Tyhmät ihmiset

Ei muuten ollut audi Quattro, vaan Audi coupé quattro. Valitettava tapaus. Jos ajaa kilpaa/harrastuksena varttimailia, jossa painokin merkkaa jotain, niin ehkä on laskelmoinut eloonjäämisen mahdollisuudet kaarienkin kanssa aika heikoksi tai ainakin vammautumatta selviytymisen, että ei ole viitsinyt sen ja painon lisääntymisen takia kaaria laittaa.

Ei tosiaan ollut kyseessä perus amis-virittelijä, eikä tämä tapaus kuulu millään muotoa mielestäni tähän ketjuun. RIP puolestani ja Matolaatikolle ja omaisille osanottoni.
 
Ei muuten ollut audi Quattro, vaan Audi coupé quattro. Valitettava tapaus. Jos ajaa kilpaa/harrastuksena varttimailia, jossa painokin merkkaa jotain, niin ehkä on laskelmoinut eloonjäämisen mahdollisuudet kaarienkin kanssa aika heikoksi tai ainakin vammautumatta selviytymisen, että ei ole viitsinyt sen ja painon lisääntymisen takia kaaria laittaa.

Ei tosiaan ollut kyseessä perus amis-virittelijä, eikä tämä tapaus kuulu millään muotoa mielestäni tähän ketjuun. RIP puolestani ja Matolaatikolle ja omaisille osanottoni.

Mikäli se pitää paikkansa, että auton alle oli laitettu halvimmat kiinarenkaat, mitä netistä löytää ja joiden nopeusluokitus ei ollut lähelläkään niitä vauhteja mitä ajettiin, niin kyllä ketju on oikea. Todennäköisesti autossa oli sitten paljon muutakin sellaista osaa, joita ei pitäisi olla kisa-autossa, jolla yritetetään päästä yli 300 km/h.
 
"ei lähelläkään". Oli W luokan rengas, Y olisi 300 päättynyt.

Tämä oli kuitenkin päivittäisessä ajossa ja vetoihin ajettiin sillä. Tämä oli tavallinen auto, jota oli asiantuntijoiden kanssa kutiteltu.

Ei tuonne quattro coupeen mahdu toista erikoisrengaskierrosta. Kiihdytyskumit ovat jenkkikamaa, autoon pitäisi tehdä vitusti muutoksia, jolla saisi leveät vanteet kiinni-> ei enää tieliikennelpoinen.

Että kyllä sitä linglongeilla ajaa saman, mitä nokian paskoilla. Kyseessä kuiva lentokenttä, jolla ei ole renkaan märkäominaisuuksilla mitään merkitystä. Olisi sitten mitkä renkaat alla. Enemmän omasta kokemuksesta nokian ja heidän kumppaneiden rungot ovat porsineet. Linglongit tai nankangit ovat olleen laadultaan ihan kärkeä omassa ajossa.

Ja sitten vielä se että kuinka moni täällä on autoa rakentanu? Onko esittää muuta argumenttia kuin nämä mutuilut? Jos ei, niin parempi pysyä hiljaa ja myöntää se tosiseikka, että tämän miehen taidoista ei ollut puutetta. Onnettomuus on onnettomuus.
 
"ei lähelläkään". Oli W luokan rengas, Y olisi 300 päättynyt.

Tämä oli kuitenkin päivittäisessä ajossa ja vetoihin ajettiin sillä. Tämä oli tavallinen auto, jota oli asiantuntijoiden kanssa kutiteltu.

Ei tuonne quattro coupeen mahdu toista erikoisrengaskierrosta. Kiihdytyskumit ovat jenkkikamaa, autoon pitäisi tehdä vitusti muutoksia, jolla saisi leveät vanteet kiinni-> ei enää tieliikennelpoinen.

Että kyllä sitä linglongeilla ajaa saman, mitä nokian paskoilla. Kyseessä kuiva lentokenttä, jolla ei ole renkaan märkäominaisuuksilla mitään merkitystä. Olisi sitten mitkä renkaat alla. Enemmän omasta kokemuksesta nokian ja heidän kumppaneiden rungot ovat porsineet. Linglongit tai nankangit ovat olleen laadultaan ihan kärkeä omassa ajossa.

Ja sitten vielä se että kuinka moni täällä on autoa rakentanu? Onko esittää muuta argumenttia kuin nämä mutuilut? Jos ei, niin parempi pysyä hiljaa ja myöntää se tosiseikka, että tämän miehen taidoista ei ollut puutetta. Onnettomuus on onnettomuus.

