Eikös karvalakissa ole 0,99% korko?Uusi Model Y karvalakki, 47k 0 % korolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös karvalakissa ole 0,99% korko?Uusi Model Y karvalakki, 47k 0 % korolla
Vilkkuviiksi vain.Ja käydä kokeilemassa miltä tuntuu käteen ilman viiksiä, vai oliko näis junipereis vaihdeviiksi?
Commanderilla saa jälkeenpäin ylinopeusvaroituksen helvettiin ja ilmeisesti muitakin ajoavustimia.
Jos arvonlaskun kannalta haluat parasta, niin kannattaa ehkä katsoa siihen toiseen T-merkkiin. Tosin sekin on tainnut sähköautoissa ottaa hinnoisssa siipeensä ja haluaako sillä sitten ajaa. Teslan tapauksessa alkuvuoden myyntimäärät vs. tuotettu automäärä laskelmalla sanoisin, että jos ei ole autoa pakko saada, niin hold on hyvä optio. Johonkin ne tuotetut auto on pakko tunkea ja kvartaaliluvut nätiksi. Hyvin ei-tieteellisen Raision toimipisteen uusien y-autojen määrän perusteella kyseiset autot eivät ole kovinkaan kuumaa kamaa, mitä nyt arska porottaa. Kvartaalin lopussa oli ainoa hetki, jolloin niitä ei näkynyt montaa. Roikkuu aika monta kolmosta/vanhaa y:tä myös. Toki nuo kun ovat järjestäen valkoisia, niin jotain voi huoltoihinkin liittyä (tosin määrät viikonloppuisinkin samat).Jaahas jo vannoin, että Teslaa en osta. Nyt korkotarjous uudelle Y:lle kuitenkin houkuttaa.
Kommentteja, kumpi olisi "tarkan markan" miehen ratkaisu:
2023 tai uudempi vanha Y, alle 50 tkm kilsat ja LR. Irtoaa alle 40k.
Uusi Model Y karvalakki, 47k 0 % korolla
Uusi Model Y Long Range neliveto 55k 0 % korolla
Arvonlaskumielessä mikä olisi turvallisin? Vai onko mikään?
Uuden kameran tietää kun saa sellaisen käsiin.
Mitkä kuolleet kulmat? Teslan sivuilla lukee näin.
Etukamera tuli sen takia kun tajusivat, että tutkien poiston jälkeen ei ollutkaan niin helppoa nähdä/arvioida missä nokka on tai mitä sen edessä.
Lisäksi tuota puskurikameraa ei toistaiseksi käytetä FSDssa tai muissa sovellutuksissa. Vain siinä että voit avata ja katsoa kuvaa itse.
Nuo testimuulin kamerat ovat sen Robotaxin juttuja mikä tulee sitten joskus.Tuossa takaikkunassa oleva kamera ainakin näkee eturenkaiden kohdilta kaiken parkkeerattaessa, voi toki olla pelkkä robotaksi ominaisuuskin.![]()
Tesla Model 3 mule spotted with interesting cameras ahead of Robotaxi unveil
A Tesla Model 3 mule with very interesting cameras placed in several notable locations was spotted in Northern California ahead of the Robotaxi Unveiling Event in less than a month. The Tesla Robotaxi will enable driverless ride-sharing and vehicle operation when it eventually hits the market...www.teslarati.com
Noilla Teslan sivuilla ei mainita kuin ajossa olevasta 360 näkymästä ja kaikki tietää ettei sitä ominaisuutta ole ruutuun summoamisissa ja kutsuissa pois parkkiruudusta. Pysäköintiinhän tässä tarvittaisiin niitä lisäkameroita.
Kiitoksia. Pirellit vaikuttaa hyvältä. Miten saako ne bluetooth anturit siirrettyä uusiin renkaisiin ?Riippuu haluaks käyttää rahaa vai et.
