Voi luoja mitä myynti-argumentteja..Tekniset tiedot vähän suppeita, mutta tuolla oli Q&A osiossa kirjoitettu että 12v autolla 20v ulostulo tuettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi luoja mitä myynti-argumentteja..Tekniset tiedot vähän suppeita, mutta tuolla oli Q&A osiossa kirjoitettu että 12v autolla 20v ulostulo tuettu.
Mietein vaan miten 12V (auton käydessä 14,4V) tupakansytyttimestä voi saada ulos 20V?
Vai onko tehon kaava muuttunut mun kouluvuosien jälkeen?
Kauan sitten, silloin invertteritkään eivät mahtuneet tupakansytytinpistokkeen sisään.En tiedä koska olet koulusi käynyt, mutta oletko koskaan kuullut (step-up) hakkurimuuntajista..?
...saahan niitä tupakansytyttimestä toimivia inverttereitäkin mistä saa 230VAC ulos.
?Voi luoja mitä myynti-argumentteja..
Onko Besauksella näytöllistä sytkälaturia josta tulee 20v 12v autossa ? Monessa sen firman mallissa 20v on tuettu vain 24voltin järjestelmissä.baseus lupaa myös 5A 20V ja siinä on tosiaan kaksi ulostuloa sekä myös jännitteen ja tehon näyttö. Baseuksella myös toinen malli jossa näyttö korvattu toisella usb-c liittimellä, mutta itse näkisin enemmän arvoa tuolle näytölle. Xiaomin laturista luin, että ihan paras teho tulee vain heidän oman puhelimen kanssa, onko sitten joku oma standardi?
Kyllä mä edelleen väitän, ettei sitä 100 Wattia 12V järjestelmässä saa 5A:lla, vaan pitäisi olla 12V x 8,5A = 102W. Ja 24V x 5A = 120W on maksimi.
Mullekko vastasit ?aiemmin laittamastani linkistä ebay:n myynti-ilmoitukseen joka Baseuksen virallinen kauppa, siellä luvataan 5A 20V, ei puhuta mitään siitä, että pitäisi olla kiinni 24V pistokkeessa, vaikka tuo tukeekin sekä 12V, että 24V pistokkeita, eli soveltuu myös kuorma-autoon.
löytyykö autolatureita jotka antaisi vähintään 65W. Nyt mulla on joku Baseuksen 45W malli ja se ei tunnu herättävän edes Dellin XPS:ää, vaikka pitäisi. Puhelin latautuu kyllä, että ei se rikkikään ole. Voisi tilata kyllä tehokkaamman jokatapauksessa jos markkinoille olisi tullut parempia? Pikainen ebay tarkastus ei oikein tuottanut tulosta.
edit. Baseuksella näyttäisi olevan pari mallia jotka antaa 100W Baseus 100W USB Type-C Car Charger Cigarette Lighter Socket Cable 2 Adapter Kit | eBay
Osa läppäräiste nielee virtaa 12v USB-C latureista, osalle jopa pienempi tehoisista, osa taasen vaatii minimissään enemmän,osa vaatii isotehoisen latauspiuhan, osa lataa ilmankin mutta mutisevat pienestä tehosta.mulla on tämä vanha Baseus laturi: Baseus Quick Charge 4.0 USB Car Charger PD 3.0 Type-C Adapter for iPhone Samsung | eBay
Ei lataa Legion 5 konetta eikä Dell XPS konetta, mutta Thinkpad T590 lataa, Lenovon softa kertoo 30W laturin olevan kytketty. Erikoista, ettei tuo XPS hyväksy tätä laturia vaikka virrankulutus tuskin on suurempi raudalla mitä T590:ssä..
kuten sanoin aiemmassa viestissä, olen kokeillut kolmea konetta, Legion 5, Dell XPS ja Thinkpad T590 joista vain Thinkpad latautuu, ja itseasiassa aika hyvin, vaikka käytin konetta, se latasin parissa tunnissa noin 40-50% varausta akkuun.tuolta kun katsoo tuota linkattua Baseusta niin kuvissa löytyy että antaisi USB-C portista 20V/1.5A, eli jännite riittää läppärille, mutta virta todennäköisesti ei.
