Työelämäkeskustelu

Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.

Pahoillani sinun puolesta. Ei taatusti ole hyvä fiilis herätä aamuun. Voi sattua kelle vaan. Voimia sinne ja tämä on vain yksi vaihe elämässä.

Emmää uhriudu. Mulla vaan tuskin tulee enää olemaan työsuhteita, niin ketju on hiukan väärä. :smoke:

E. Plus että on muutakin tekemistä kuin väitellä joittenkin besserwisser-keittiöpsykologien kanssa siitä, mikä nyt on red flag kellekin. Voi tsiisus. :rofl:
Itse haluaisin työtä ja hyvää palkkaa. Älä iloitse työttömyydestä.

Miten tyypillisenä tai red flagina näet 3kk irtisanomisajan? Koskee sekä työnantajaa että työntekijää. Tätä perustellaan avainhenkilön roolilla ja tärkeydellä yritykselle, kyseessä siis dirikkatason tehtävä.

Suostuisitteko?

Miten tyypillisenä tai red flagina näet 3kk irtisanomisajan? Koskee sekä työnantajaa että työntekijää. Tätä perustellaan avainhenkilön roolilla ja tärkeydellä yritykselle, kyseessä siis dirikkatason tehtävä.

Suostuisitteko?
No semi red. Meillä johtajat ovat johtajasopimuksilla, eikä niissä mitään 3 kk aikoja ole. Työntekijöillä taas on aina 1kk irtisanomisaika, jos omasta aloitteestaan lähtevät. Muuten vaihtelee välillä 1 kk - 6 kk.

Viimeksi muokattu:

Suostuisitteko?
En pitänyt mahdottomana ja juuri tuollaisen allekirjoitin, eikä ole edes dirikkatason homma... nykyisessä on kahden kuukauden irtisanoutumisaika. Ehkä tuolla pedataan sitä, että tietoa saadaan mahdollisesti siirrettyä eteenpäinkin josbirtisanoutuu.. luotetaan siihen että muissa paikoissa on lyhemmät ajat..

En pitänyt mahdottomana ja juuri tuollaisen allekirjoitin, eikä ole edes dirikkatason homma... nykyisessä on kahden kuukauden irtisanoutumisaika. Ehkä tuolla pedataan sitä, että tietoa saadaan mahdollisesti siirrettyä eteenpäinkin josbirtisanoutuu.. luotetaan siihen että muissa paikoissa on lyhemmät ajat..
Itsellä kanssa tuo 3kk ja juurikin tuo tiedon siirto siinä takana. Entinen pomo hämmästeli miten minulla oli vain 1kk irtosanomisaika aiemmin ja sanoi että seuraajalla varmasti tulee olemaan 3kk. En näe ongelmaa tuossa 3kk jaksossa.

Itsellä kanssa tuo 3kk ja juurikin tuo tiedon siirto siinä takana. Entinen pomo hämmästeli miten minulla oli vain 1kk irtosanomisaika aiemmin ja sanoi että seuraajalla varmasti tulee olemaan 3kk. En näe ongelmaa tuossa 3kk jaksossa.

Joo kyllä minäkin sen tänään lopulta hyväksyin.

Nykyisessä paikassa YT:t päällä ja lomautusuhka lokakuulle saakka. Jouduin antamaan itsekin kenkää parille alaiselle.

Tässä tulevassa paikassa liksaa +1k€/kk lisää, isompi vastuu ja tilauskirjat hyvät. Ne painoivat lopulta vaakakupissa paljon enemmän mitä 3kk irtisanomisaika.

Emmää uhriudu. Mulla vaan tuskin tulee enää olemaan työsuhteita, niin ketju on hiukan väärä. :smoke:

E. Plus että on muutakin tekemistä kuin väitellä joittenkin besserwisser-keittiöpsykologien kanssa siitä, mikä nyt on red flag kellekin. Voi tsiisus. :rofl:

Kuten sanottu, ei tämä ollut tarkoitus olla mikään henkilökohtainen loukkaus. Olen kuitenkin joskus ollut esimiesasemassakin muutamia kertoja ja halusin jakaa rehellisiä mietteitä millaisten ihmisten kanssa siitä näkökulmasta on helpointa toimia. Eihän täällä pysty toisen tekemisestä mitään faktaa sanomaan ja voi olla että IRL olet hyvinkin joviaali ja joustava kaveri. Keskustelufoorumilla keskustellaan ja meille kaikille tekee hyvää avata silmiä ja miettiä asioita muidenkin näkökulmasta.

Jos itsekin lueskelet viestisi, niin ymmärrät miksi niistä saattaa asiaa tarkemmin tietämättömälle tulla vaikutelma ns "hankalasta" ihmisestä. Varmasti tässä nyt on vain tunnekuohussa kirjoitettua tekstiä joka ei ehkä kuvaa tosiasiallista RealityBitesiä niinkään.

Kuten sanottu, ei tämä ollut tarkoitus olla mikään henkilökohtainen loukkaus. Olen kuitenkin joskus ollut esimiesasemassakin muutamia kertoja ja halusin jakaa rehellisiä mietteitä millaisten ihmisten kanssa siitä näkökulmasta on helpointa toimia. Eihän täällä pysty toisen tekemisestä mitään faktaa sanomaan ja voi olla että IRL olet hyvinkin joviaali ja joustava kaveri. Keskustelufoorumilla keskustellaan ja meille kaikille tekee hyvää avata silmiä ja miettiä asioita muidenkin näkökulmasta.

Jos itsekin lueskelet viestisi, niin ymmärrät miksi niistä saattaa asiaa tarkemmin tietämättömälle tulla vaikutelma ns "hankalasta" ihmisestä. Varmasti tässä nyt on vain tunnekuohussa kirjoitettua tekstiä joka ei ehkä kuvaa tosiasiallista RealityBitesiä niinkään.

Kirjoittelen aina näihin tunnekuohuissa kun koskee omaa asiaa jotenkin. :rofl:

Oikeasti olen tosiaan joustava ja joviaali sekä jopa empaattinen. Mutta ei kai näillä forumeilla kannata näyttää olevansa heikko. Sinuthan syödään elävältä jne. ;)

Noin vakavemmin ottaen tämä on anonyymi forumi - ainakin suurimmaksi osaksi ja välttämättä viestini eivät aina edusta täysin omaa mielipidettä. Etenkin pikkuisen korpeentuneena provosoidun lisäksi hyvinkin herkästi ja sanan säilä heilahtaa lääkityksestä huolimatta hiukan liiankin helposti. Ette haluaisi tavata minua ilman troppia. :lol:

E. Itselläkin muuten linjaesimieskokemusta n. 10v ja tiedän todellakin, mitä on työskennellä hankalien ihmisten kanssa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
267 086
Jäsenet
75 985
Uusin jäsen
aivouu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom