Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Joo tuo kaarreavustin on kyl aivan turhakeEn tie, mut haamuja on tullu lisää ja tuo ihme kaarreavustin osittain liittyy.
Olispa tyhmää vakkaria.
On kyllä ladannut nopeasti, jos 27min meni tuohon väliin. Vilkaisin Teslamatesta oman toissapäiväisen ABC:n latauksen, niin näköjään mulla oli latautunut 17%->51% 9min, 130kW keskiteholla (Model 3 LFP).Kohtuu nopeasti tuo karvalakki model 3 lfp patterilla latautuu. Tänää latasin v3 superilla 5% -> 90%, meni 27minuuttia. Liekkö ac-riplet jo vaikuttaa
On kyllä ladannut nopeasti, jos 27min meni tuohon väliin. Vilkaisin Teslamatesta oman toissapäiväisen ABC:n latauksen, niin näköjään mulla oli latautunut 17%->51% 9min, 130kW keskiteholla (Model 3 LFP).
Tuossa on ladattu lämmintä akkua muistaakseni välillä 2% -> 76%. 23min ja keskiteho 109.6kW, mutta sessio on ollut reilu 10% lyhyempi kuin tuo Markkasen.
Kai tiedät, että tuo on nettokapasiteetiltaan pieni 56kWh akku ja että Teslan latauskäyrä ei perinteisesti ole mikään erityisen laakea? Ei pienen akun keskitehoja voi verrata isojen akkujen keskitehoihin.Ilman sarvia ja hampaita, eikö tuo keskiteho pitäisi olla paljon suurempi kuin 109kW? Vai oliko akku umpijäässä kun lataus alkoi? Paljonko tuo olisi ollut kesällä?
Kai tiedät, että tuo on nettokapasiteetiltaan pieni 56kWh akku ja että Teslan latauskäyrä ei perinteisesti ole mikään erityisen laakea? Ei pienen akun keskitehoja voi verrata isojen akkujen keskitehoihin.
Maksimithan LFP:llä on olleet 178kW tienoilla, mutta sitä tehoahan tulee ihan vain ihan hetken verran. Tuolla 80% tienoilla perinteisesti on pyöritty jossain 80kW paikkeilla. Björnin testien mukaan isompiakkuinen LR-malli lataa 10-80% välin 33 minuuttiin, eli LFP on suhteessa akun kokoon selvästi nopeampi lataamaan tuon välin, kilowatteja LR toki ottaa enemmän isomman akun ansiosta.Joo tämä tiedossa, jotenkin vain olin siinä kuvitelmassa että ainakin lämpöisenä vetää vähän nopeammin tuon. Paljonko tuli watteja loppuvaiheessa?
Tämä on kyllä täyttä paskaa. Sen verran on tullut autolla ajettua ja sitä latailtua, että tiedän sen vetävän tuon välin alle puolen tunnin (LR), vaikkakaan kukaan täysijärkinen ei siellä jaksa niin kauaa seisoa, vaan lopettaa sen latauksen viimeistään 60% ja ajelee taas reippaan pari tuntia.Björnin testien mukaan isompiakkuinen LR-malli lataa 10-80% välin 33 minuuttiin, eli LFP on suhteessa akun kokoon selvästi nopeampi lataamaan tuon välin, kilowatteja LR toki ottaa enemmän isomman akun ansiosta.
Nuo latauskäyrät ovat tesloissakin muuttuneet moneen kertaan - usein julkaisun jälkeen on hitaampaa kunnes Tesla sitten myöhemmin softapätsää nopeuksia ylöspäin.Maksimithan LFP:llä on olleet 178kW tienoilla, mutta sitä tehoahan tulee ihan vain ihan hetken verran. Tuolla 80% tienoilla perinteisesti on pyöritty jossain 80kW paikkeilla. Björnin testien mukaan isompiakkuinen LR-malli lataa 10-80% välin 33 minuuttiin, eli LFP on suhteessa akun kokoon selvästi nopeampi lataamaan tuon välin, kilowatteja LR toki ottaa enemmän isomman akun ansiosta.
On sähköinen takaluukku. Se tuntui toimivan hyvin. Oikea takaoven kahva saattaa olla vielä siinä alkuperäinen. Muut kahvat on vaihdettu paranneltuun/uudempaan malliin.Onko sähköinen takaluukku?
Noista hajoaa niitä ovenkahvoja, hinta jossain 300-400€ paikkeilla jos vaihtaa itse, sitten toki alusta kuluu mutta niin se kuluu kaikissa.
Akusta voit pyytää jonkun testin, että näkee miten kelvollinen akku oikeasti on.
Onko ilmaset superit?On sähköinen takaluukku. Se tuntui toimivan hyvin. Oikea takaoven kahva saattaa olla vielä siinä alkuperäinen. Muut kahvat on vaihdettu paranneltuun/uudempaan malliin.
Ilmeisesti laturi siitä oli nyt juuri hajonnut. Eli se on uusi. Se "mokkula" siitä löytyi, eli saa ilmeisesti pikaladattua nyt.
Juu, joku akkutesti voisi olla paikallaan. Mitään sivuääniä ei autosta kuulunut ja moottorit oli hiljaiset kiihdytyksessä.
Edit:
Ilmeisesti 417hv. Aika pirteältä se tuntuikin.
2016 Tesla Model S (facelift 2016) 90D 90 kWh (417 hv) Dual Motor AWD | Tekniset tiedot, polttoaineenkulutus , Mitat
Tesla Model S (facelift 2016) 90D 90 kWh (417 hv) Dual Motor AWD Liftback 2016 2017 | Tekniset tiedot, Polttoaineenkulutus, Mitat, 417 hv, 250 km/h, 155.34 mph, 0-100 km/h: 4.4 s, 0-60 mph: 4.2 swww.auto-data.net
Ei ole. Melkein 100% varmaa, että ne puuttuu.Onko ilmaset superit?