• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

USAn presidentinvaalit 2024

Liittynyt
03.06.2022
Viestejä
851
Eikö tämä ole Trumpistien kannalta hyvä juttu jos vastustaja tulee ihan ilman kansan tukea, 10 % kannatuksella?
Tietenkin on!

Ihmettelenkin miksi demokraattien faneja näyttää sattuvan ikeniin, kun muistuttaa rouva Pronominin olevan puolueapparaatin eikä kansalaisten valitsema.

Nämäkin magahörhöt näköjään valittaa Harrisin valinnasta:
"We do not live in a dictatorship. Delegates are not oligarchs.

Installing Kamala Harris as the Democratic nominee and an unknown vice president without any public voting process would make the modern Democratic Party a party of hypocrites."
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 609
Ihmettelenkin miksi demokraattien faneja näyttää sattuvan ikeniin, kun muistuttaa rouva Pronominin olevan puolueapparaatin eikä kansalaisten valitsema.
Itse taas ihmettelen, miten demokraatit ovat yhtenäisempiä Harrisin takana kuin mitä olivat Bidenin kanssa ja innostus demokraattien joukossa on noussut jotain 40 pinnaa.

Itse oletin, että ehdokkaan vaihto olisi jakanut demokraatteja, mutta kävikin päinvastoin.

e. Tuossa vähän galluppia:

"A large majority (86%) of Democrats and half (52%) of Americans say that Harris should be the Democratic nominee for president, with 14% of Democrats saying the party should select a different nominee."

"Nine in ten (88%) Democrats are enthusiastic (63% very and 25% somewhat) about Harris becoming the Democratic nominee."

 
Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
1 163
Itse käänsin, että lopeta valehtelu.
Oho, googlen autotranslaattori jätti yhden sanan pois, ja kun aivosi eivät toimi ilman sitä yhtä sanaa, korjasin ja lisäsin tämän sanan sinne.
Nyt en enää oikein hahmota mitä tässä keskustelussa tapahtuu, Ensin väität, että itse käännetty, sitten onkin googlen autotranslaattori hyrrännyt?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
864
Google piilottaa haut koskien Trumppia ja hänen salamurhaansa.

Musk kysyy onko tämä vaalien peukalointia?



Vaaleihin epärehellistä vaikuttamista?









Nyt en enää oikein hahmota mitä tässä keskustelussa tapahtuu, Ensin väität, että itse käännetty, sitten onkin googlen autotranslaattori hyrrännyt?
Se oli vitsi, editoin siihen lisäyksen, että kaikkia viestejä lukemattomatkin älyävät. Goldfish syytti minua translaattorista, mutta eihän translaattorit jätä sanoja välistä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
5 143
Google piilottaa haut koskien Trumppia ja hänen salamurhaansa.

Musk kysyy onko tämä vaalien peukalointia?



Vaaleihin epärehellistä vaikuttamista?











Se oli vitsi, editoin siihen lisäyksen, että kaikkia viestejä lukemattomatkin älyävät. Goldfish syytti minua translaattorista, mutta eihän translaattorit jätä sanoja välistä.
Ei ole. Tuo ei ole haku, vaan autofill ehdotukset. Itse haku toimii. ZeroHedge ja kaikki on taas salaliittoa. Autofill saattaa kärsiä ongelmista.

edit:

Tämäkään ei anna ehdotuksia autofilliin, mutta kyllä ne haut toimii ihan normaalisti.
1722260714364.png


Vai onko joku salaliitto, ettei kansa saisi hakea tietoa Bidenin ehdokkuuden luopumisesta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 028
Google piilottaa haut koskien Trumppia ja hänen salamurhaansa.

Musk kysyy onko tämä vaalien peukalointia?



Vaaleihin epärehellistä vaikuttamista?











Se oli vitsi, editoin siihen lisäyksen, että kaikkia viestejä lukemattomatkin älyävät. Goldfish syytti minua translaattorista, mutta eihän translaattorit jätä sanoja välistä.
Veikkaan, että selaimen autofill nuuskii googlen säilyttämää hakuhistoriaa käyttäjästä ehdotuksia antaessaan.

Ihan huvikseni useammalla eri vpn-palveluntarjoajalla (yhteys jenkkeihin) ja puhtaalla selaimella (vasta-asennettu tila) kokeilin, presidentin kohdalla ehdottaa heti Trumpia, assassination attempt ehdotukset vaihteli chrome ja firefox pohjaisten selaimien kanssa.

(sanoisin salaliittoteoria -ketjun matskua)
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
5 143
Veikkaan, että selaimen autofill nuuskii googlen säilyttämää hakuhistoriaa käyttäjästä ehdotuksia antaessaan.

Ihan huvikseni useammalla eri vpn-palveluntarjoajalla (yhteys jenkkeihin) ja puhtaalla selaimella (vasta-asennettu tila) kokeilin, presidentin kohdalla ehdottaa heti Trumpia, assassination attempt ehdotukset vaihteli chrome ja firefox pohjaisten selaimien kanssa.

(sanoisin salaliittoteoria -ketjun matskua)
Joo ja tuossa ei ole vielä suoritettu hakua, vaikka sitä halutaan väittää. Haku tuo tulokset esiin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
3 482
Et olekkaan äänestysoikeutettu. Voi olla sijaintiperusteinen.

Lisäksi näitä estoja otetaan pois päältä aina kun tarpeeksi tulee painetta. Sai joku Googlen insinööritiimi leikkiä antifasistia päivän, kaksi, kunnes jäi kiinni.
Kerran olet niin huolissasi ehdokkaiden näkyvyydestä ja mahdollisesta vaalihäirinnästä, niin mitä mieltä olet muutaman päivän takaisesta ongelmasta, kun Harrisin kampanjatiliä ei voinut alkaa seurata twitterissä?

 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
864
Veikkaan, että selaimen autofill nuuskii googlen säilyttämää hakuhistoriaa käyttäjästä ehdotuksia antaessaan.

Ihan huvikseni useammalla eri vpn-palveluntarjoajalla (yhteys jenkkeihin) ja puhtaalla selaimella (vasta-asennettu tila) kokeilin, presidentin kohdalla ehdottaa heti Trumpia, assassination attempt ehdotukset vaihteli chrome ja firefox pohjaisten selaimien kanssa.

(sanoisin salaliittoteoria -ketjun matskua)
Muskilla saattaa olla enemmän tietoa asiasta, kuin meillä kahdella.

Ei olisi eka kerta, kun big tech pelurit sensuroivat vaalien alla.

FBI painosti facebookkia ja twitteriä sensuroimaan epämiellyttäviä Biden uutisia juuri ennen vaaleja.


FBI:n varoittaja tiesivät ettei kyseessä ole venäläinen propaganda, mutta toimivat silti. Lähde:


Tutkimuksen mukaan 80% amerikkalaisista uskoo, että Trump olisi voittanut 2020, ellei Hunter Biden uutista olisi sensuroitu ja väitetty valheellisesti että se on (myös) ryssien propagandaa.

A whopping 79 percent of Americans suggest President Donald Trump likely would have won reelection if voters had known the truth about Hunter Biden’s laptop—that it was real and not “Russian disinformation,” as intelligence officials aligned with Joe Biden falsely led the public to believe, a new national poll reveals.

Elon Muskin piti ostaa Twitter, koska hänen mukaansa sensuuri oli niin suurta ja sananvapaus oli uhattuna. Vastaavasti Twitterin kilpailijoita sensuroitiin:

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 260
Viestejä
4 327 734
Jäsenet
72 190
Uusin jäsen
oxx

Hinta.fi

Ylös Bottom