![]()
kuten sanoin aiemmassa viestissä, olen kokeillut kolmea konetta, Legion 5, Dell XPS ja Thinkpad T590 joista vain Thinkpad latautuu, ja itseasiassa aika hyvin, vaikka käytin konetta, se latasin parissa tunnissa noin 40-50% varausta akkuun.
20v ?ei kyllä tämä käsittääkseni tekee 12V autossa 20A
Onko sampassa tuo latauksen rajoitus ominaisuutena vai mitä kautta sen saa?Itse ostin Samsung galaxy s21 ja galaxy watch 4 ja siinä tuli mukana langaton alusta kellolle ja puhelimelle "kaupanpäälle". Se on ainakin ääneton ja valot on hyvin sijoitettu niin ei loista silmään mutta näkee kumminkin onko lataus päällä.
Itse käytän puhelimessa latauksen rajoitusta mikä katkaisee latauksen 85% kohdilla, hyvin kestää akku koko päivän aktiivisellakin käytöllä.
Ihan valikosta saa päälleOnko sampassa tuo latauksen rajoitus ominaisuutena vai mitä kautta sen saa?
Ei taida millään sovelluksella saada tuota kun oon oneplussaan haaveillut tuosta ominaisuudesta..Ihan valikosta saa päälle
Ei saa rajoitusta, mutta AccuBattery-sovelluksella saa asetettua kaikkiin Android-puhelimiin hälytyksen äänellä ja/tai värinällä, kun puhelin saavuttaa halutun latausprosentin, esim. 90 %.Ei taida millään sovelluksella saada tuota kun oon oneplussaan haaveillut tuosta ominaisuudesta..
Ei taida millään sovelluksella saada tuota kun oon oneplussaan haaveillut tuosta ominaisuudesta..
Ei tarvitse, kunhan on vain tarpeeksi "nopea kaapeli". Esim. itse ladannut Baseus 66W LCD-näytöllisellä kaapelilla ja lataa täydellä teholla.Pitääkö Oneplussan Warpcharge 65 laturiin olla Oneplussan oma kaapeli että saa täyden lataustehon käyttöön?
Onkohan noi näytölliset kaapelit poistunu valikoimasta kun ei löydy Amazonista eikä Baseuksen kotisivuiltakaan enää listattuna?Ei tarvitse, kunhan on vain tarpeeksi "nopea kaapeli". Esim. itse ladannut Baseus 66W LCD-näytöllisellä kaapelilla ja lataa täydellä teholla.
Ei tietoa, Banggoodista tilasin omani tämän vuoden alussa ja vielä näyttää sieltä löytyvän. Hinta tosin oli silloin 12 € sisältäen kaiken, nyt selvästi enemmän.Onkohan noi näytölliset kaapelit poistunu valikoimasta kun ei löydy Amazonista eikä Baseuksen kotisivuiltakaan enää listattuna?
No nyt on neljäskin langaton laturi testattu, tällä kertaa Samsungin malli, ja sekin tikittää häiritsevästi ladatessaan. Laite on kyllä selvästi testaamistani hiljaisin odottaessaan, mutta latauksen aikana se kuulostaa ihan samalle kuin muutkin. Mokomalle ei edes kelvannut PC virtalähteeksi, niin jouduin sitä varten USB PD -laturin tilaamaan ja nyt senkin palauttamaan turhana.
Ei tässä taida muu auttaa kuin tyytyä edelleen kaapeliä tökkimään paikalleen latausta varten. Ei ole ääniherkän ihmisen elämä helppoa.
Ilmeisesti jotkin langattomaan lataukseen käytetyt komponentit tahtovat pitää ääntä, eikä niitä ole yritetty äänieristää. Ehkä itse pystyisi jollain massalla piirilevyn kuorruttamaan.
Jos olet neljä asiallista oletuksena "äänetöntä" langatonta laturi testannut ja kaikki pitää ääntä, niin tulee pari juttua mieleen, joko se ladattava laitteesi pitää ääntä, käyttöpaikka synnyttää ääntä, tai kuulosi on sellainen että tavikselle äänetön on sinulle häiritsevä.No nyt on neljäskin langaton laturi testattu, tällä kertaa Samsungin malli, ja sekin tikittää häiritsevästi ladatessaan. Laite on kyllä selvästi testaamistani hiljaisin odottaessaan, mutta latauksen aikana se kuulostaa ihan samalle kuin muutkin. Mokomalle ei edes kelvannut PC virtalähteeksi, niin jouduin sitä varten USB PD -laturin tilaamaan ja nyt senkin palauttamaan turhana.
