Tässä näkee kuinka ateistit ovat parempia ja hyvempiä ihmisiä kuin uskovaiset. Uskovaiset, kuten sinä, ovat pahoja, julmia, välinpitämättömiä ja epäempaattisia. Kanssaihmisistä ei välitetä tippaakaan vaan on vaan minäminäminä ja vain helvetin pelosta ollaan olevinaan empaattisia ja ystävällisiä. Ihan vaan koska näkymätön jumala niin käskee. Ei siksi että itse sisimmässään olisi sellainen. Murhia ja raiskauksia sun muita raakuuksia voisi muuten tehdä mutta ei uskalla koska joku sen kieltää ja ei pääse taivaaseen.
Ateistit taas välittävät toisista ihmisistä ja itsestään ihan ihmisten itsensä takia. Ateisti kunnioittaa toisia ihmisiä sydämestään eikä näkymättömän ukon pelosta. Ateistit on AIDOSTI ja pyyteettömästi hyviä eikä teeskentele olevansa hyvä vain koska itse pelkää joutuvansa helvettiin. Ateisti ei tapa, murhaa ja raiskaa koska ymmärtää sen olevan väärin. Ihan itse ilman että kenenkään tarvitsee sitä erikseen kieltää tai pelotella helvetillä tai kadotuksella. Ateisti ei ole koira joka tottelee ja tekee kuten käsketään palkkion toivossa.
Jos joskus paljastuukin että taivas on olemassa, niin kumpi sinne pääsee todennäköisemmin? Edellä mainitun kaltainen uskovainen, vai edellä kuvatunlainen ateisti?
Jos tuollainen uskovainen pääsee taivaaseen ja ateisti helvettiin, niin tuollaista tekevää jumalaa en edes haluaisi tuntea, saati palvoa. Mielummin sitten alakertaan.
Jos taas tuollainen ateisti pääsee taivaaseen, niin uskovaisella sinne ei pitäisi olla mitään asiaa koska sisimmässään paha, herranpelkoinen uskovainen on teennäinen. Tuollaisen ihmisen pitäisi oikeidenmukaisen ja hyvän jumalan potkia suoraan helvettiin kulkematta lähtöruudun kautta.