Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii. Todistakaapa että joulupukkia ei ole olemassa.Älkääs ny! Jokaisella meillä on uskomme. Minäkin uskon joulupukkiin ja ihan vaan sixi, kun olen nähnyt ja kätellytkin.
Älkääs ny! Jokaisella meillä on uskomme.
Olet oikeammassa kuin kuvitteletkaan. Olipa maailmankuva millainen tahansa, niin käytännössä jokaisella meistä on valtava määrä uskomuksia, joita pidämme totuutena.
Valitettavasti usko on järjen ulottumattomissa ja vain lapsenmieliset ymmärtävät miten asiat toimivat. Turha se on selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä hengellisistä asioista ja on maallinen ihminen. Jeesuskin puhui taivaalisista, mutta jos on lihallinen ei voi samaanaikaan olla hengellinen. Liha eli synti pitää ensin kuollettaa hengen avulla. Henki itse rukoilee sanoittmin huokauksin niitten puolesta, jotka uskovat. Mutta jos on kiinni lihassa on kiinni lihassa. Lihaa ei voi liha tehdä eläväksi vaan ainoastaan Jumalan Pyhä Henki vaikuttava voima ja persoona Jeesuksen Kristuksen Jumalan ainoan Pojan kautta. Se on uskomattomille mahdotonta. Mutta usko syntyy kuulemisesta ja kuulemiseen vaikuttaa Jumalan sana, eli Raamattu.Miten voi todistaa sellaista, mikä perustuu uskoon? Tämähän se ydinongelma näissä asioissa tuppaa olemaan. Ne jotka rupeavat ajattelemaan loogisesti, jättävät hyvin pian uskon taakseen.
Mistä tietää että palvoo oikeaa jumalaa? Entä jos oletkin valinnut väärän ja näin ollen suututat vain sitä oikeaa jumalaa enemmän?
Todistapas itse kun väität että minä olen edes puhunut raiskauksesta missään koko foorumissa? Tässä sen näkee elät ihan omissa harhoissa ja pelkotilanteissasi.Nii. Todistakaapa että joulupukkia ei ole olemassa.
Tähän kerron että yksi ystävistäni on musliimi mutta hän on ahkera sellainen korkeasti koulutettu (Yliopisto) ja kokoaikainen työpaikka ja vastuullinen henkilö osaa hyvin englantia ja opiskelee hitaasti suomenkieltä.jumalia on vain yksi, mutta on olemassa monta profeettaa. Monissa eri uskonnoissa palvotaan sitä profeettaa, jotta hänenkautta välittyisi viesti jumalalle
Meillä on molemminpuolinen kunnioitus toisiamme kohtaan ja ollaan sanottu toisillemme että hyvä kun et ole ateisti.
On synti että ei usko Jumalaan. Sellainen että ei pääse taivaseen. Muutenkin pidin ihmisiä jotka luulee Suomen uutislähetys on aina edes lähellä oikein tylsinä jos ei ymmärrä että on muuta tietoa.Tässähän tämä, miksi uskonnot ovat vaarallisia. Mikä siinä ateismissa on niin ikävää, että sairaan uskonnon harjoittajakin on parempi kuin ateisti?
jumalia on vain yksi, mutta on olemassa monta profeettaa. Monissa eri uskonnoissa palvotaan sitä profeettaa, jotta hänenkautta välittyisi viesti jumalalle
Jo mutta isoimmat uskonnot moni niistä yksi jumala.Mutta mistä tiedät että niitä on vain yksi? Ehkä niitä onkin neljä ja suututit juuri kolme heistä ja olet ansainnut palaa ikuisesti.
Jo mutta isoimmat uskonnot moni niistä yksi jumala.
Minun jumala pästää taivaseen jos uskon ja jos saan syntien anteeksiannon.
Viisat miehet ja naiset sanoo niin ja raamatun perusidea on totta. Muuta yliluonnollista on kuolleet elvytetet ovat jotkut nähneet asioita jne. The Conjuring eka leffa perustuu tositapahtumiin. Katsoin The Nun leffan se nyt ehkä on fiktiota koska haluavat tehdä rahaa aiheesta.
Tässä on taas jahkailtu samoja kysymyksi johon jo vastattu. Haa nyt tämä threadi saa taas mennä uneen minun puolesta mutta ainakin palasin ja vastasin satanismista kun joku kysyi asiasta.
Mihin perustuen väität, että esimerkiksi Ītzpāpālōtl ja Osiris olisivat sama jumala?jumalia on vain yksi, mutta on olemassa monta profeettaa. Monissa eri uskonnoissa palvotaan sitä profeettaa, jotta hänenkautta välittyisi viesti jumalalle
Mihin perustuen väität, että esimerkiksi Ītzpāpālōtl ja Osiris olisivat sama jumala?
