• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Tunturi Ehybrid DI2 27,5" 5v sähköhybridipyörä 1190 e (-60%), Kärkkäinen

Ajattelin myös hakea tuollaisen korotuspalan, jotta saan tankoa korkeammalle. Nuo muovipylpyrät ei varmaan haittaa tuossa ? Lienee tarkoitettu estämään ettei muovikaulukset pyöri ympyrää. Katkaisee jos jää kantamaan. Yritin etsiä löytyisikö "muotoiluun" sopivaa koroketta satorilta, mutta en sellaista löytänyt..
1000009830.jpg
I've found this one which looks more common than other ones from design point of view and also certified for high load.
 
Onkohan runkoon akun liittimeen jotain suojusta sateiden varalle, kun tulee varmaan töisssä akku napattua mukaan sisälle.
 
Ajattelin myös hakea tuollaisen korotuspalan, jotta saan tankoa korkeammalle. Nuo muovipylpyrät ei varmaan haittaa tuossa ? Lienee tarkoitettu estämään ettei muovikaulukset pyöri ympyrää. Katkaisee jos jää kantamaan. Yritin etsiä löytyisikö "muotoiluun" sopivaa koroketta satorilta, mutta en sellaista löytänyt..

Minä hain tällaisen Satori Head-Up 4 1 1/8" Ohjainputken Jatkoadapteri
... ja katselin myös että miten tuo nystyrä menee. Se asettui tuohon clampin viereen ongelmitta, en sahannut pois vaikka sekin kävi mielessä.

Jätin tuon vakiona olleen "spacerin" (sulla tuo ylempi nystyllinen) sinne korokkeen alle. Eos oliko se oikein, mutta siellä se nyt on.
 
Tuli vihdoin tännekkin pyörä perille. Pakkauslaatikko näytti siltä että sitä on vedetty koko matkan postiauton perässä narunpäässä eikä postimies saanut pyörää laatikossa sisälle asti kun hajosi rappukäytävään. Kaikki ihmeen kaupalla ehjänä ja osa arvonnoista lestaksi oli Selle royal vivo ja kumit marathon almotion. Tässä 56 mallissa mukava ajoasento 181cm pitkälle ilman mitään jatkopaloja mitä aikaisemmin harkitsin, asento saakin olla hieman etukeno niin painokin jakautuu tasaisemmin.

 
Finally, my bike arrived. The packaging box looked like it had been dragged by a postman all the way on a string and the postman couldn't get the bike inside the box until it fell apart in the stairwell. Miraculously, everything was intact and part of the raffle prizes was Selle royal vivo and marathon almotion tires. This 56 model has a comfortable riding position for 181cm tall without any extensions, which I had previously considered, the position may be a little forward so the weight is distributed more evenly.
I'm 185 cm and have a frame of 56 cm. After 50 km of riding I've realized that I would like to have an extension. Also I would like to get more comfortable saddle. :)
 
En tiedä onko jossain vikaa, mutta automaattivaihteisto vaihtelee vaihdetta usein "kesken kaiken", eli pyöräilen tasaista vauhtia, ja sitten se saattaa tiputtaa vaihdetta yhtäkkiä alemmas, vaikka ajan tasaisella suoralla. Onko vain tuon automaatin heikkous, vai joku vika?
 
I don't know if there's something wrong, but the automatic transmission often shifts gears "in the middle of everything", meaning I'm riding at a steady pace, and then it might suddenly drop the gear down, even when I'm riding on a steady straight. Is it just a weakness of that automatic, or is there something wrong?
Got it yesterday as well. Looks like it's very sensitive to force changes on the pedals. If you press on the pedal a little bit stronger then it immediately "thinks" that it's too hard for you and lower gear is required. I suppose that firmware update can resolve it.
 
