VAG autojen monet ongelmat

Ei paljon lohduta jos jossakin muuten paalauskunnon partaalla olevassa 15v vanhassa mallissa moottori on ollut aikoinaan semisti ok. :D

Onko näissä VAG-konsernin 2010 ja uudemmissa tekeleissä mitään järkevää moottori/vaihteistovaihtoehtoa?
Ei kai noissa nykyisisä hihna-TSI:ssä tai nyky-TDI:ssä mitenkään erityisen paljon vikoja ole ollut, ja manuaalilootat nyt ole mikään varsinainen ongelmakohta käsittääkseni ikinä ollut VAG:ille. Uusien DSG:den vikaherkkyydestä en osaa sanoa, olkoonkin että en kyllä kovin suuri kaksoiskytkinten ystävä noin muuten ole, olkoonkin että onhan nekin kehittyneet.
 
No kuten sanottu, nuo hihnavetoiset 1.0/1.2/1.4/1.5 bensakoneet on ainakin toistaiseksi ihan hyvässä maineessa. 1.8/2.0 bensat myös jostain tuolta 2014 eteenpäin, milloin nyt missäkin mallissa on siirrytty siihen kolmannen sukupolven EA888 -moottoriin.

Jos siis tilillä riittää pitoa vain 2010-2013 malleihin niin pirun hankalaa on suositella mitään niistä. 2014-2015 eteenpäin on parempaa.

Tämä siis bensakoneista, dieseleistä ei mitään tietoa.
 
Ihmettelen enemmänkin, että eikö jengiä yhtään haittaa konsernin suoranainen valehtelu asiakkaille (diesel-päästöhuijaus), vikojen peittely ja vähättely (mm. TSI-koneiden jakopäät, öljynkulutusfiasko, turvavyö-gate, DSG:t), asiakkaiden pitäminen täysinä idiootteina kuluttajansuoja-asioissa, yms.

Helposti uskaltaa. Uutena ostaa ja myy pois kun takuu/huolenpitosoppari loppuu ja vaihtaa uuteen.
Ainoa todellinen ongelma on kuunnella muilla merkeillä ajavien valitusta, kuinka VAG on sitä, VAG on tätä.
 
Riippuu varmaan miten ne on korjattu. Keksin montakin asiaa mitä nippusiteillä voi korjata ihan fiksusti.
 
Onko näissä VAG-konsernin 2010 ja uudemmissa tekeleissä mitään järkevää moottori/vaihteistovaihtoehtoa?
Asiaa selvitettyään työkaveri päätyi johtopäätökseen, että 3.0 TDI biturbo + tiptronic (eli oikeasti ZF 8HP) oli ainut kelvollinen yhdistelmä. Osti sitten sellaisen A6:een liitettynä.
 
Nyt tuli tarve tietämykselle, tai edes avulle. Kyseessä Golf R MK6 ja yhtäkkiä mittaristosta sekä moottorilämpötilan, että bensamittarin viisarien valo poistui. Kaikki muut valot toimii mittaristossa aivan normaalisti.

Löytyykö joltakin tietämystä tuosta valopiiristä tai edes kaaviota ennen, kun menen ja puran tuon mittariston?
 
Turvavyö ei ole yksi niistä. Korjaushan petti heti ensimmäisessä kovemmassa jarrutuksessa.

Tuossa nyt vielä jos joltakulta on mennyt ohi: Artikkeli

Näyttää kyllä niin erikoiselta hommalta että mahtaako tuo oikeasti edes "vahingossa" aueta.
Voi toki näin ollakin. Vaikuttaa vähän jonkun jenkkiläisen väkisin keksimältä kiukuttelulta.
 
Onhan tuo nyt jo suoranaista vittuilua asiakasta kohtaan ruveta korjaamaan jollain nippusidehärpättimellä, joka ei edes kestä, vaan hajoaa ensimmäisessä testissä :facepalm:
Suoranaista vittuilua olisi, jos olisi laitettu tuotekehitysprojekti käyntiin kehittämään edullista ja toimivaa ratkaisua ongelman korjaamiseksi. Tämän jälkeen ratkaisun vaatimat komponentit olisi valmistettu ja toimitettu asennettavaksi kuluttajien autoihin. Varovasti arvioiden tähän olisi mennyt aikaa esimerkiksi puoli vuotta, jonka ajan takaistuimen keskipenkki olisi ollut käyttökiellossa.
 
