Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin tällä videolla kiinan tehtaalta oleva yksilö näyttää varsin siistiltä työnlaadultaan. SR+ olisi kyllä oikein houkutteleva, mikäli saisivat laatuasiat kuntoon.
Mutta onko maali kunnollista ja kestääkö se normaalia käyttöä, vai hioutuuko pois vuodessa parissa?Reilu viikko sitten sain oman Shanghain SR+:n, ja ainakin tässä yksilössä paneelit ovat viimeisen päälle linjassa ja muukin viimeistely asianmukaista.
Onkohan noita turvallisuusjuttuja päivitetty, että blind spot jne. kun ne tuntuneet twitterissa olleiden keskustelujen perusteella vähän olevan rikki kuten myös dashcam?
Mutta onko maali kunnollista ja kestääkö se normaalia käyttöä, vai hioutuuko pois vuodessa parissa?
Kaikki ne värit on yhtä kevyesti maalattu. Valkoinen ei ole sen parempi, siitä vaan ei huomaa niin helposti kun pohjaväri on myös valkoinen.
Ei saa vielä ajaa harjapesuun, vain käsipesu.
Tiedän kyllä mutta ei se kuitenkaan ole vaikuttanut USA malleihin. Sen näkee siinä noin alle 10000km kohdalla miten alkaa maalit pysymään ellei ole pistänyt erikseen suojausta.No erikseen ne on silti täsmennetty multi-coat väreiksi. Tuskin mitään järisyttävää eroa on, koska yleensä tuo extrakerros on suhteellisen ohut. Jotain tämän suuntaista
Tiedän kyllä mutta ei se kuitenkaan ole vaikuttanut USA malleihin. Sen näkee siinä noin alle 10000km kohdalla miten alkaa maalit pysymään ellei ole pistänyt erikseen suojausta.
Vain yksi mutta onhan noita kuvia netti täynnä missä myös kerrottu vuosimalli, että kilsat.Kuinka monta eriväristä Teslaa sulla on oikein ollut?
Vain yksi mutta onhan noita kuvia netti täynnä missä myös kerrottu vuosimalli, että kilsat.
Itse en ole kuin mustia nähnyt missä menee maali naarmuille helposti ja paistaa primeri läpi. Jos meinaat että jokainen väri on yhtä pehmeä niin aika soopaa taas puhut
Tesla Model S, 3, X, Y owners worldwide with paint issues | Facebook
Global Complaint to Tesla about Model S,3, X regarding paint issues. There are hundreds of Model 3 owners worldwide who are not happy with the paint of Model 3. There are many Model 3 Teslas in...www.facebook.com
Twitteristä löydät enemmän ja myös uusia.Aika harvassa on viat kun samoja kuvia kierrätetään vuodesta toiseen Ja siellä on seassa jotain audia ja subarua. Suhteessa uutisoinnin määrään, vikoja on näköjään aika vähän
Oliko suojauksia?Jos lähtee maailmanlaajuiseen verkkoon etsimään tuotevikoja, niitä tulee todennäköisesti löytymään. Omassa valkoisessa tullut lokarin reunaan kaksi kiveniskemää @ 32 tkm. Muuten aika lailla virheetön.
Helmat on teipattu, ei läppiä.Oliko suojauksia?
Reilu viikko sitten sain oman Shanghain SR+:n, ja ainakin tässä yksilössä paneelit ovat viimeisen päälle linjassa ja muukin viimeistely asianmukaista.
Mielenkiinnosta, saitko uusilla lampuilla vai et? Tuntuu olevan jotenkin kummallinen tuo Youtube katsaus, osassa autoja sellaiset on, Kiina 2020 mallit mukaanlukien, mutta edes kaikissa 2021 malleissa ei ole. Onko tähän edes olemassa logiikkaa?
Teslan verkkosivut ovat muuten todella surkea: Model 3 sivuilta ei löydä mitään kovaa faktaa. Missä on esimerkiksi tarkat tekniset tiedot autoin mittoineen tai edes täydellinen listaus varusteista? Tietääkö kukaan miten näihin Model 3 autoihin päivitetään akkuja jos tuollaisen joskus 3-vuoden päästä ostaa? Voiko akun heikkenemistä parantaa uusimalla osan moduuleista kohtuulliseen hintaan?
Kieltämättä jäi sellainen loppufiilis, että ymmärrän auton viehätyksen. Tehoa on tässä halvimmassakin enemmän kuin tarpeeksi, tosin pidin vähän yllättäen ID3:n ajettavuudesta enemmän. ID3 tuntui niin paljon ketterämmältä ajaa kaupungissa, mutta on toki selvästi pienempi auto. ID3 oli myös selvästi hiljaisempi, Model 3 on kyllä kokoluokassaan aika kauhean meluisa auto ihan niillä perusmallisilla 18” vanteillakin.
Vähän yllättäen painikkeiden vähyys ja kaiken tekeminen tabletin kautta ei häirinnyt edes kauheasti vaikka tätä aluksi kovasti pelkäsin.
En ehtinyt ihan ajatella loppuun asti, ja inhoan autojen ostamista ja myymistä. Prkl.
No tälleenkin voi käydä.
Noista akkujen uusimis-/päivityshinnoista ei taida kyllä mikään sähkö-/plugarinmyyjä huudella. Ovat (tällä hetkellä) niin kalliita, että rationaalinen ostaja voisi säikähtää. Toisaalta voi olla, että 10-vuoden päästä, jolloin akun uusiminen tulee valtaosalla ajankohtaiseksi, niin uusi akku ei maksakaan kuin 1/3 siitä mitä nykyään, tai voi olla, että yhteensopivuus on huonoa uudempien kanssa ja maksaa edelleen pirusti, tai sitten valmistajat vaan päättävät ottaa mukavat katteet akunvaihdoista ja maksaa edelleen paljon - ei voi tietää.
Tuli itsekin kokeiltua tämä ihmeauto, ajossa oli Model 3 Standard Range+, eli se ”kansanauto”.
Kieltämättä jäi sellainen loppufiilis, että ymmärrän auton viehätyksen. Tehoa on tässä halvimmassakin enemmän kuin tarpeeksi, tosin pidin vähän yllättäen ID3:n ajettavuudesta enemmän. ID3 tuntui niin paljon ketterämmältä ajaa kaupungissa, mutta on toki selvästi pienempi auto. ID3 oli myös selvästi hiljaisempi, Model 3 on kyllä kokoluokassaan aika kauhean meluisa auto ihan niillä perusmallisilla 18” vanteillakin.
Vähän yllättäen painikkeiden vähyys ja kaiken tekeminen tabletin kautta ei häirinnyt edes kauheasti vaikka tätä aluksi kovasti pelkäsin. Tottakai erilliset napit olisi aina parempi, mutta peilien, ratin ja penkin säädöt varmaankin säätyvät aina jokaiselle kuskille erikseen heidän asetuksillen, eli ei näitä joudu kuin kerran itselleen sopivasti laittamaan? Muuten tuo Teslan infotainment on ensimmäinen järjestelmä joka vertaa jo puhelimille vertoja käytettävyydeltään. Volkkarin karsea ja lagaava systeemi on kuin eri vuosituhannelta. Kaipaisin kyllä silti Model 3:een joko HUD:a tai jotain vaikka todella pientä näyttöä ratin eteen nopeutta kertomaan. Tesla oli myös lähimpänä itseajavaa autoa mitä olen koskaan kokenut. Luulin, että Autopilot on erikseen ostettava lisäri, mutta se kallis lisäpaketti tarjoaakin jotain aika ”turhia” toimintoja. En ole ennen näin itsestään ajavalla autolla ajanut. Ainut kauneusvirhe on, että rattia pitää aina välillä liikuttaa: Uusimpien Volkkareiden haptinen tunnistus, eli pelkkä sormen pitäminen ratilla olisi uudempi ja fiksumpi tapa vahtia, että kuski ei ole nukahtanut.
Jos olisi rahaa laittaa 50 tonttua autoon niin voisi tuollaisen hyvinkin hankkia. Teslan verkkosivut ovat muuten todella surkea: Model 3 sivuilta ei löydä mitään kovaa faktaa. Missä on esimerkiksi tarkat tekniset tiedot autoin mittoineen tai edes täydellinen listaus varusteista? Tietääkö kukaan miten näihin Model 3 autoihin päivitetään akkuja jos tuollaisen joskus 3-vuoden päästä ostaa? Voiko akun heikkenemistä parantaa uusimalla osan moduuleista kohtuulliseen hintaan?
One change was a new wood panel inside the doors of the Model Y, and now we see that the change has made it to the Model 3 too
Tesla has also added a heated steering wheel, which has been a long-awaited option, which we heard was coming with the 2021 Model 3 update.
Ei. Täysin hakuammuntaa tietääkseni ja varaosien hankkiminen jälkeenpäin on täyttä tuskaa. Siihen on syy miksi muut tekee facelift paketteina näitä pieniä uudistuksia.Onko Teslalla nämä perinteisen raudanmuutokset samalla tavalla kuin perinteisillä valmistajilla? Eli ne tuleva ns facelift paketteina, vai ilmaantuuko niitä pikkuhiljaa autoihin sitä mukaa kun saavat vaan uutta tavaraa asennettua uusiin autoihin? Tietääkö ostaja mitä osia/ominaisuuksia ostettu auto sisältää?
Jos tilauksessa näkyy siellä design centterissä kuvat tähän uuteen sisältöön niin aika hyvin näkyy natsaa.Onko Teslalla nämä perinteisen raudanmuutokset samalla tavalla kuin perinteisillä valmistajilla? Eli ne tuleva ns facelift paketteina, vai ilmaantuuko niitä pikkuhiljaa autoihin sitä mukaa kun saavat vaan uutta tavaraa asennettua uusiin autoihin? Tietääkö ostaja mitä osia/ominaisuuksia ostettu auto sisältää?
Tietääkö ostaja mitä osia/ominaisuuksia ostettu auto sisältää?
On toki mutta nyt on käynyt moka että akkua ei lämmitetä ja se tappaa auton tehot.Tehojen ja varauksen häviäminen kylmällä on sinänsä ihan normaalia litiumakuille.
Veikkaan et softassa korjattavissaOn toki mutta nyt on käynyt moka että akkua ei lämmitetä ja se tappaa auton tehot.
Todennäköisesti näin onkin mutta on tuo silti iso kämmi.Veikkaan et softassa korjattavissa
Onko Teslalla nämä perinteisen raudanmuutokset samalla tavalla kuin perinteisillä valmistajilla? Eli ne tuleva ns facelift paketteina, vai ilmaantuuko niitä pikkuhiljaa autoihin sitä mukaa kun saavat vaan uutta tavaraa asennettua uusiin autoihin? Tietääkö ostaja mitä osia/ominaisuuksia ostettu auto sisältää?
Tämä kaveri on harvinaisen tarkka autoistaan. Katsotaan mitä löytyy kun alkaa tarkemmin syynäämään