No, kovin on moni sitä mieltä, että tuollaisella autolla yli 300 on yksinkertaisesti hengenvaarallista. Jokainen toki itse päättää ja tällä kertaa ainakin ajettiin oikealla alueella eikä missään yleisillä teillä.

Itse ainakin toivon, että ei tule se Suomessa tuttu paniikkireaktio ja kielletään tällaiset tapahtumat. Siksi näitä suljetuilla alueilla ajetaankin, koska se on vaarallista ja joskus se arpa osuu kohdalle.
 
Suomessahan nyt on aina kauhea haloo kun joku kuolee jossain vaarallisessa harrastuksessa.

Luolasukellus, laskuvarjohypyt, kiihdytyskisat jne. Riskit ovat suuret tällaisissa harrastuksissa ja välillä porukkaa kuolee. Elämä on ja kyllä ne harrastajat tiedostavat riskit.
 
Mites sitten kun lumiaura tai lakaisukone ajaa pyörätiellä, niin, mitäs sitten?? Kuinkas sitten suu pannaan? Hirveitä öykkäreitä tuollaiset kun kevyen liikenteen väylillä ajelevat vaan niin, herran lettas sentään!

Höhö, tästäpä muistuikin, että hieman tuli erästäkin järjenjuoksua ihmeteltyä kun tutulle oli ruettu möykkäämään, kun ajoi Ylläksen talvipyöräilyreittejä pitkin kelkalla. Joku fillaristi oli tullut vastaan jne.
No, tuttu sattui olemaan se henkilö joka vastasi reittien kunnossapidosta, kelkan perässä lana... Sitäkään yhdistelmää nyt ei kannata rueta umpisen kautta kierrättämään vastaantulijan takia, saattaa hetki mennä kun sen kaivaa irti.
 
Suomessahan nyt on aina kauhea haloo kun joku kuolee jossain vaarallisessa harrastuksessa.

Luolasukellus, laskuvarjohypyt, kiihdytyskisat jne. Riskit ovat suuret tällaisissa harrastuksissa ja välillä porukkaa kuolee. Elämä on ja kyllä ne harrastajat tiedostavat riskit.

Sukelluksessa ja laskuvarjohypyissä on aika rajalliset varmistukset katastrofin varalle olemassa, mutta autolle olisi ollut mahdollista rakentaa suojahäkki ja muut asianmukaiset varustukset, niin olisi lähes varmasti henkiin jäänyt. Tyhmyyttään, saituuttaan tai lisäjännitystä hakeakseen ei sitten sitä tehnyt ja maksoi hengellään.
 
Sukelluksessa ja laskuvarjohypyissä on aika rajalliset varmistukset katastrofin varalle olemassa, mutta autolle olisi ollut mahdollista rakentaa suojahäkki ja muut asianmukaiset varustukset, niin olisi lähes varmasti henkiin jäänyt. Tyhmyyttään, saituuttaan tai lisäjännitystä hakeakseen ei sitten sitä tehnyt ja maksoi hengellään.

Oletko rakentanut turvakaaria autoon?
 
Uutisten mukaan kaveri oli lentänyt autosta ulos, eli turvavyö on antanut periksi tai sitä ei ole käytetty..

Olisihan asianmukaiset turvavarusteet varmaan hengen saattaneet pelastaa tässä.

Auto oli ilmeisesti syttynyt tuleenkin, mutta kaikesta päätellen oli saatu nopeasti sammutettua.
 
Jos toi auto oli etupäässä tarkoitettu katukäyttöön, niin tavallaan ymmärtää miksi niitä kaaria/vöitä ei autossa ollut. Nuo kun on aika hankalat päivittäisessä käytössä. Nuo on vielä vähän sellaset, että jos laitat 5-piste vyöt niin siinä pitää sit samalla laittaa ne kaikki muutkin muuten autosta tulee itseasiassa vaarallisempi. Tollasilla vöillä oot kiinni siinä penkissä, niin et voi väistää sortuvaa kattoa, joten pakko olla ne kaaret. Samoin niska ottaa vastaan aika paljon kovempia voimia kun muu vartalo on kiinteästi penkissä, joten pakko käyttää HANS:ia ja jotta voisit käyttää HANSsia niin pakko olla kypärä.