Suoranaista vittuilua olisi, jos olisi laitettu tuotekehitysprojekti käyntiin kehittämään edullista ja toimivaa ratkaisua ongelman korjaamiseksi. Tämän jälkeen ratkaisun vaatimat komponentit olisi valmistettu ja toimitettu asennettavaksi kuluttajien autoihin. Varovasti arvioiden tähän olisi mennyt aikaa esimerkiksi puoli vuotta, jonka ajan takaistuimen keskipenkki olisi ollut käyttökiellossa.
Niin, paljon parempi ratkaisu on korjata se nopeasti ja kätevästi niparilla ja aiheuttaa keskipenkillä istuvalle hengenvaara.
 
Niin, paljon parempi ratkaisu on korjata se nopeasti ja kätevästi niparilla ja aiheuttaa keskipenkillä istuvalle hengenvaara.
Luulisi että herra t.DI tietäisi, että teknisen ratkaisun ei tarvitse aina olla kallis, hieno ja kiiltävä, vaan useissa tapauksissa riittää että se on toimiva ja siten se voi sisältää myös halpoja komponentteja, esimerkiksi nippusiteitä. Tuosta tapauksesta liikkuu huhuja, että nippuside olisi asennettu väärin. Huhun todenperäisyyteen en osaa ottaa kantaa.
 
Luulisi että herra t.DI tietäisi, että teknisen ratkaisun ei tarvitse aina olla kallis, hieno ja kiiltävä, vaan useissa tapauksissa riittää että se on toimiva ja siten se voi sisältää myös halpoja komponentteja, esimerkiksi nippusiteitä. Tuosta tapauksesta liikkuu huhuja, että nippuside olisi asennettu väärin. Huhun todenperäisyyteen en osaa ottaa kantaa.
Turvallisuusvarusteet pitää korjata niin että ne ovat korjauksen jälkeen turvallisia. En olisi uskonut, että tästä syntyy erimielisyyttä.
 
Tuli juuri vastaan tilanne että väärää materiaalia nippusiteet eikä kelvanneet siksi. Niitä kun on saman näköisenä polypropeenia ja nailonia ja erilaista kestoa sen takia.

Ja muistetaan että se turvavyö itsessäänkin on nailonia niin oikein speksattu nippuside olis sinällään ollut kestävä. Ratkaisus joku asia kusi.
Silleenhän se nippari täytyy asentaa, ettei se missään tilanteessa joudu kantamaan turvavyön voimaa. Nipparin tarkoitus on vain pitää turvavyön lukko sellaisessa paikassa, ettei se pääse avaamaan toisen vyön lukitusta.

Tätä asiaahan puitiin jossain ketjussa vähän aikaa sitten ja silloinkin tuli esille kuinka tuohon ei asentaa viranomaisista johtuvista syistä mitä tahansa nipparia, vaan se täytyy olla volkkarin hyväksymä tms.
 
Turvallisuusvarusteet pitää korjata niin että ne ovat korjauksen jälkeen turvallisia. En olisi uskonut, että tästä syntyy erimielisyyttä.
Onko poissuljettua, että asentaja olisi epäonnistunut tehtävässään? Tällöin voitaisiin puhua yksittäistapauksesta, johon voidaan puuttua lisäohjeistuksella.
 
Ei tarvitse kovin kauaa miettiä onko nippuside oikea ratkaisu auton tärkeimmän turvallisuusvarusteen korjaamiseksi, minkä tehtävä on kestää jopa 200 kiloisen henkilön massa täysjarrutuksessa... Tuohan on ihan vitsi edes hätäkorjaukseksi.
 
Ei tarvitse kovin kauaa miettiä onko nippuside oikea ratkaisu auton tärkeimmän turvallisuusvarusteen korjaamiseksi, minkä tehtävä on kestää jopa 200 kiloisen henkilön massa täysjarrutuksessa... Tuohan on ihan vitsi edes hätäkorjaukseksi.
Hieman kauemmin voisit miettiä, jotta ymmärtäisit, että nippusiteen tehtävänä ei ole kantaa 200-kiloisen henkilön massaa täysjarruksessa, vaan pitää pitää vyön lukituskappale pois toisen vyön avauspainikkeelta.
 
Tuo korjaushan olisi ollut toimiva, jos olisivat käyttäneet jotain kestävämpää tapaa/materiaalia kuin nippuside.
 
Jarrutuksessa ja varsinkin kolarissa se vyöhön kohdistuva voima on vaan aika reippaasti enemmän, kuin henkilön "paino". Ja lisäksi tuossa VAG:n ratkaisussa tulee vedon lisäksi leikkausvoimia.
 
