Kaunisteltuna noin, verrataan jäätyneeseen tuulilasiin. Enää pitäisi saada se lämmitys lähemmäksi kilpailijoita, jonka hyvin näkee tuostakin - jaloissa on huomattavasti kylmempi kuin katossa (Teslan takajalkatilassa on +10C 60 min lähdön jälkeen, ei tuota ihan hirveän mukavaksi voi sanoa). Etujalkatilassakin meni puoli tuntia että nousi +20C lämpötilaan. Vastaavasti Priuksessa kattoa ei lämmitetty turhaan, vaan mm. jalkatiloja, jotka lämpenivät huomattavasti Teslaa nopeammin. Lieköhän tuossakin testissä iskenyt "Automatic defogging" -30C lämpötilassa.. Kuvaa mielestäni kyllä omia ärsytyksiäni tuosta "automaattisesta" (köh, manuaalisesta) lämmityslaitteesta, se lämmittää vääriä paikkoja vaikka lämpöä sinäänsä pystyisi luomaan.
Tosin, saatiinhan siitäkin sitten johonkin väittelyketjuun "”Sähköautot lämpenevät alussa nopeasti, mutta polttomoottoriautot olivat kuitenkin lämpimämpiä pidemmässä maantieajossa".