Sillä ymmärtää, että miksi välttämättä siihen katuautoon ei laiteta noita kaikkia vehkeitä vaikka muuten olisikin viritelty. Harmittava vaan että sen yhden kerran kun päätti lähteä radalle ja kokeilla mitä se auto kulkee niin ne varusteet olis tarvinnut.
 
Sukelluksessa ja laskuvarjohypyissä on aika rajalliset varmistukset katastrofin varalle olemassa, mutta autolle olisi ollut mahdollista rakentaa suojahäkki ja muut asianmukaiset varustukset, niin olisi lähes varmasti henkiin jäänyt. Tyhmyyttään, saituuttaan tai lisäjännitystä hakeakseen ei sitten sitä tehnyt ja maksoi hengellään.
Itseasiassa laskuvarjohyppäämisessä on todella paljon turvallisuutta parantavia ratkaisuja olemassa ja niitä pääsääntöisesti käytetäänkin, ja laji on myös tarkoin säännelty ja valvottu. Jotkut kuitenkin suhtautuvat niihin ylimielisesti ja sellaisiakin kuolemia sattuu, jotka olisivat olleet estettävissä. Siitähän tässäkin kai keskustellaan, että oliko kuolema ns. turha vai ei.
 
Makuasia onko tyhmyyttä kuolla extreme-harrastuksen parissa, jos nyt täysin idioottiratkaisuja ei tee. Minusta on tyhmää, mutta sallin muiden olla toista mieltä. Ja kaikkihan täältä lähtee, jotkut 300km/h+, jotkut vaipoissa hoitolaitoksessa...
 
Makuasia onko tyhmyyttä kuolla extreme-harrastuksen parissa, jos nyt täysin idioottiratkaisuja ei tee. Minusta on tyhmää, mutta sallin muiden olla toista mieltä. Ja kaikkihan täältä lähtee, jotkut 300km/h+, jotkut vaipoissa hoitolaitoksessa...
Itse vedän rajan siihen, mitä tuossa aiemmin yritin sanoa. Jos turvaratkaisuja olisi ollut olemassa mutta niitä ei jostain typerästä syystä ole käytetty, on se silkkaa tyhmyyttä. Laskuvarjohypyssä tällainen olisi vaikka painelaukaisimen käyttämättömyys ja tulla sitten tonttiin kun esim. tajuttomuudesta johtuen ei ole saanut varjoa auki. Toinen juttu on ne suhteellisen harvat onnettomuudet joissa mitään ei ole ollut tehtävissä. Silloin ajattelen, että ihminen on saanut siinä mielessä hyvän lopun, että lähti täältä tehden sellaista mitä rakasti.
 
Makuasia onko tyhmyyttä kuolla extreme-harrastuksen parissa, jos nyt täysin idioottiratkaisuja ei tee. Minusta on tyhmää, mutta sallin muiden olla toista mieltä. Ja kaikkihan täältä lähtee, jotkut 300km/h+, jotkut vaipoissa hoitolaitoksessa...

Myös jos on perhettä ja pieniä lapsia, niin kannattaa miettiä että onko se extreme-harrastus tärkeempi kuin oma perhe. Ihan näin vain yleisesti, ei tähän kyseiseen keissiin liittyen.
 
Itseasiassa laskuvarjohyppäämisessä on todella paljon turvallisuutta parantavia ratkaisuja olemassa ja niitä pääsääntöisesti käytetäänkin, ja laji on myös tarkoin säännelty ja valvottu. Jotkut kuitenkin suhtautuvat niihin ylimielisesti ja sellaisiakin kuolemia sattuu, jotka olisivat olleet estettävissä. Siitähän tässäkin kai keskustellaan, että oliko kuolema ns. turha vai ei.
Laskuvarjohyppäämisessä taitaa se kaikkein vaarallisin osuus olla kyyti hyppykorkeuteen, siitä päätellen millaisia onnettomuuksia esim. Suomessa ja Ruotsissa on viime aikoina tapahtunut...
 
Itsekin pohdin tässä kuuluuko tämä onnettomuus tänne, mielestäni ei.
Extreemien lajien harrastajat kyllä tiedostavat että jokainen suorituskerta on vaarallinen,
ja siitä myös se adrenaaliryöppykin tulee.

Pari vuotta sitten näin dokkarin, missä kaveri teki hyppyjä pilvenpiirtäjien ynm katolta.
Se oli kuin huumetta sille ja oma äitikin oli hyväksynyt sen, että hän voi joku päivä kuolla tuossa.
Tälle kaverille kuolemaa pahempi asia olisi ollut se, ettei hän olisi voinut harrastaa tuota ja sen myös äiti oli lopulta ymmärtänyt.

