Ei kannata vääristellä asiaa. Jutussahan sanottiin, että "en jäänyt tarkemmin analysoimaan. Käännyin niillä kantapäillä ympäri".
Kyllä nuo kerrotut tapahtumat varmasti selviävät ihan sillä, että hetken aikaa katsoo mitä siellä oikein tapahtuu, siis ilman että seisoo siinä sen kummemmin kyttäämässä/tumputtamassa. Olisin itse saattanut ottaa tuosta sinäänsä huvittavasta tilanteesta valokuvankin, vaikka itse akti miesten kesken ei kiinnostakaan.
Tyhmä tässä kokonaisuudessa on korkeintaan se homosteluporukka, joka on päättänyt alkaa vetämään pipoa silmille julkisella paikalla. Tai mistäs minä tiedän kuinka syrjässä nämä todellisuudessa olivat, mutta ilmeisesti eivät kovin syrjässä, kun tämäkin perhe sinne onnistui vahingossa eksymään ja lisäksi jutussa oli mainittu että "se näkyi dyynien päältä kauas. Ihmiset ihmettelivät, mitä ihmettä siellä tapahtuu". Tai no, olihan sekin aika tyhmää, että piti alkaa hätäkeskukseen moisesta soittamaan. Jos tuosta rietastelusta jotain todellista haittaa oli olevinaan, niin itse olisin huutanut, että menkää nyt isot miehet edes vähän syrjempään bylsimään ja jos se ei tehoa, niin sitten viranomaista paikalle.