- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 765
Miten niin kusee omille nilkoille? Pitäisi ostaa jotain mitä en halua, etten kusisi omille nilkoille? Metan laseilla pyörivät pelit ovat kaikki joko VR-leluja, kevyitä pikkupelejä tai laadultaan muuten vaan heikompia kuin A-luokan pc/pcvr pelit. Half Life Alyx on hyvä esimerkkin ja Skyrim/Fallout 4 modattuna hyviä esimerkkejä siitä että pc:llä vaan on mahdollista saada parempaa ihan vaan markkinan koon takia.
Mitä arvelet, pyöriiköhän tämän meta versio laseissa vai PCVR yli? Jos pyörii laseissa, onkohan se tökkivä vai erittäin karsittu? Entä olisiko tämä ollut mahdollista jos julkaisu ei olisi myös PCVR ja PSVR samalla? Onneks tuon voi ostaa Steamille ja voi pelata millä laseilla tahansa. Tämä on se suunta mihin VR-pelaamisen pitäisi mennä, eli isommat julkaisijat panostavat multiplattaversioihin.
No kuset nilkoille siten ettet todellisesti hyödy asiasta mitenkään ja haittana et voi pelata osaa "AAA" VR-peleistä ollenkaan. Käytännössä jäät esim. seuraavista peleista paitsi: Asgard Warth 2, Climb 2, Assassin's Creed Nexus, Lone Echo, Phantom: Covert Ops, Sniper Elite VR: Winter Warrior, Stormlands etc. noin nyt ihan vaan random googletuksella Meta Exclusiveista, jotka ovat keskimääräistä laadukkaampia.
Mitä nyt Metroon tulee niin onhan se itsestään selvää että se Oculus SA-versio tulee olemaan graafisesti heikomman näköinen. Eiköhän itse peli kuitenkin ole silti muuten ihan sama. Voit halutessasi edelleen sen PCVR-pelin ostaa ja pelata sitä Metan laseilla jo haluat maksimitason graafisen näyttävyyden. Ton tyyppisten pelien osalta se varmaan kannattaakin. Noi sinun/minun muut PCVR-esimerkkipelit on kovin vanhoja ja harvassa. Lisäksi niitäkin kuitenkin pystyy Metan laseilla ihan normaalisti sillä PCVR-graafisella laadullakin pelaamaan. Pointti tässä nyt koko ajan oli että tällä hetkellä saat Q3:lla "best of both worlds" kun muut vaihtoehdot ei tarjoa oikein mitään muuta kuin muutaman sadan rahallisen säästön, jonka mukana menettää merkittävästi laajemman pelivalikoiman nyt ja tulevaisuudessa. Mut joo eiköhän tästä ole jo ihan tarpeeksi väännetty.
Viimeksi muokattu:
