Lähtökohta on että olemassa vaikka kuinka monta tarinoita ihmisistä jotka on elvytetty kuolemasta ja nähnyt asioita. Myös muita asioita jotka ei liity suoraan jumalaan.
Olet niin hardcore ateisti että ehkä kannttaisi katsoa peilieen sorry nyt vain et ole itsekään hyvä ihminen postauksen perusteella.
Mitä sitten minusta en toki väitä että olen hyvä ihminen mutta perus sellainen ja ei ole rikosrekisteriä. Ei sinun postauksestai huoku hyvyyttä.
Monet muut esim. ttm esittää ehkä vastaväitteitä tai kysymyksiä mutta tekevät sen diplomaattisesti ja loogisesti ajatelen hyvin älykkäästi. Kunniotan ttm postauksia vaikka toki ei aina olla samaa mieltä.
Aivan varmasti. Tästä vaan ei ole mitään todisteita joten pointti vähän katoaa.Lähtökohta on että olemassa vaikka kuinka monta tarinoita ihmisistä jotka on elvytetty kuolemasta ja nähnyt asioita.
Ja sama vastaus kun edellä.Myös muita asioita jotka ei liity suoraan jumalaan.
Hadcore ateisti? Mikä se on? Voitko selittää tyhmälle ateistille mitkä ovat ateismin eri tasot ja kuinka tiedetään mille tasolle kukakin ateisti kuuluu.Olet niin hardcore ateisti että ehkä kannttaisi katsoa peilieen
Mä ymmärrän kyllä että esimerkiks kristityissä on näitä eri leveleitä, kuten tapakristityt, vanhoilliskistityt ja "super"kristityt jotka näitä terroritekojakin tekee. Niinkuin muslimeissakin. Mutta kerroppa tosiaan millaisia leveleitä on ateismissa? Minkälaisia eri leveleitä on jumalaan uskomattomuudessa?
Mistäs tälläista päättelet? Kumpi meistä olisi murhaamassa ja raiskaamassa ihmisiä jos ei jumala sitä erikseen kieltäis? Kumpi ei raiskaa ja tapa koska omatunto ja järki niin sanoo?sorry nyt vain et ole itsekään hyvä ihminen postauksen perusteella
Mitä rikosrekisteri tähän kuuluu? Voithan sä tappaa ja raiskata ja ryöstellä sydämes kyllyydestä kun vaan muistat ennen kuolemaa rukoilla anteeks antoa. Eiks oo kätevää. Ei sun tartte välittää mistään säännöistä kun aina saat anteeksannon.Mitä sitten minusta en toki väitä että olen hyvä ihminen mutta perus sellainen ja ei ole rikosrekisteriä.
Kerro missä sanon tappavani tai raiskaavani tai ryösteväni? Tai lähetään vaikka siitä että kerrot yleensäkin jonkin pahan asian mitä olen sanonut? Ihan mitä vaan. Mistä viesteistä näät pahuutta?Ei sinun postauksestai huoku hyvyyttä.
Öö.. ainoa joka täällä ei keskustele loogisesti tai diplomaattisesti olet sinä.Monet muut esim. ttm esittää ehkä vastaväitteitä tai kysymyksiä mutta tekevät sen diplomaattisesti ja loogisesti ajatelen hyvin älykkäästi