Eipä uhriuduta.Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä uhriuduta.Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.
Ehkäpä poistun muutenkin tästä ketjusta, tuskin tulen enää olemaan missään varsinaisessa työpaikassa tämän koommin. Ei tarvitse kenenkään pohtia minun kulmikkuutta ja red flageja. Jatkakaa teams-palavereista leskustelua.
Eipä uhriuduta.
Itse haluaisin työtä ja hyvää palkkaa. Älä iloitse työttömyydestä.Emmää uhriudu. Mulla vaan tuskin tulee enää olemaan työsuhteita, niin ketju on hiukan väärä.
E. Plus että on muutakin tekemistä kuin väitellä joittenkin besserwisser-keittiöpsykologien kanssa siitä, mikä nyt on red flag kellekin. Voi tsiisus.
Itse haluaisin työtä ja hyvää palkkaa. Älä iloitse työttömyydestä.
No semi red. Meillä johtajaton johtajasopimuksilla, eikä niissä mitään 3 kk aikoja ole. Työntekijöillä taas on aina 1kk irtisanomisaika, jos omasta aloitteestaan lähtevät. Muuten vaihtelee välillä 1 kk - 6 kk.Miten tyypillisenä tai red flagina näet 3kk irtisanomisajan? Koskee sekä työnantajaa että työntekijää. Tätä perustellaan avainhenkilön roolilla ja tärkeydellä yritykselle, kyseessä siis dirikkatason tehtävä.
Suostuisitteko?