Mikä oikein aiheuttaa tällaisen ongelman (kuva)?
Tuo ilmoitus tulee kun yritän poistaa laitetta turvallisesti (se kuvake työpöydän oikeassa alakulmassa) eli USB tikkua tai ulkoista kiintolevyä.
Ja tuon ilmoituksen WMS Volume Sideband
numero
Tuo numero vaihtelee myös.
Olen katsonut Tehtävänhallinnasta ja mielestäni mikään ohjelma ei käytä tuota ulkoista laitetta.
Olen kokeillut sitäkin myös että olen odottanut tunnin ja sitten yritän poistaa laitetta turvallisesti MUTTA EI sama ilmoitus tulee aina.
Käytössäni on Windows 10 Pro versio 1909. Mutta sitä en tiedä minkä päivityksen yhteydessä tuo ongelma on tullunna ja milloinka. Kun nykyisin Windows Update asentaa KAIKKI tai ei mitään.
Netistä olen yrittänyt etsiä tietoa mutta huonolla menestyksellä.
En tiedä sitten onko tuolla yo. ongelmalla sitten joku syy seuraus juttu kun Laitehallinnassa WPD tiedostojärjestelmän asemaohjain on huutomerkki (Laitetta ei voi käynnistää koodi 10) ja ilmestyy silloin kun USB porttiin on liitetty USB tikku tai ulkoinen kiintolevy (kuva2).
Tuohonkin ongelmaan olen yrittänyt etsiä ratkaisua mutta EI OLE löytynyt toimivaa ratkaisua, joka korjaisi ongelman.
USB tikun pystyn poistamaan silleen turvallisesti, että menen Oma Tietokone ja klikkaan USB tikun kuvaketta hiiren oikealla painikkeella jolloin tulee menu ja valitsen Poista kohdan. Jolloin tikun pysty poistamaan turvallisesti. Mutta tuo Poista kohtaa EI löydy menusta laitteena on ulkoinen kiintolevy.