Noh tuskin tämä autokuljettaja ihan näin äärimmäisiä ajatteli mutta monelle meistä vaaralliset lajit ovat elämistä varten, elämä vaarallisia lajeja varten ja asia kyllä tiedostetaan. Sinällään en itse lajittelisi heitä tyhmiin ihmisiin, vain eri tavalla eläjiin. Pieniä lapsia ja puoliso taisi jäädä mutta ehkäpä tuotakin pitää lähestyä niin, että puoliso lienee tiennyt millaisen miehen on valinnut.
 
Mä en todellakaan niputtaisi kaikkia extreme-harrastajia samaan kategoriaan. On vastuullisia harrastajia, jotka aktiivisesti puntaroi ja minimoi riskejä, ja sitten on niitä, jotka eivät tee niin. Ensiksi mainitut myös priorisoivat oman perheen ja mitoittavat riskit niin, etteivät nyt sentään ehdoin tahdoin tee lapsistaan isättömiä/äidittömiä. Vain tyhmät ja itsekkäät ylenkatsovat turvatoimia ja kuolevat siksi.
 
Pari vuotta sitten näin dokkarin, missä kaveri teki hyppyjä pilvenpiirtäjien ynm katolta.
Se oli kuin huumetta sille ja oma äitikin oli hyväksynyt sen, että hän voi joku päivä kuolla tuossa.
Tälle kaverille kuolemaa pahempi asia olisi ollut se, ettei hän olisi voinut harrastaa tuota ja sen myös äiti oli lopulta ymmärtänyt.
Tuosta tuli mieleen, että Tampereen hotelli Tornista aikoinaan hypännyt Antti Pendikainenhan kuoli tässä taannoin, tosin "tylsästi" ihan vaan moottoripyörällä... Se mies teki niin paljon kaikenlaista hurjaa, että hengenlähtö oli varmaan vain ajan kysymys, mutta jännästi tosiaan noinkin tavallisella tavalla sitten kuoli, vaikka olikin ilmeisesti kilpailu.

Olen samaa mieltä siitä, että ei hurjien asioiden tekeminen ole välttämättä tyhmyyttä, jos tiedostaa riskit. Kuitenkin hieman mietityttää, että onko se siltikään kovin fiksua ajaa 1980-luvun vakioautolla yli 300 km tunnissa ilman mitään turvavarusteita.
 
Täytyy myös muistaa että noita tapahtumia on joka toinen pitäjä täynnä ja silti onnettomuudet on hyvin harvinaisia. Melkolailla kaikki sinne lähtevät kyllä ymmärtävät homman riskit ja sen mitä tuon kuskin touhuja aiemmin seurailin niin en laittaisi sinne "tyhmä jonne" kategoriaan.

Sitten jos taas nuo tapahtumat kiellettäisiin / tulisi tiukat vaatimukset turvalaitteille niin osa noistakin vetelisi jossain omin luvin.

Katuautojen virittämisen kieltoon vähän sama. Lisäksi kannattaa muistaa että noi autot ja osat ei oo suomessa ihan halpoja, joten jokaisella harrastajalla ei ole lompakkoa tehdä pelkkää kiihdytys/ratapeliä.
 
Mää luulen, että kotona kuolee enemmän ihmisiä typerissä onnettomuuksissa kun noissa valvotuissa ja erittäin hyvin järjestetyillä ja valvotuilla ratapäivillä.
 
Mää luulen, että kotona kuolee enemmän ihmisiä typerissä onnettomuuksissa kun noissa valvotuissa ja erittäin hyvin järjestetyillä ja valvotuilla ratapäivillä.

Aivan varmasti, myös autoharrastuksen parissa. Siis joko kadulla törttöillessä tai autoa ropatessa.
 
Täytyy myös muistaa että noita tapahtumia on joka toinen pitäjä täynnä ja silti onnettomuudet on hyvin harvinaisia. Melkolailla kaikki sinne lähtevät kyllä ymmärtävät homman riskit ja sen mitä tuon kuskin touhuja aiemmin seurailin niin en laittaisi sinne "tyhmä jonne" kategoriaan.

Sitten jos taas nuo tapahtumat kiellettäisiin / tulisi tiukat vaatimukset turvalaitteille niin osa noistakin vetelisi jossain omin luvin.

Katuautojen virittämisen kieltoon vähän sama. Lisäksi kannattaa muistaa että noi autot ja osat ei oo suomessa ihan halpoja, joten jokaisella harrastajalla ei ole lompakkoa tehdä pelkkää kiihdytys/ratapeliä.


Kiitos. Arvostan ymmärystäsi. Ja jos olisit tuntenut Jussin, niin ymmärtäisit vielä paremmin. Ei ollut mikään bensalenkkari, joksi nämä herrasmiehet täällä häntä nimittelee.
 
Kaverilla oli vissiin lapsi ja vaimo, että kyllä siihen nähden todellista tyhmyyttä tuommoista lajia harrastaa puutteellisilla välineillä.
 
Onnettomuudet on onnettomuuksia, mutta tässä tapauksessa haettiin ongelmia.

Hyvä homma että sulla on tarkat tiedot autosta, kuskista ja tapahtuneesta. Seuraavaksi voitkin kertoa kaikille mitä/miten saa harrastaa ja millä välineillä liikkua kuplan ulkopuolelle ettei voisi käydä onnettomuuksia.

Sovittasko nyt vaan näin, että kun meillä ei luultavasti ole tarkkaa tietoa tapahtuneesta varmaan kellään niin jätettäs nämä fiksuudet välistä.

Jos jostain halutaan täällä keskustella niin voitais jutella vaikka siitä, miten tuo touhu saatais turvallisemmaksi rampauttamatta koko hommaa
 
Nämä internetin moniosaajat kyllä sopivat triidin aiheeseen kuin nenä päähän. Vainajan tuomitseminen ilman minkäänlaista substanssia, upea laji.

Ikävä onnettomuus kyseessä. Autistien besserwisseröinnin internetissä sossuluukusta käsin voi jättää omaan arvoonsa.
 
Nämä internetin moniosaajat kyllä sopivat triidin aiheeseen kuin nenä päähän. Vainajan tuomitseminen ilman minkäänlaista substanssia, upea laji.

Ikävä onnettomuus kyseessä. Autistien besserwisseröinnin internetissä sossuluukusta käsin voi jättää omaan arvoonsa.

No jaa. Kaksinaamaisuutta ilmassa. On täällä jo vuosikaudet naurettu kun porukka saa ittensä hengiltä erilaisilla keinoilla.

Nyt vaan sattui olemaan kunnon "miesten mies" ja "miehinen kiihdyttely", niin nyt ei saa tuomita.

Bensalenkkareita saa kuulemma tuomita, mutta ei miesten miehiä. :eek:
 
Hyvä homma että sulla on tarkat tiedot autosta, kuskista ja tapahtuneesta. Seuraavaksi voitkin kertoa kaikille mitä/miten saa harrastaa ja millä välineillä liikkua kuplan ulkopuolelle ettei voisi käydä onnettomuuksia.

Sovittasko nyt vaan näin, että kun meillä ei luultavasti ole tarkkaa tietoa tapahtuneesta varmaan kellään niin jätettäs nämä fiksuudet välistä.

Jos jostain halutaan täällä keskustella niin voitais jutella vaikka siitä, miten tuo touhu saatais turvallisemmaksi rampauttamatta koko hommaa

Tiedossa on, että vanha romu oli viritetty kulkemaan yli kolmesataa, ja sillä ajettiin ilman asianmukaisia turvavarusteita. Auto teki voltin ja kaveri kuoli. Lapsi jäi isättömäksi ja leski suremaan. Täysin vältettävissä oleva asia oli tämä ja tyhmyyttä, kun moista harrasti ilman, että puitteet oli kunnossa.
 
No jaa. Kaksinaamaisuutta ilmassa. On täällä jo vuosikaudet naurettu kun porukka saa ittensä hengiltä erilaisilla keinoilla.

Nyt vaan sattui olemaan kunnon "miesten mies" ja "miehinen kiihdyttely", niin nyt ei saa tuomita.

Bensalenkkareita saa kuulemma tuomita, mutta ei miesten miehiä. :eek:

No jaa. Tapanani ei ole ollut naureskella onnettomuuksissa kuolleille, joten hieno yritys :tup:
 
Ilmeisesti näistä saa puhua kevyesti vain, jos tapahtuu ulkomailla tai muuten ei liippaa liian läheltä...

Huom, mä en puhu kevyesti vaan ihan asiallisesti pohdin tuota tapaturmaa.
 
Tiedossa on, että vanha romu oli viritetty kulkemaan yli kolmesataa, ja sillä ajettiin ilman asianmukaisia turvavarusteita. Auto teki voltin ja kaveri kuoli. Lapsi jäi isättömäksi ja leski suremaan. Täysin vältettävissä oleva asia oli tämä ja tyhmyyttä, kun moista harrasti ilman, että puitteet oli kunnossa.
Mielestäni aika erikoista, että tätä ei saisi sanoa ääneen ja herättää keskustelua pitäisikö lajille asettaa jotain turvallisuusvaateita. Ei ilmailuakaan ole harrastuksena mitenkään pilattu, vaikka aivan helvetin säänneltyä onkin. Jos ei olisi, ruumiita tulisi paljon enemmän.
 
Eikös tapahtuman idea ole, että voi testata tieliikennekäytössä olevan auton huippunopeutta. Harvalla on mitään turvakaaria normikäytössä olevassa autossa.
Jep. Ja pitäisikö ne kaaret asentaa sitten siihen ferrariinkin, joka on jo tehtaalla suunniteltu noihin nopeuksiin? Aika vähän noissa taitaa raatoja tulla, joten mielestäni mitään ongelmaakaan ei ole.
 
En kyllä huomaa että joku tässä varsinaisesti naureskelisi tälle onnettomuudelle, ihan ekoja viestejä en tosin katsonut tähän liittyen.

Mutta jos autoharrastaja otti riskin siitäkin huolimatta ettei ole mikään "amisharrastaja", välittämättä riittävistä turvatoimista, kai jonkinasteiseksi tyhmyydeksi asiaa voi kutsua sitten.
Lievempiä termejä lienee piittaamattomus, huolimattomuus, kuka nyt minkä parhaiten sulattaa.

Noh harvinaisia tällaiset onnettomuudet ovat Suomessa, toivottavasti lakien säätäjät ja tapahtumien järjestäjät pitää päänsä kylmänä.
 
Jep. Ja pitäisikö ne kaaret asentaa sitten siihen ferrariinkin, joka on jo tehtaalla suunniteltu noihin nopeuksiin? Aika vähän noissa taitaa raatoja tulla, joten mielestäni mitään ongelmaakaan ei ole.

Nyt oli kumminkin joku 80-luvun lopun Audi-raato kyseessä. Eikä minkäänlaisia turvavarusteita.

Kaikki tietää että 300 km/h kun jokin menee pieleen, niin se on adios.

Huolimatonta/piittaamatonta/typerää touhua. Varsinkin perheelliseltä mieheltä. Olkoot tämä tässä minun puolesta.
 
Ei tuo mun mielestä ole tyhmyyttä vaan harrastuksen puitteissa otettu tietoinen riski joka ikävä kyllä realisoitui. Saman riskin ottaa monissa eri harrastuksissa lukuisat ihmiset joka päivä, eikä niistä olla täällä huutelemassa.

Se olisi tyhmyyttä, jos tonne olisi lähdetty asenteella "ei tässä mitään voi sattua".
 
No toivottavasti, joku vanhalla ruoskalla 300 ajava ottaa opiksi ja laittaa ne turvalaitteet semmoset ettei tartte emännän tinderistä lapsilleen uutta isää etsiä.
 
Ratsastusonnettomuuksissa kuolee ihmisiä lähes vuosittain. Tänä kesänä kuoli Ylöjärvellä lapsi hevosen potkun seurauksena. Hevosharrastajien määrä tuskin on olennaisesti suurempi kuin moottoriurheilua harrastavien määrä. Joten en pitäisi auton huippunopeuden kokeilua kiitoradalla mitenkään erityismaininnan arvoisena riskinottona.
 
Ei tuo mun mielestä ole tyhmyyttä vaan harrastuksen puitteissa otettu tietoinen riski joka ikävä kyllä realisoitui. Saman riskin ottaa monissa eri harrastuksissa lukuisat ihmiset joka päivä, eikä niistä olla täällä huutelemassa.

Se olisi tyhmyyttä, jos tonne olisi lähdetty asenteella "ei tässä mitään voi sattua".

Tyhmyyttä se on siinä vaiheessa, kun on perheellinen ja harrastaa extreme lajeja. Tuolla toisaalla oli kommenttia, että oli jo aiemmin tänä kesänä ollut lähellä lähteä auto lapasesta.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 991
Viestejä
4 418 026
Jäsenet
73 259
Uusin jäsen
Duane

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom