Hurjia tarinoita. Itse ostin 12/2020 model 3sr+ 47,5k josta sähköautotuki -2k ja romutuspalkkio taisi olla myös 2k. Eli 43.5. 10k omaa rahaa ja nyt lyhennellyt 350/kk 1.5% korolla. Maksettavaa vielä 23k. Kilometrejä 70t eli bensasäästöt ehkä 10k, karkeasti siis kuukausilyhennysten verran. Takuuta vielä lähes vuosi jäljellä ja varmaan myydessä kuitenkin vielä tuon 23k saisi. Tähän disclaimer etten ole seurannut nyt käytettyjen markkinaa. (Edit. Halvimmat takuulliset model 3 nettiautossa n 30k€ eli sievistää laskuja vielä parempaan suuntaan)
Eli summa summarum, kympin alkurahoitus ainoa kulu tähän mennessä? Mutta onpa sillä hinnalla saanut ajaa uudella takuullisella autolla ilman huolia. Kymppi olisi voinut mennä minkä tahansa pommin huoltoihin, katsastuksiin, arvonalemaan, korjauksiin ym. Teslalla ajo on kuitenkin ollut huoletonta ja jopa voisin sanoa että nautinnollista.
Tässä pointtina lähinnä se, että hassua miten paljon ihmiset saavat lähes samankaltaisen autoiluun uppoamaan rahaa. Itse tuota ostoa pähkäilin paljonkin silloin loppuvuodesta 2020 ja perustelin oston itselleni niin ettei tässä voi oikein missään skenaariossa kovin paljoa hävitä.
Eli summa summarum, kympin alkurahoitus ainoa kulu tähän mennessä? Mutta onpa sillä hinnalla saanut ajaa uudella takuullisella autolla ilman huolia. Kymppi olisi voinut mennä minkä tahansa pommin huoltoihin, katsastuksiin, arvonalemaan, korjauksiin ym. Teslalla ajo on kuitenkin ollut huoletonta ja jopa voisin sanoa että nautinnollista.
Tässä pointtina lähinnä se, että hassua miten paljon ihmiset saavat lähes samankaltaisen autoiluun uppoamaan rahaa. Itse tuota ostoa pähkäilin paljonkin silloin loppuvuodesta 2020 ja perustelin oston itselleni niin ettei tässä voi oikein missään skenaariossa kovin paljoa hävitä.
Viimeksi muokattu:
Tärkeää asiaa Tege et al postaa, että ei tule jees-miesten hyssyttelemät ”featuret” yllätyksenä ekaa ostavalle.