Ei, enkä ole niin sanonut.Tässä Tellervon aukotonta logiikkaa availlaan.

Onhan tuo nyt aivan säälittävä korjaus ja tahdon nähdä sen nipparin joka ton muka olisi kestänyt. Uskomatonta on se että toi oikeasti pääsi ulos ja vasta TM:n uusintatesti paljasti sen korjauksen paskuuden. :D

E: jaa ei ollut vaggitriidi tämä
Mistä edes tiedät millaisia voimia nippariin kohdistuu?

Ihan kuin täällä kuviteltaisiin, että turvavyöhön tehtäisiin jatkos nippusiteellä ja nippusiteen tulisi siten kestää sama voima kuin itse turvavyön :facepalm:
 
Se nyt kuitenkin on niin että kun suomessa auton keski-ikä on lähes 13 vuotta...

Maaseudulla eli ei-hesessä hieman korkeampi ja isoissa kaupungeissa hieman matalampi.
Tosta nyt sitten ajattelette että jos keskiarvo on jo yli 10 vuotta ja reilusti niin eiköhän se perusuomalaisen auto ole järjestäinkin vanhempaa kalustoa?

Itse ajelin asiakasrahoituksen autoilla jostain 20-vuotiaasta tuonne 40 kympin kynnykselle jolloin yksikertaisesti tuli mitta täyteen kalliita huoltoja, täyskaskoja ja arvonalenemista ja kuukausieriä.

Ei enää koskaan uutta/uudehkoa autoa vaan sellainen 5-6 vuotta tai vanhempi.Ja autosta ja kilsoista riippuen saa olla vanhempikin, ei enää kiinnosta muitten mietteet miksi nytkin ajelen 10 vuotta vanhalla saabilla ja vaimo 12 vuotta vanhalla.Parempaakin käyttöä fyrkalle kun kulli kovana käydä muutaman vuoden välein autokaupassa vaan sen takia että saisi taas ottaa vaihtoauton lisäksi lisää velkaa.

Ja kun ulkomailta haet vähänajetun auton, pidät sitä sen 2-4 vuotta niin myydessä saat yleensä vielä saman minkä alunperin maksoit (siis ilman autoveroa).Laadukkaalle autolle joku 70-140Tkm ei ole vielä matka eikä mikään, ja tollasen kun haet niin huoletta saat pommittaa sen satatonnia ennekuin on edes suomiauton kilsoilla.
 
Ilmeisesti nippusiteeseen kohdistuu kahden matkustajan paino. No joka tapauksessa katkesi normaalissa jarrutuksessa.
 
Ei kuvitella. Etkö nyt itse tajua? Toi nippari pitäis käsin tarkistaa jokaisen kovemman jarrutuksen jälkeen ja käyttää merkkihuollossa uudelleen laitettavana. Muuten on jälleen vaarana että vöy aukeaa koska vika palaa.

Mitä vittua nyt, miten helvetissä tota voi joku puolustella.
Selkeästi kuvitellaan, kun puhutaan että nipparin pitäisi kestää 200-kiloisen henkilön massa täysjarrutuksessa. Tuossahan voi olla niin, että nippari asennettiin väärin, TM testasi, nippari meni poikki ja vw havaitsi, ettei autoamiksesta valmistuneet ole riittävän tarkkoja lukemaan ohjeita ja asentamaan nipparia ja vetäytyi miettimään korvaavaa ratkaisua, jonka aikataulu on tuntematon ja tämän ajan se on voivoi autonomistajille, kun keskipaikka on käyttökieltosuosituksessa.
 
Juuh ihan varmasti, kyllä sen nipparin saa asennettua niin että kestää täysjarrutuksessa murtumatta tai luistamatta ja auto on edelleen täysin turvallinen!

:D:D

Autoamiksissa vika kun Volkkarin nippusideranetukset ei toiminutkaan :D
Niin, vyö kantaa matkustajan aiheuttaman kuorman - ei nippuside, jos se on oikein asennettu.
 
Sanoinkin, että mua häiritsee sen konsernin täysin välinpitämätön suhtautuminen asiakkaisiinsa. Vai mitä mieltä olet turvavöiden korjaamisesta nippusiteillä?

En ole itse kokenut koskaan huonoa palvelua Audilta ja kaikki ongelmat on hoidettu takuisiin ilman ongelmia ja tarjottu aina sijaisautot yms. huollon ajaksi. En jaksa itse loukkaantua, jos joku toinen on saanut huonoa palvelua saman konsernin sisällä. Oma asiakaskokemus ratkaisee.
 