Vaan kun näillä sanoilla kuvaillaan aivan eri ajatuksia. Ei ole järkevää väittää, että puhuttaisiin samasta asiasta eri sanoilla, jos väittelyn eri puolet ovat eri mieltä mm. siitä, kumpi osapuoli kuuluisi teurastaa väärään olentoon uskomisen vuoksi.Itse "allekirjoittaisin" väitteen "Jumalia on vain yksi" siinä mielessä, että Jumalalla viitataan siihen, mikä on, mutta mitä ei voi "pukea sanoiksi". Hankaluus tuon asian kommunikoinnissa on, että "Ītzpāpālōtl", "Osiris", "Allah" ja "Jumala" ovat noita "sanoista tehtyjä pukuja". Joku nokkela kysyy, että mihin tarvitsemme termiä "Jumala", kun meillä on jo vaikkapa "todellisuus" tai "olemassaolo", joka kuulostaisi tarkoittavan jotakuinkin samaa. Emme ehkä tarvitsekaan, mutta täysin sama ongelma pätee noihin termeihin - ne ovat "sanoista tehtyjä pukuja". Kaiken, minkä mieli kykenee ajattelemaan / kuvittelemaan, täytyy olla "jonkinlaista", sen täytyy ottaa jokin "muoto".
Vaan kun näillä sanoilla kuvaillaan aivan eri ajatuksia. Ei ole järkevää väittää, että puhuttaisiin samasta asiasta eri sanoilla, jos väittelyn eri puolet ovat eri mieltä mm. siitä, kumpi osapuoli kuuluisi teurastaa väärään olentoon uskomisen vuoksi.
se on kuultu raamatusta.
viittaat että välttämättä ole ihan oikeassa, niin samallahan viittaat että kristinusko ei ole oikeassa, josta minun viittaukset on suoraan.
Asiat ei ole minun keksimiä, eikä naapurin sanomia, vain kristinuskoa ja mooseksen kirjoista.
Miksi uskoisit kristinuskon valheisiin? Miksi Raamatun ilmiselvät sadut olisivat totta, mutta aasainuskon Edda olisi väärässä? Miksi muinaisnorjalainen Forseti ei tulisi ja tuomitsisi sinua valheisiin uskomisesta?se on kuultu raamatusta. viittaat että välttämättä ole ihan oikeassa, niin samallahan viittaat että kristinusko ei ole oikeassa, josta minun viittaukset on suoraan. Asiat ei ole minun keksimiä, eikä naapurin sanomia, vain kristinuskoa ja mooseksen kirjoista.
Fiktio tarina vastaavia tarinoita voi kirjoittaa hahaa ateisteista.Tämä ei tainnut vielä olla täällä:
Once I saw this guy on a bridge about to jump. I said, "Don't do it!" He said, "Nobody loves me." I said, "God loves you. Do you believe in God?"
He said, "Yes." I said, "Are you a Christian or a Jew?" He said, "A Christian." I said, "Me, too! Protestant or Catholic?" He said, "Protestant." I said, "Me, too! What franchise?" He said, "Baptist." I said, "Me, too! Northern Baptist or Southern Baptist?" He said, "Northern Baptist." I said, "Me, too! Northern Conservative Baptist or Northern Liberal Baptist?"
He said, "Northern Conservative Baptist." I said, "Me, too! Northern Conservative Baptist Great Lakes Region, or Northern Conservative Baptist Eastern Region?" He said, "Northern Conservative Baptist Great Lakes Region." I said, "Me, too!"
Northern Conservative†Baptist Great Lakes Region Council of 1879, or Northern Conservative Baptist Great Lakes Region Council of 1912?" He said, "Northern Conservative Baptist Great Lakes Region Council of 1912." I said, "Die, heretic!" And I pushed him over.
Ensimmäinen kerta elämässäni kun, Poen laki nappaa omalle kohdalle.Fiktio tarina vastaavia tarinoita voi kirjoitata hahaa ateisteista.
En nyt suuttunut siitä erityisemmin ja oli vitsikäs, mutta niin epätodennäköistä.Ensimmäinen kerta elämässäni kun, Poen laki nappaa omalle kohdalle.
Kerrotko yhdenkin asian jota tiede pitää yliluonnollisena?On vaikka kuinka paljon "yliluonnolista" tai sellaista mitä tiede pitää niin sanottuna yliluonnollisena.
Kunhan ei pyri omalla uskonnollaan sanelemaan miten muiden pitäisi elää.Jokainen tulkoon omassa uskossaan autuaaksi.
JumalaKerrotko yhdenkin asian jota tiede pitää yliluonnollisena?
Ateistit taas turha keskustella nyt on sunnuntai ja en keksi oikein hyvää diplomaattista vastausta sinun viimeiseen harha väitteseen.Eihän tuollaisen ihmisen kanssa joka tuollaisia väittää voi keskustella asiasta
Jumala
mutta esim hieman uudempi aikakausi niin kun elvytetty kuolleet he ovat kertoneet näkevänsä asioita kuoleman jälkeen.
Toinen asia uusi asia esim Conjuring Eka leffa perustuu perusidea tositapahtumiin.
En tiedä muista uskonnoista. Olen vaan kullut ja kuuntelen kristittyjen tarinoita. Tiede kuitenkin väittää että kun olet kuollut et näe yhtään mitään ja ei ole mitään kuoleman jälkeen.Elvytetyt kuolleet ovat nähneet jotain mikä sattuu liittymään juuri heidän omaan uskontoonsa. Mistä tiedät kenen unet on totta vai onko kenenkään?
Elvytetyt kuolleet ovat nähneet jotain mikä sattuu liittymään juuri heidän omaan uskontoonsa. Mistä tiedät kenen unet on totta vai onko kenenkään?