Haluat
Rengas Yokohama 255/45 R19 104W XL RPB | Advan Sport EV V108 | 1001Renkaat.com
Yokohama-rengas Advan Sport EV V108 255/45 R19 104W XL RPB varastossa ja edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Tilaa helposti ja nopeasti.share.google
Rengas Pirelli 255/45 R19 100T MFS Seal Inside ELT | Cinturato P7 C2 | 1001Renkaat.com
Pirelli-rengas Cinturato P7 C2 255/45 R19 100T MFS Seal Inside ELT varastossa ja edullisesti 1001Renkaat -sivuilta · Ilmainen lähetys · Tilaa helposti ja nopeasti.share.google
Et halua
Rengas Sailun 255/45 R19 104W XL EV | Atrezzo ZSR2 | 1001Renkaat.com
Toista kesää pyörii long-rangen alla Continental Ultracontact NXT. Hiljaisempi kuin ensiasennus-hankook. hyvä ja kallis.Mitkähän olisi hyvät kesärenkaat Model Y ? Kyseessä 2023, LifePo akulla eli normaalia raskaampi.
Eturenkaiden kohdille/tasolle ei näe, nykyisen setupin etulaajakulmakamera tai b-pilari kamera.Nuo testimuulin kamerat ovat sen Robotaxin juttuja mikä tulee sitten joskus.
Nythän jo näkee ihan hyvin sivut ja muut koska osaa piirtää kanttareet.
Tarvitseeko nähdä jos kuitenkin saadaan parsittua se ympäristö ja tiedetään auton koko? Ainakin näin näkyy siinä visuaalisessa parkkeerauksessa.Eturenkaiden kohdille/tasolle ei näe, nykyisen setupin etulaajakulmakamera tai b-pilari kamera.
Eipä se HiFi visualisointi osaa näyttää parkkiruudun viivaa keulan edessä jos bpilarikamera ei näe.Tarvitseeko nähdä jos kuitenkin saadaan parsittua se ympäristö ja tiedetään auton koko? Ainakin näin näkyy siinä visuaalisessa parkkeerauksessa.
Olen ymmärtänyt, että jos se näkee sen aikaisemmin jo esim. etukameralla, ei se tätä tietoa pyyhi vaan pitää muistissa.Eipä se HiFi visualisointi osaa näyttää parkkiruudun viivaa keulan edessä jos bpilarikamera ei näe.
Jostain syystä tätä tietoa ei ainakaan pidä muistissa, vaan visualisoinnista katoaa kyseinen palkki.Olen ymmärtänyt, että jos se näkee sen aikaisemmin jo esim. etukameralla, ei se tätä tietoa pyyhi vaan pitää muistissa.
Samalla sitten tsekkaa jarruputket, kalifornian insinöörit ei oikein ole ajatellut pohjoisen suolakylpyjä aikanaan.Kiitos, laitetaan tarkastuslistalle.
Onko jarruputkissa joku tietty ongelmapaikka? Takajarruputkien vaihtoonhan joutuu tiputtamaan akun pois..Samalla sitten tsekkaa jarruputket, kalifornian insinöörit ei oikein ole ajatellut pohjoisen suolakylpyjä aikanaan.
niin joutu... näin vahingosta viisastuneena jos jarruputkiremonttiin lähtee, valitsee sellasen tekijän joka vaihtaa putket irroittamatta akkua. Homma hoituu parissa tunnissa ja tonnin halvemmalla, eikä tule jälkipeliä korjaamon kanssa yhtä helposti...Onko jarruputkissa joku tietty ongelmapaikka? Takajarruputkien vaihtoonhan joutuu tiputtamaan akun pois..
Samaten jostain koteloista voi löytyä esim. kilokaupalla hiekkaa.
Tesla (Toyota jne.) voisi opettaa vaikka sillä AI lla laittaa takavalot päälle. Eilen ajelin Helsingistä Lahden suuntaan niin jouduttiin keskelle ukkosmyrskyä, tummansininen Tesla Y upposi aika hyvin maisemaan kun vesi suihkusi. Erotti lähinnä siitä että jarruvalot välillä välkkyi edessä.
Ihan sillä tässä huutelen että ne ajovalot voi laittaa päälle jos tilanne vaatii.
Mikseivät ne voisi vaan olla päällä aina kun valoa on vähemmän kuin joku kirkkaan kesäpäivän valaistus? Ne ledit syövät jotain milliwatteja tehoa joka ei sähköautossa tunnu missään.Tätä olen ja itsekin ihmetellyt mikä siinä voi olla vaikeeta laittaa takavalot automaattisesti päälle kun pyyhkimet on muulla kuin tihkunopeudella, jopa halvimmasta volkkaririssa toimii noin.
Mikseivät ne voisi vaan olla päällä aina kun valoa on vähemmän kuin joku kirkkaan kesäpäivän valaistus? Ne ledit syövät jotain milliwatteja tehoa joka ei sähköautossa tunnu missään.
Ainakin Cupra Tavascanissa palaa takavalot myös huomiovaloilla ajettaessa. Ei ihan niin kirkkaasti koko ledin leveydeltä, mutta palaa kuitenkin. Mielestäni ihan tervetullutta moinen.Eikös esim Skoda juuri tehnyt muutoksenkin, että takavalot ei pala huomiovaloilla eikä niitä saa edes koodaamalla päälle. Muistan TM:stä lukeneeni ehkä.
Sateella näkyvyys on huonompi, joten on ihan aiheellista laittaa valot päälle.Olen ainakin itse huomannut että takavalot syttyy jos pyyhkijät sateella viuhtoo. En tiedä sitten onko softassa menty takapakkia. Sumarit pakottaa myös valot päälle. Niitähän monikaan ei käytä vaikka pitäisi.
Mielestäni voisi olla aina päällä kaikissa autoissa. Eipä ole ledeillä sähkönkulutus kummoinen ja mitään haittaa ei takavaloista olisi.
Jos pystyt niitä ihmettelemään niin onko niille valoille tarvetta?Tämä. Olisi helpompaa jos olisi aina päällä, ei tarvitsisi ihmetellä näitä pimeitä autoja liikenteessä.
Kyllä se saisi vähän herkempi olla vielä. Usein näkyy Tesloja perä pimeänä sateella. Toki niin näkyy monia muitakin merkkejä.Teslan valot syttyy jos valoanturi käskee, se on aika herkällä, että yleensä ison sateen pilvisyyden hämärtämä maisema riittää.
Ei toki aina.
Ei syttynyt siinä edellä menneessä. Ja sataprosenttisen varmasti pyyhkimet viuhtoivat kuin viimeistä päivää.Olen ainakin itse huomannut että takavalot syttyy jos pyyhkijät sateella viuhtoo. En tiedä sitten onko softassa menty takapakkia. Sumarit pakottaa myös valot päälle. Niitähän monikaan ei käytä vaikka pitäisi.
Ei voi enää jälkikäteen mitenkään muuttaa, jos vetomassa on 0kg.Jos Model 3 on tullut tehtaalta ilman koukkua, voiko siihen koukun jälkiasentaa ja muutoskatsastaa? Otteessa vetomassat näyttää nollaa.
Onko tämä muissakin autoissa nykyään käytäntö? Ennen vanhaanhan kaikissa oli otteessa ne massat valmiina ja sen kun vain asenteli koukun ja kovaa ajoa.
Pidempi Model Y L tulossa:
Model S osalta tämä on selvä, mutta onko tosiaan myös Model 3 osalta sama homma vaikka ko. tyyppiä on myös koukullisena. Vai onko koukullisella ja koukuttomalla eri tyyppihyväksyntänumero tms. eli ovat tavallaan katsurin silmissä kaksi eri autoa...Ei voi enää jälkikäteen mitenkään muuttaa, jos vetomassa on 0kg.
Sama se on myös Model S autossa (vanhat). Toki se ero, että tehtaaltakaan ei ole saanut vetokoukullista autoa.
Eli vetokoukun kyllä voi jossain asennuttaa, mutta ei peräkärryn vetämistä varten.