Päivitä kolmoseen. Paranee kuvanlaatu selvästi niin kaapelilla kuin langattomanakin.Quest 2 kanssa on itsellä hieman langattoman PCVR kanssa ongelmaa. Lähinnä rallipeleissä.
Vaihdoin tuossa hetki sitten wlan boksini pykälää parempaan kun kaverilta sain hänen päivitettyä oman settinsä. Tuli siinä yhteydessä sitten käytyä jälleen kaikki pcvr vaihtoehdot eri asetuksineen läpi. Eli testasin Steam Link, Virtual Desktop, AirLink ja Link-kaapelin eri asetuksilla läpi. Siinä testaillessa sitten tajusin, että mulla tulee langattomana micro-(ja joskus isompaa) stutterointia pelissä kuin pelissä ja useimmiten päätä kääntäessä tai muuten liikuttaessa. Pienemmällä bitratella vähemmän, mutta ihan minimilläkin sitä tulee. Muissa hitaampitempoisissa peleissä sitä ei juuri edes huomaa ja jos huomaa, niin se ei haittaa mitään, mutta rallissa se haittaa vähän liikaakin. Aikani googleteltuani, huomasin että se on melko yleinen vaiva ja jotkut on siitä päässyt verkon asetuksilla eroon ja toiset ei millään. Link kaapelilla ajaessa ei sitä esiintynyt laisinkaan, niin nyt olen pohtinut piuhallisten lasien ostamista. Täytyy sitä ennen perehtyä vielä Link-kaapelilla pelatessa kuvanlaadun parannukseen. Vakio asetuksilla se on kamalaa suttua.
Reitittimenä on nyt Huawei OptiXstar K562 Wifi6 ja aiemmin oli D-Link joku Wifi5 reititin. Aika monet youtube videot aiheesta on katsottu läpi ja koitettu saada toimimaan, mutta saattaa olla tekemätön paikka.
Myös lasien päivittämistä Quest 3 olen miettinyt kun tykkään kuitenkin pelata muutakin kuin simupelejä tai PCVR-pelejä, mutta ilmeisesti myös Quest 3 kanssa voi olla lukemani perusteella samat ongelmat tiedossa.
Siksi voisikin olla jopa kahdet lasit. Toiset piuhalla simuhommiin ja toiset langattomasti kaikkeen muuhun.
Mulla ei kyllä esiinny mitään stutterointia.
Onko sulla mikä prossu ja näyttis?