Ei tässä taida muu auttaa kuin tyytyä edelleen kaapeliä tökkimään paikalleen latausta varten. Ei ole ääniherkän ihmisen elämä helppoa.
Ilmeisesti jotkin langattomaan lataukseen käytetyt komponentit tahtovat pitää ääntä, eikä niitä ole yritetty äänieristää. Ehkä itse pystyisi jollain massalla piirilevyn kuorruttamaan.
Jos PC USBia käyttänyt powerina, niin tulee kolmasvaihtoehto, peru USBei ole riittänyt, jolloin laturi sekoilut, tai toiminut ei suunnitellussa tilassa. Tuosta tulee mielee vielä se että jos PCn vieressä langaton laturi pitää häiritsevää ääntä, niin PC täytyy olla todellä äänetön, tai sitten ne laturit sekoilee huolella.Mokomalle ei edes kelvannut PC virtalähteeksi, niin jouduin sitä varten USB PD -laturin tilaamaan ja nyt senkin palauttamaan turhana.
Miksi se puhelin on aivan pakko yöllä ladata? Itse latailen aina illalla tai sitten aamulla.
![]()
MagSafe-laturi
Nopeasti ja langattomasti lataava MagSafe-laturi loksahtaa hetkessä kohdalleen. Osta nyt apple.comista.store.apple.com
Ootko kokeillut tätä? Tukee siis myös aivan normaalia Qi-latausta. Ei oo itsellä kokemusta mutta olettaisin että äänetön olis.
Jos olet neljä asiallista oletuksena "äänetöntä" langatonta laturi testannut ja kaikki pitää ääntä, niin tulee pari juttua mieleen, joko se ladattava laitteesi pitää ääntä, käyttöpaikka synnyttää ääntä, tai kuulosi on sellainen että tavikselle äänetön on sinulle häiritsevä.
Jos PC USBia käyttänyt powerina, niin tulee kolmasvaihtoehto, peru USBei ole riittänyt, jolloin laturi sekoilut, tai toiminut ei suunnitellussa tilassa. Tuosta tulee mielee vielä se että jos PCn vieressä langaton laturi pitää häiritsevää ääntä, niin PC täytyy olla todellä äänetön, tai sitten ne laturit sekoilee huolella.
Yllä oleva siis arvailua kuvauksen perusteelle, se ei pois sulje sitä että sinulla neljä erilaista poikkeuksellisen äänekästä laturia (kuvauksen perusteella ei kyse saman mallin kierrätyksestä, vaan eri malelista)
Jos yksilön kuulu ylittää keskiverto ihmisen kuulon, niin se voi selittää tuon että useampi laite (ilmeisesti ainakin pari erilaista mallia) pitää sinulle kuuluvaa ääntä.Olen ihan varma, etteivät useimmat ihmiset huomio tai edes pysty kuulemaan minua häiritsevää ääntä näistä latureista.
Riippuu kotelosta, sen runkomateriaalista ja paksuudesta, mutta voi olla hankala löytää luotettavasti toimivaa, kun lompakkokuorien läpi ei monesti toimi edes autossa käytettävät kojelautapidikkeet jotka perustuu kotelon sisäpuolelle asetettavaan magneettiin.Puhelin lompakkokotelossa. Mikä langaton laturi tekee hommansa ilman, että puhelinta tarvitsisi ottaa kotelosta pois?
Olikos noissa usb-c -> usb-c piuhoissa isoja eroja, tyyliin usb-a -> usb-c? Tilasin ton 10e samsungin 25w laturin ja metrinen c-c usb-pd johto pitäisi löytää.
10e Samsung laturi on tuskin aito ellei suoraan Samsungilta tilattuOlikos noissa usb-c -> usb-c piuhoissa isoja eroja, tyyliin usb-a -> usb-c? Tilasin ton 10e samsungin 25w laturin ja metrinen c-c usb-pd johto pitäisi löytää.
On, suoraan samsungin kaupasta10e Samsung laturi on tuskin aito ellei suoraan Samsungilta tilattu
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.