Ellei Tesla käyttäydy jotenkin todella erikoisesti, kosteus umpion sisällä on mekaaninen vika tai virhe, ja käytännössä korjataan vaihtamalla umpio. Ja koska kosteuden aiheuttama valotehon alenema on turvallisuustekijä, ei siinä pitäisi olla mitään sanottavaa. Aikanaan kun näytät märkää umpiota katsastuksessa, saat siitä korjauskehotuksen ja 30 päivää, kunnes auto menee ajokieltoon. Periaatteessa poliisi voi antaa saman määräyksen koska vaan, kun auto on tieliikenteessä.
Se, että LED-ajovalot tekee tuosta vaikeampaa kuin muilla valonlähteillä on lähinnä "ikävää".
edittinä mainitaan, että näistä tappelu on aika arkipäiväistä marmorilla muidenkin merkkien kohdalla, mutta jos autolla tai umpiolla on takuu, menee se aina sinne ilman mitään "no sun nyt vaan pitää säilyttää se auto lämpimässä kuivassa hallissa" vittuilua. Kysyy vaan, että saako silti tiskiltä sijausauton, kun tieliikennelaiton auto odottaa määräyksen jälkeen uutta umpiota.