamaan noita ajastettuja juttuja ni tää ei anna mun säätää vaan pyytää salasanaa.
Mitä helvettiä tässä nyt taas pitäis tehdä?
![]()
Tuosta alimmasta ikkunasta muiden alapuolella näkyy että käyttäjä on SYSTEM. Sen salasanaa ei yleensä olekaan missään tiedossa ja ko. tunnuksella ajavia taskeja ei olekaan helppo muuttaa.
Viime tarpeesta on jo kauan, en muista mitä piti tehdä mutta google varmaan auttaa. Ja pstools on myös hyvä.