En tiedä miten uudemmissa toi menee, mutta en huomannut kulutuksessa tai muussa mitään eroa kun tuota talvella testailin. Se lämmitti ajoon lähtiessä sen akun yhtälailla ni kulutus oli täysin sama. Ero oli vain siinä missä kohdin lämmitti akun.
Ei (tai kyllä). "Esi-ilmastointi" (jo on sanahirviö) lämmittämä akku tosin toimisi myös ILPille lämmönlähteenä, vaikka ei regenistä ja latausnopeudesta välittäisi. Mutta, jos sitä ei tarvitse, niin samapa tuo on camp modessa sitten käyttää. Ei siinä tosin ihmeemmin sähköä oikeasti säästy, paitsi jos nyt tunteja esilämmittelet ja ajat vain kilometrin.
Tattis vastauksista. Kysymys liittyi lähinnä työmatkaan joka on 30km suuntaansa, ja tosiaan kummassakaan päässä ei ole latausnopeudella mitään vaikutusta mihinkään ja talvella heikompi regenikään ei haittaa ollenkaan. Mutta tämän perusteella ei siis ole kulutuksen kannalta (juurikaan) järkeä käyttää camp-modea ennen liikkeelle lähtöä. Ne kilometrin kauppareissut sitten eri homma.Itse ainakin huomannut selkeän eron kulutuksessa 1-4km ajoissa, jos esilämmityksen tekee CampModella. Varmaan pidempään ajaessa ei niin merkitystä kun akku ehditään lämmittämään myös ajon aikana jollloin siihen kuluu kuitenkin sähköä.