Sehän se siinä on, että olen poistanut kokonaan käytöstä lepo- ja horrostilat.
Ja senkin takia, että horrostilaa EI PITÄISI käyttää jos kiintolevy on SSD kiintolevy(?) on kuulemma mukaan haitallista kiintolevylle.
Silti Windowsin uudelleen käynnistäminen .....
....tyssään mustaan ruutuun ja eikä tule sitä Windowsin logoa, joka pitäisi tulla.
Tuo mitä kerroin aikaisemmin POST ruudusta niin tarkoitan tätä (kuva).
Tuon jälkeen pitäisi normaalisti tulla se Windows 10 sininen logo...mutta EI.
En tiedä mihin ihmeeseen tuo oikein tyssää? ja mitä ihmettä Windows oikein sillä hetkellä tekee kun pitäisi ruveta lataamaan itse käyttistä.
Netistäkin olen yrittänyt hakea vinkkejä sekä kokeillut niitä...tuloksestta.
Itse NYT kyllä epäilen vahvasti, että tuo viimeisin kumulatiivinen päivitys, joka asennettiin toukokuun alussa on syypää, että Windows ei sen takia käynnisty uudestaan enää kunnolla...jääden johonkin ikuiseen looppin.
Kaiken lisäksi tuota kyseistä päivitystä EI pysty edes poistamaan...ku
poista asennus -nappia ei ole (kuva).
Ja eikä tämänkään kautta (Poista päivitysten asennus) pysty edes poistamaan viimeisiä päivityksiä (kuva).
Herjaa vain lopulta, että ettei onnistu.
Kaiken lisäksi tuokaan ei myös toimi kun valitsee Käynnistysasetukset kautta Käynnistä uudelleen.
Tietokoneen uudelleen käynnistämisen yhteydessä pitäisi tulla tämä ruutu (jälkimmäinen kuva) vaan EIPÄ tule...tulee vain musta näyttö ja mitään ei tapahdu. Sitten vasta tuo käynnistysasetukset valikko tulee esille kun painan virtanappia jotain 5 sekuntia sammuttaakseen koneen ja sitten käynnistän tietokoneen uudelleen.
Tässä on nyt kerta kaikkiaan ihan ymmyrkäisenä tuon ongelman edessä.