Työkalut ja muut vehkeet

No piirrä, niin muutkin ymmärtää mitä tarkoitat. Ctrl+shift+S voit ottaa screenshotin mun kuvasta ja piirtää suoraan siihen. Voimahylsyt, ja muutkin vääntimet, missä halutaan maksimi momentinkesto, on 6 kulmaisia sen takia, että se vääntää muualtakin kuin sieltä kuusiokannan kärjestä. Halvassa räikkälenkissä tavoite ei kuitenkaan ole maksimi momentin kesto.
Saavutettiin siis konsensus siitä, että 6-kulmainen vääntiö on kestävämpi:thumbsup:

Aino löydetty etu 12-kulmaisuudesta taas on se, että se menee todennäkösemmin oikeassa asennussa mutteriin. Ts. niin marginaalinen hyöty, ettei voida puhua hyödystä ollenkaan.

Tuollaista piparinmuotoista asiaa en jaksa juuri nyt tähän alkaa piirtää, kun tällä koneella ei ole sopivaa ohjelmaa. Ehkä toisella koneella myöhemmin..
Siis täähän oli sun ittes keksimä skenaario missä sitä tilaa ei ole, ja nyt oot avaamassa sitä pulttikoneella :confused:
Juuri näin. Skenaariossa ei ollut tilaa ja siksi tarvittiin räikkälenkkiä. Sinä siirsit maalitolppia ja kehotit avaamaan ensin muilla työkaluilla, johon minä jatkoin, että jos kerran tilaa on, niin voi käyttää enemmän tilaa vaativia työkaluja.

Saavutettiin siis konsensus siitä, että 6-kulmainen vääntiö on kestävämpi:thumbsup:
Eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Alkuperäinen väite olikin, että "pyöreäkulmainen" avain ei ole "hellä", josta en ymmärtänyt mitä sillä tarkoitetaan, koska asiahan on päinvastoin.
Juuri näin. Skenaariossa ei ollut tilaa ja siksi tarvittiin räikkälenkkiä. Sinä siirsit maalitolppia ja kehotit avaamaan ensin muilla työkaluilla, johon minä jatkoin, että jos kerran tilaa on, niin voi käyttää enemmän tilaa vaativia työkaluja.
Kehotin käyttämään kiinteää lenkkiä. Eli työkalua, joka vie vähemmän tilaa ja kestää enemmän vääntöä kuin räikkärenkki.

Wurth on myynyt jo pitkään yksityisillekin, ainoa vaatimus on korttimaksu.
Edit. Linkki
Jaa missä niin lukee, ei ainakaan tuossa sun linkissä. Kyllä würth myymälät on vain yrityksille. Joitakin muutamia samoja tuotteita (mm ruuveja) kyllä myydään noissa sun linkin mestoissa, Tokmanni, Puuilo jne, mutta siitähän tässä nyt ei puhuttu vaan würthin omista myymälöistä.

Jaa missä niin lukee, ei ainakaan tuossa sun linkissä. Kyllä würth myymälät on vain yrityksille. Joitakin muutamia samoja tuotteita (mm ruuveja) kyllä myydään noissa sun linkin mestoissa, Tokmanni, Puuilo jne, mutta siitähän tässä nyt ei puhuttu vaan würthin omista myymälöistä.
Joo, lukihäiriö mikä lukihäiriö.

Mutta olen ostanut monestakin länsi-suomen wurthilta, kun esim tokmannilta uretaanit ollu loppu. Ainakin Pori, Rauma, Turku, Harjavalta ja Huittinen. Ensimmäiset ostokset ainakin vuoden takaa. Ja kortilla olen kuluttajana maksanut. Vielä jokunen vuosi takaisin niistä ei saanut kuin yritykset, laskulla.

Viimeksi muokattu:
Eihän kukaan ole muuta väittänytkään. Alkuperäinen väite olikin, että "pyöreäkulmainen" avain ei ole "hellä", josta en ymmärtänyt mitä sillä tarkoitetaan, koska asiahan on päinvastoin.
Hellä eli jakaa voimat fiksusti ja siten pyrkii välttämään avaimen pyörähtämisen. Käytännössä samat suunnitteluperiaatteet pätee maksimimomentin siirtoon.

Kehotin käyttämään kiinteää lenkkiä. Eli työkalua, joka vie vähemmän tilaa ja kestää enemmän vääntöä kuin räikkärenkki.
Kiinteää avainta, jota ei siellä ahtaassa paikassa mahdollisesti mahdu kääntämään, koska avain asettuu huonoon asentoon. Räikkälenkki poistaa ongelman.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 476
Jäsenet
74 971
Uusin jäsen
Maikkol

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom