VALOO valokuitu

Liittynyt
14.12.2018
Viestejä
181
Meillä olis viikon päästä tonttiveto. Valoo sanoi, että jos asiakas ei tiedä kaapeleiden paikkoja pihalla mutta tietää, että niitä on, niin sitten on heidän vastuullaan väistää ne.

Kai niillä sitten tutkat on oltava? Kehtaako sitä kaivajien vieressä patsastella mitä maasta löytyy vai kuinkahan niillä on tatti otsassa ennestään kaikenmaailman vahtijoista? :F
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 702
Meillä olis viikon päästä tonttiveto. Valoo sanoi, että jos asiakas ei tiedä kaapeleiden paikkoja pihalla mutta tietää, että niitä on, niin sitten on heidän vastuullaan väistää ne.

Kai niillä sitten tutkat on oltava? Kehtaako sitä kaivajien vieressä patsastella mitä maasta löytyy vai kuinkahan niillä on tatti otsassa ennestään kaikenmaailman vahtijoista? :F
Lue edellinen sivu. Asiasta juuri ollut puhetta.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
18 416
Kai niillä sitten tutkat on oltava? Kehtaako sitä kaivajien vieressä patsastella mitä maasta löytyy vai kuinkahan niillä on tatti otsassa ennestään kaikenmaailman vahtijoista? :F
Erittäin tärkeää ja kannatettavaa valvoa sitä työtä. Oli sitten kuitu, sähkö, vesi, joku muu, niin valvonta tärkeää ja parempi mitä nopeammin epäkohtiin voi puuttua.

Mukava, positiivinen, yhteistyöhaluinen, kysyvä asenne usein auttaa.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
815
Kai niillä sitten tutkat on oltava?
Metallinpaljastimen näköisellä härvelillä ainakin omassa tapauksessani haravoivat kaivuulinjan. Jostain syystä eivät kuitenkaan löytäneet KTV-kaapelia, jonka onnistuivat katkaisemaan. En itse kehdannut seistä koko aikaa vieressä tuijottamassa kun sahasivat uraa, vaan menin sisälle kurkkimaan ikkunasta.

Lienen edelleen ainoa palstalainen joka on joutunut allekirjoittamaan sitoumuksen jossa olen vastuussa merkkaamattomista kaapeleista, jos ne satutaan katkaisemaan? Jos en olisi allekirjoittanut, ei kuitua olisi asennettu. Vai oliko peräti joku toinenkin palstalainen?
 
Liittynyt
22.06.2023
Viestejä
21
Reititin lähti tulemaan, mutta alarm valo palaa täälläkin vielä. Urakoitsijalle meni aspan kautta korjauspyyntö ja n. 2viikkoa voi mennä ja en yllättyisi jos pidempäänkin.
 
Liittynyt
18.06.2017
Viestejä
815
Joo, mulla kaivettiin kuitu vain 15cm syvyyteen, ja siinä nousi samalla juurakkoa pintaan, ja kaapelinauhakin kulkee osin nurmikon pinnalla. Kun olen leikannut nurmikkoa, niin juurakon pätkiä on lennellyt pitkin tonttia, ja kaapelinauhan pätkiäkin, mutta ei ole osunut silmään että olisi sinistä kuituputkea vielä näkynyt nurmella, joten tuskin siitä kyse kun ei ole yhteyttä runkoverkkoon mullakaan ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 045
Viestejä
4 404 238
Jäsenet
73 091
Uusin jäsen
Jambbah

Hinta.fi

Ylös Bottom