Kertoohan tuo nyt valmistajasta jo kaiken oleellisen jos sitä nippusidettä tungetaan turvallisuuslaitteisiin. Voi tätä fanituksen määrää mikä täälläkin esiintyy kun sitä vielä puolustellaan :)
 
434tkm ajettu 1.9dti passatti BXE-koneella oireilee hieman (koko omistajuuden ajan (20tkm), mutta nyt vasta aloin miettimään onko normaalia), eli tehot vaihtelee yhdenkin ajolenkin aikana eri tilanteissa. Tuntuu eri päivinä tai tosiaan yhdenkin lenkin aikana vetävän välillä paremmin ja välillä (yleensä) huonommin. Ei vikakoodeja. Onkohan imusarja/egr jo aivan karstassa? Tai ilmeisesti näissä myös on tuo juuttu.. muuttuvasiipinen turbo, joka saattaa kans jumitella? Ahdot tuntuu kipuavan 1.3bar asti kiihdytyksissä. Välillä ehkä jää alemmaksi.. :Think:

Hitto kun näissä on niin ahdasta tehdä mitään remppaa. :) Tottunu Volvoon vinokoneella.

Ps. nokka-akseli vaihdettu.. oli paininkuppi jo kulunut puhki. Olihan se kaverinkin kanssa hyvin pitkä remppa, kolme iltaa. 350e saksasta/briteistä: nokka-akseli, venttiilien paininkupit, nokka-akselin laakerit, nokan pultit, jakohihna, vesipumppu ja kiristinrulla. Ko. remppa ei vaikuttanut kulkuun millään lailla. Toki ennen remppaa tuolla puhjenneella kupilla kun piti ajaa tovi, oli tehot jo vähän kateissakin. Mutta kuluneisuudella ei juurikaan ollut merkitystä. Lähinnä puputusääni tyhjäkäynnillä.
IMG_20180715_144331.jpg
 
EGR karstassa, turbo mennyt tai suuttimet mennyt? Vikakoodit jossain kunnon paikassa lukuun, jos näyttäisi jotain anturia?
 
434tkm ajettu 1.9dti passatti BXE-koneella oireilee hieman (koko omistajuuden ajan (20tkm), mutta nyt vasta aloin miettimään onko normaalia), eli tehot vaihtelee yhdenkin ajolenkin aikana eri tilanteissa. Tuntuu eri päivinä tai tosiaan yhdenkin lenkin aikana vetävän välillä paremmin ja välillä (yleensä) huonommin. Ei vikakoodeja. Onkohan imusarja/egr jo aivan karstassa? Tai ilmeisesti näissä myös on tuo juuttu.. muuttuvasiipinen turbo, joka saattaa kans jumitella? Ahdot tuntuu kipuavan 1.3bar asti kiihdytyksissä. Välillä ehkä jää alemmaksi.. :Think:

Hitto kun näissä on niin ahdasta tehdä mitään remppaa. :) Tottunu Volvoon vinokoneella.

Ps. nokka-akseli vaihdettu.. oli paininkuppi jo kulunut puhki. Olihan se kaverinkin kanssa hyvin pitkä remppa, kolme iltaa. 350e saksasta/briteistä: nokka-akseli, venttiilien paininkupit, nokka-akselin laakerit, nokan pultit, jakohihna, vesipumppu ja kiristinrulla. Ko. remppa ei vaikuttanut kulkuun millään lailla. Toki ennen remppaa tuolla puhjenneella kupilla kun piti ajaa tovi, oli tehot jo vähän kateissakin. Mutta kuluneisuudella ei juurikaan ollut merkitystä. Lähinnä puputusääni tyhjäkäynnillä.
IMG_20180715_144331.jpg
1.9 tdi passat kans löytyy ja vähän samat oireet. Tehot tippuu välillä reilusti mutta kun sammuttaa käynnistää uudelleen toimii normisti taas. Vikakoodeja ei tule. Mutta korjaamolla testasivat niin turbon paineet käy välillä liian korkeella jolloin ajotietokone tiputtaa tehot. Vissiin siivet jumissa.
 
1.9 tdi passat kans löytyy ja vähän samat oireet. Tehot tippuu välillä reilusti mutta kun sammuttaa käynnistää uudelleen toimii normisti taas. Vikakoodeja ei tule. Mutta korjaamolla testasivat niin turbon paineet käy välillä liian korkeella jolloin ajotietokone tiputtaa tehot. Vissiin siivet jumissa.
Kyllä siitä pitäisi vikakoodi jäädä jos se menee limp modeen.
 