En tiedä onko jossain vikaa, mutta automaattivaihteisto vaihtelee vaihdetta usein "kesken kaiken", eli pyöräilen tasaista vauhtia, ja sitten se saattaa tiputtaa vaihdetta yhtäkkiä alemmas, vaikka ajan tasaisella suoralla. Onko vain tuon automaatin heikkous, vai joku vika?
Ongelma taitaa olla vuosia vanha moottorin firmware missä on lastentauteja täynnä oleva automaattivaihteiston koodi sisällä.
Pyörähuolto liikkeestä riippuen firmis päivitys voi maksaa 25€-paljon.
 
En tiedä onko jossain vikaa, mutta automaattivaihteisto vaihtelee vaihdetta usein "kesken kaiken", eli pyöräilen tasaista vauhtia, ja sitten se saattaa tiputtaa vaihdetta yhtäkkiä alemmas, vaikka ajan tasaisella suoralla. Onko vain tuon automaatin heikkous, vai joku vika?
Itse ehdin eilen vihdoin käymään edes 15 kilsan kierroksen pyörällä ja tulin siihen tulokseen, että kun avustus on täysillä ja ajelee sellaisella sunnuntaikrapula-ajelufiiliksellä, eli ei itse jaksa edes yrittää käyttää omia lihaksiaan, vaan pyhällä hengellä pitää polkimia liikkeessä, automaattivaihteisto toimii ja reagoi varsin hyvin, eikä pääkse naksahtelemaan. Eli ei huono, kun tarkoitus on vaan liikkua ja siirtyä paikasta toiseen.

Mutta kun taas halusin polkea kunnolla ja vähän hullutella, manuaaliasento oli ihan must ja mielestäni toimi sekin erinomaisesti.

Varmaan on säädötkin päin honkea, sitä en vielä tiedä kun en ole asiaan perehtynyt, mutta koen että automaattivaihteistolla ei edes kannata olla sellaista ajatusmoodia, että olisi tarkoitus saada ensimmäistäkään hikipisaraa paitaan ja siihen tarkoitukseen toimii hyvin.
 
Aiemminhan tuolla kerrottiin, että kun ajelet automaatilla ja vaihtelet manuaalisesti pitäisi vaihteiston hiljolleen oppia vaihtotapasi. Tiedä sitten.
 
Aiemminhan tuolla kerrottiin, että kun ajelet automaatilla ja vaihtelet manuaalisesti pitäisi vaihteiston hiljolleen oppia vaihtotapasi. Tiedä sitten.
Ei pidä paikkaansa koska kyseinen ominaisuus lisättiin moottoriin vasta viime vuoden kesäkussa 4.3.0 versiopäivityksessä:
 - Self-learning has been added to the AUTO SHIFT function of internal shifting units

Eli jos haluaa moottorin oppivan tavoille niin parempi päivitellä firmwaret.
 
Onkos kukaan uusimpaan järjestelmäversioon päivittäneistä huomannut merkittävää eroa automaatilla ajaessa? Originaaliversiolla kiihdytys tuntuu ihan sulavalta, mutta olen itsekin huomannut tuon että suoralla ajaessa jos annat yhtään liikaa painetta polkimille, saattaa vaihteisto heittää yhtäkkiä 4 -> 3 vaihteelle ärsyttävästi.
 
Onkos kukaan uusimpaan järjestelmäversioon päivittäneistä huomannut merkittävää eroa automaatilla ajaessa? Originaaliversiolla kiihdytys tuntuu ihan sulavalta, mutta olen itsekin huomannut tuon että suoralla ajaessa jos annat yhtään liikaa painetta polkimille, saattaa vaihteisto heittää yhtäkkiä 4 -> 3 vaihteelle ärsyttävästi.
Ymmärsinkö aiemmasta postauksesta oikein, että jos sen yhden osan vaihtaa bluetoothkykyiseksi, pystyy päivittämään sitten kaikkien osien firmikset mukaan lukien moottorin?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 789
Viestejä
4 922 529
Jäsenet
79 251
Uusin jäsen
diiz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom