Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Halvin ja kestävin käytetty olisi LFP-akkuinen PTC-lämppärillä oleva Model 3, sellaista ei vain ole, niin ilp-mallinen sitten. Ylivoimainen valinta ja yllättävän kovat pyyntihinnat, kun uus 37000 euroa ja 4 vuotta vanhasta 80 tkm ajetusta pyydetään >21000 euroa. Arvo on laskenut automallilla 16000 euroa 4-vuodessa, joka tarkoittaa vuotta kohden 4000 euroa, sekä kuukautta kohden vajaa 400 euroa.
Nythän nämä alkaakin olla järkiostoja vain uutena. 2021 hinnat alkaen Model 3 maksoi uutena 50k€. Jossain 2022 aikoina jopa yli 50k€.

Nythän nämä alkaakin olla järkiostoja vain uutena. 2021 hinnat alkaen Model 3 maksoi uutena 50k€. Jossain 2022 aikoina jopa yli 50k€.
Kyllä, nollakorolla paras ostos on ostaa uusi 4 vuoden takuulla. Standardiin sai 1,99 % + kulut, oliko alle 3 % todellinen. -24 mallin autoja saa joitain ihan ok-hintaan, samoin hyvä valinta -23 vuoden perffit 35 t€ hintaan.

Onko mahdollista että puhelinavain hajoaa? Auto ei tunnistanut enää kumpaakaan puhelinta eli lukitus ei toimi liikkumisesta puhumattakaan.

Olen nyt tässä illan buuttaillut ja määritellyt avaimia ja äppejä uusiksi eikä mikään tunnu auttavan. Auto ei vaan tunnista puhelinta.

Onko mahdollista että puhelinavain hajoaa? Auto ei tunnistanut enää kumpaakaan puhelinta eli lukitus ei toimi liikkumisesta puhumattakaan.

Olen nyt tässä illan buuttaillut ja määritellyt avaimia ja äppejä uusiksi eikä mikään tunnu auttavan. Auto ei vaan tunnista puhelinta.
Minulla meni joskus puhelimen bluetooth jumiin, eikä puhelinavain meinannut toimia ollenkaan. Bluetoothin sammutus ja uudelleenaktivointi sai taas toimimaan.

Käynnistä puhelin uudestaan. Jos ei auta niin asenna Teslan softa uudestaan service valikosta. Jos ei auta niin odota vaikka yön yli ja koita uudestaan. Jos ei edelleenkään toimi niin tee tiketti.

Itselläni joskus ollut toimimatta, mutta auttanut kun laittaa vaan BT:n puhelimesta pois ja takaisin päälle.

Käynnistä puhelin uudestaan. Jos ei auta niin asenna Teslan softa uudestaan service valikosta. Jos ei auta niin odota vaikka yön yli ja koita uudestaan. Jos ei edelleenkään toimi niin tee tiketti.

Itselläni joskus ollut toimimatta, mutta auttanut kun laittaa vaan BT:n puhelimesta pois ja takaisin päälle.
Tiketillä mennään siis. Ei toimi minun eikä vaimon puhelimella.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 141
Jäsenet
81 086
Uusin jäsen
Kr3pez

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom