Koko viestini sisältö ja lainaukset liittyivät pohjimmiltaan sinun ihan höpöhöpö ulostuloihin, että "mediassa nimenomaan ennustettiin Trumpin voittoa", mitään tuollaista nimenomaista järjestelmällistä narratiivia mediassa ei luotu. (a'la orange man bad, kamala good, democracy vs fascism)
Seuraava väitteesi koski käyttäjän kuoris loppukaneettia: "mediahan hehkutti Harrisia" vastaamalla: "ei kyllä se media, mitä minä luen". Tuo on aivan absurdi väite, koska käytännössä kaikki jenkkimediat ovat mediakentällä valinneet puolensa ja se jenkkien valtamedia nyt on enimmäkseen vasemmalle kallellaan. Suomessa taas valtamedia oli täysin Kamalan remmissä, mitään republikaanien ilosanomaa kuin Foxnewsin äänitorvesta edes kuultu.
Tällaisia asioita jos heittää ja perässä juoksee toinen käyttäjä huutamaan kuplista, niin herää kysymys millaisissa kuplissa he itse asuvat.
Kaikissa medioissa, joita minä seuraan kisaa pidettiin tiukkana ja juuri ennen vaaleja Trumpin voittoa pidettiin jopa todennäköisenä. Voit toki tähän nyt linkittää sellaisen median, joka piti Harrisin voittoa ihan varmana. Varmasti mediassa oli ihmisiä, jotka näinkin näkivät asian, en sitä epäile.
Onko siis niin, että ne ovat muut ihmiset, jotka ovat mediakuplassa, mutta sinä et?