Kyllä siitä pitäisi vikakoodi jäädä jos se menee limp modeen.
Mutta kun ei jää. On merkkikorjaamolla katottu, ei vikakoodeja. vielä itse kävivät lenkin ajamassa ja saivat koneen tuohon vikatilaan, ei vikakoodia
 
Mutta kun ei jää. On merkkikorjaamolla katottu, ei vikakoodeja. vielä itse kävivät lenkin ajamassa ja saivat koneen tuohon vikatilaan, ei vikakoodia
Nyt kyllä täytyy kyseenalaistaa merkkiliikkeen asiantuntemus, mutta eipä tuo eka kerta ole kun sekoilevat varsinkin vanhempien autojen kanssa.
 
Nyt kyllä täytyy kyseenalaistaa merkkiliikkeen asiantuntemus, mutta eipä tuo eka kerta ole kun sekoilevat varsinkin vanhempien autojen kanssa.
On noita muuallakin katottu eikä koodeja löydy. Eipä tuo itseä haittaa, oppinnu jo kuulemaan koneesta millon vika on tulossa, kuulee kiihdyttäessä äänestä kun alkaa menemään matalammaksi. Sillon pitää vaihtaa isompaa tai vähän höllätä kaasua
 
Mutta kun ei jää. On merkkikorjaamolla katottu, ei vikakoodeja. vielä itse kävivät lenkin ajamassa ja saivat koneen tuohon vikatilaan, ei vikakoodia
Mahtaako olla jonkun kyläsepän tekemä softa moottorinohjauksessa, poisteltu turhat vikakoodit ja vikavalot..?
 
Hyvä ajatus, eipä ole itellä tullut mieleen tommonen. Pitää selvittää asia.
Just tämmöset jutut selviää aika äkkiä jos autosähkömiehellä on oikeasti ns. piirilevytason osaamista siitä miten anturit ja toimilaitteet oikeasti toimii ja pitäisi toimia. Se on vähän semmosta osaamista jota edes merkkihuolloissa ei tahdo olla.
 
1.2/1.4 TSI alkaa olla toimivia siinä kohtaa kun jakopää vaihtui hihnaan.

Mutta vuosista ei voi sanoa oikein mitään tarkkaa, kun se riippuu niin paljon automallista. Ensimmäisenä nuo taisivat tulla VII Golfiin joskus 2012 lopulla, vai milloin niitä nyt alkoikaan kaupasta saada. Sitä en osaa sanoa milloin viimeiset valmistettiin, olisko ollut 2015 vai tuliko jopa vielä 2016 puolella jotain ketjukoneita?

Meidän 2016 mallisessa Fabia monte carlossa on jakopää jo vaihtunut hihnaan. Takana nyt 43tkm.
 
Kyllä siitä pitäisi vikakoodi jäädä jos se menee limp modeen.
Mulla mondeossa hajosi lambda ja auto vikatilassa, ainoa mistä huomasin oli kulutus, maantiellä normi 7 sijaan 10l/100km ja mitään vikakoodeja tai valoja ei antanut. Henkimaailman juttuja välillä.
 
On noita muuallakin katottu eikä koodeja löydy. Eipä tuo itseä haittaa, oppinnu jo kuulemaan koneesta millon vika on tulossa, kuulee kiihdyttäessä äänestä kun alkaa menemään matalammaksi. Sillon pitää vaihtaa isompaa tai vähän höllätä kaasua

Eikö se nyt kuitenkin kuntoon kannata laittaa kun diagnoosi on jo olemassa ja noilla oireilla se on melko varmasti myös oikea? Eihän tuollaisella autolla uskalla edes ohittaa kun saa niin varovasti kiihdytellä, ettei tipahda vikatilaan. Vnt- siivet oli omassakin 1.9 tdi:ssä aikanaan jumissa ja ne ei putsausta kummempaa tarvinnut ja pelaa hyvin edelleen. Oma tosin 3BG korinen niin mr muscle käsittely ei työtä vaadi montaa minuuttia. Uudemmissa aikalailla työläämpi homma ja mahdolliset dpf:t tekee sen, että ei sitä putsausta muutenkaan tuohon tyylliin välttämättä kannata tehdä.
 
434tkm ajettu 1.9dti passatti BXE-koneella oireilee hieman (koko omistajuuden ajan (20tkm), mutta nyt vasta aloin miettimään onko normaalia), eli tehot vaihtelee yhdenkin ajolenkin aikana eri tilanteissa. Tuntuu eri päivinä tai tosiaan yhdenkin lenkin aikana vetävän välillä paremmin ja välillä (yleensä) huonommin. Ei vikakoodeja. Onkohan imusarja/egr jo aivan karstassa? Tai ilmeisesti näissä myös on tuo juuttu.. muuttuvasiipinen turbo, joka saattaa kans jumitella? Ahdot tuntuu kipuavan 1.3bar asti kiihdytyksissä. Välillä ehkä jää alemmaksi.. :Think:

Hitto kun näissä on niin ahdasta tehdä mitään remppaa. :) Tottunu Volvoon vinokoneella.

Ps. nokka-akseli vaihdettu.. oli paininkuppi jo kulunut puhki. Olihan se kaverinkin kanssa hyvin pitkä remppa, kolme iltaa. 350e saksasta/briteistä: nokka-akseli, venttiilien paininkupit, nokka-akselin laakerit, nokan pultit, jakohihna, vesipumppu ja kiristinrulla. Ko. remppa ei vaikuttanut kulkuun millään lailla. Toki ennen remppaa tuolla puhjenneella kupilla kun piti ajaa tovi, oli tehot jo vähän kateissakin. Mutta kuluneisuudella ei juurikaan ollut merkitystä. Lähinnä puputusääni tyhjäkäynnillä.
IMG_20180715_144331.jpg

Hyvin useesti se vika on ahtimen siivissä että ovat jumissa tai sitten se kuuluisa "N75" venttiili(elektroninen ahtopaineen säätöventtiili).
Toki ongelma voi olla vaikeampi ja vika voikin olla kallis.
 
Lähti munkin audi pajalle hinurin kyydissä. Luulin, että manuaaliloota meni hajalle. Kaikki vaihteet eteenpäin pitää outoa ääntä ja myös liikkeellelähtö aiheuttaa saman. Ääni muistuttaa vähän rikkinäistä pakoputkea ja lievää rahinaa siihen päälle. Pakittaessa ei kuulu mitään. Tarkastettua: laatikko, kaikki letkut, turbo, kaksoismassa vaihdettu reipas 6kk sitten... Vetarit ja vetoakseli ok. Ääni kuuluu siis kuljettajan puolelta konetilasta, mutta varmaa tietoa ei ole vielä mikä sen aiheuttaa. Ääni kuuluu vasta, kun ahtopaineet ovat riittävät. Korjaaja veikkasi viimeisiltään välijäähdytintä, mutta siinäkään ei näy mitään vaurioita.

Tarkoitus on seuraavaksi ajaa testipenkkiin ja kuunnella siellä sitä ääntä ja sen alkuperää. Koska renkaat ilmassa ei kuulunut mitään. Niin ja luonnollisesti ei vikakoodeja.
 
Hyvin useesti se vika on ahtimen siivissä että ovat jumissa tai sitten se kuuluisa "N75" venttiili(elektroninen ahtopaineen säätöventtiili).
Toki ongelma voi olla vaikeampi ja vika voikin olla kallis.
Kaikista kalleimmaksi tulee juuri vian hakeminen osia arpomalla :)
 
Kaikista kalleimmaksi tulee juuri vian hakeminen osia arpomalla :)

Näinhän se on. Mutta tuo VNT-ahtimen putsaus ja N75 venttiilin vaihtaminen on suht helppoja ja halpoja tehdä jos työkalut pysyy kädessä.
 
Näinhän se on. Mutta tuo VNT-ahtimen putsaus ja N75 venttiilin vaihtaminen on suht helppoja ja halpoja tehdä jos työkalut pysyy kädessä.
Sit se on kaukana halvasta jos on yhtään uudempi VNT peli jossa säätö tehdään alipainekellon sijaan servolla. Niitä on kiva testata pöydällä :D
 
Missäköhän kohtaa Passatti muuttui luotettavasta laatupelistä paskaksi, vai oliko sitä jo alunperin?
 
Sit se on kaukana halvasta jos on yhtään uudempi VNT peli jossa säätö tehdään alipainekellon sijaan servolla. Niitä on kiva testata pöydällä :D

En ole sellaisen servolla olevan kanssa ollut tekemisissä niin en tiedä. Pari tuollaista VNT ahdinta kellolla olen putsannut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 811
Viestejä
4 512 454
Jäsenet
74 498
Uusin jäsen
hurtunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom