Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Harmi ettei nykykorkojen tilanne osunut samaan aikaa Teslojen hinnanlaskuun.

Nykyisen 25k ladattavan hybridin lyhennyksen ja teslan 50k lyhennyksen väliin jää 300e nosto kuulle ja polttoainesäästöjäkään ei kyllä ton verran tule kuukaudessa. Tietty yks olisi, jos ei olisi niin pa että voisi yksinkertaisesti laittaa enemmän käsirahaa.

Uskon aika monella olevan sama tilanne. Mikäli korot olisivat 1-3% todellinen niin houkutus olisi vielä suurempi. Luonnollisestihan se olisi silloin luotonmyöntäjälle suoraa tappiota.
Jos tilanne olisi sama kuin vuosi sitten mitään aleja ei olisi tullut koska Euroopassa myynti käy mutta korkojen nousu alkoi hidastaa ostajia.
 
Kilpailutus joo, mutta vakuutuksen tekoon tarvitsee valmistenumeron ja sen avulla vakuutusyhtiö saa tiedot trafilta. Ei sitä paitsi nettiautossa taida edes olla takavetoisia tesloja myynnissä?
Model 3P -> Model Y vakuutuksen hinta oli mulla 40€ kalliimpi.

Sitä vaan mietin, että saattaisi olla kaikissa Model Y malleissa sama vakuutusmaksu? En kyllä muistanut verrata Model 3 SR+ vakuutusta vielä.
 
Kehuu Octon & lämmönhallinnan sekä ATK:n taivaisiin, ei tykkää muusta autosta. (Design, kokoonpano, materiaalit)
 
  • Tykkää
Reactions: miu
Model 3P -> Model Y vakuutuksen hinta oli mulla 40€ kalliimpi.

Sitä vaan mietin, että saattaisi olla kaikissa Model Y malleissa sama vakuutusmaksu? En kyllä muistanut verrata Model 3 SR+ vakuutusta vielä.
Yhtiöissä on isoja eroja.

Omat tarjoukset (täydet bonarit, pk-seutu, 40v kuski) liikkui 1100-1800e välillä. Nämä siis täyskaskolla, jossa kaikki herkut poislukien sijausauto ja parempi lunariturva
 
Yhtiöissä on isoja eroja.

Omat tarjoukset (täydet bonarit, pk-seutu, 40v kuski) liikkui 1100-1800e välillä. Nämä siis täyskaskolla, jossa kaikki herkut poislukien sijausauto ja parempi lunariturva
Onkos noilta facen vakuutusmyyjiltä saanut oikeasti parempaan hintaan ku netistä tai soittamalla yhtiöön?
Pitäisi oman uuden saapua tässä keväällä ja tiesin kokemuksesta että bemareissa on kalliit vakuutukset mutta että lähes 2k/vuosi täysillä bonareilla i4.

Tuo parempi lunariturva on kyllä hyvä ja suositeltava, kaveri mälläsi parivuotiaan autonsa lunariin ja ei tarttenut yhtiön kanssa miettiä vaan suoraan vaan uutta autoa alle.
 
Onkos noilta facen vakuutusmyyjiltä saanut oikeasti parempaan hintaan ku netistä tai soittamalla yhtiöön?
Pitäisi oman uuden saapua tässä keväällä ja tiesin kokemuksesta että bemareissa on kalliit vakuutukset mutta että lähes 2k/vuosi täysillä bonareilla i4.

Tuo parempi lunariturva on kyllä hyvä ja suositeltava, kaveri mälläsi parivuotiaan autonsa lunariin ja ei tarttenut yhtiön kanssa miettiä vaan suoraan vaan uutta autoa alle.
Itsellä antoi esim If:n laskuri netissä hinnaksi joku 1900e/v, tosin johtui siitä että perheen vakuutukset ei ole mun nimissä.

Kyllä niiltä (esim facessa mainituilta myyjiltä) saanee hieman paremmat hinnat. Tuntuu vaan että hinnat on nyt nousseet tässä vuoden vaihteessa kaikilla.
 
Onko muuten model 3 käytettyjen hinnat taas nousussa? Jossain vaiheessa muistelen katsoneeni että tuollainen vm 2020 sr+ 50-60k ajettuna olisi ollut 33-35k€ paikkeilla mutta nyt taas pyynnit likempänä 40k. Voi olla että muistan väärin ja 35 oli mitä autoliike tarjosi vaihdossa äksään.

Onko joku ostohousut jalassa oleva seurannut tarkemmin?
Itse olen seurannut tarkimmiten uudehkojen Model 3 Long Rangen hintoja, ja ne on ainakin edelleen laskussa. Viimepäivinä taas monet liikkeet laskeneet hintojaan. Itsellä on uudesta tilaus vetämässä jossa kohta luovutus, mutta hinnat alkavat menemään siihen suuntaan että perunkin ehkä tilauksen ja ostan vähän käytetyn vm.22 auton.
 
Itsellä antoi esim If:n laskuri netissä hinnaksi joku 1900e/v, tosin johtui siitä että perheen vakuutukset ei ole mun nimissä.

Kyllä niiltä (esim facessa mainituilta myyjiltä) saanee hieman paremmat hinnat. Tuntuu vaan että hinnat on nyt nousseet tässä vuoden vaihteessa kaikilla.
Facen myyjät ei edes anna niitä parhaita tarjouksia. Jos on vähänkin suhteita johonkin vakuutusyhtiön edustajaan niin yleensä saa vielä pykälää paremmat tarjoukset. Jos ne haluaa niin ne saa kikkailtua sinne normaalien aleprosenttien lisäksi vielä jotain pientä kivaa.
 
Facen myyjät ei edes anna niitä parhaita tarjouksia. Jos on vähänkin suhteita johonkin vakuutusyhtiön edustajaan niin yleensä saa vielä pykälää paremmat tarjoukset. Jos ne haluaa niin ne saa kikkailtua sinne normaalien aleprosenttien lisäksi vielä jotain pientä kivaa.
Varmasti. Erot varmasn ihan valtavia ;)

Taisi olla jopa pari kymppiä eroa kokonaissummassa face vs oma edustaja
Edit: maakunnissa tarjoukset tietysti parempia vrt isot kaupungit
 
Ilmeisesti jos oli yhtä paljon nappeja kuin bz4x:ssa niin olis hyvä!

Nappien määrästä ei ollut valitusta. Päin vastoin kehuttiin aika paljon näyttöä ja kaikkien toimintojen käyttämistä näytöltä, joka oli vähän ylllättävää.

Valitus kohdistui ulkonäköön, rakentamisen laatuun (gapit), käytettyihin materiaaleihin (muovinen ja äänekäs) sekä jäykkään jousitukseen.

Ihan oli hyvä video vaikka ulkonäön osalta en olekaan samaa mieltä. Nuo muut voin antaa anteeksi S/Y akselilla mutta aikoinaan X jäi ostamatta materiaalien takia.
 
Varmasti. Erot varmasn ihan valtavia ;)

Taisi olla jopa pari kymppiä eroa kokonaissummassa face vs oma edustaja
Edit: maakunnissa tarjoukset tietysti parempia vrt isot kaupungit
Varmaan riippuu monestakin asiasta, mutta kuukausi sitten polestariin 1000-1200€ facen edustajilta ja omilta tuttavilta molemmilta 800€ kaikilla herkuilla. Tämä offtopicista.
 
Varmaan riippuu monestakin asiasta, mutta kuukausi sitten polestariin 1000-1200€ facen edustajilta ja omilta tuttavilta molemmilta 800€ kaikilla herkuilla. Tämä offtopicista.
Niin no tuollaisiin hintoihin ei kyllä täällä Helsingissä pääse millään, ainakaan Teslalla.
 
Tesla Model 3 sr+ vakuutukset "kaikilla herkuilla" n 700e /pohjoinen Suomi. Oma aiempi vakuutusyhtiö olisi veloittanut tuplat tuosta. Model x vm 2020 saisi myös himpun alle 1000e kun tuota etukäteen jo selvittelin. Ja siis muutamalta facessa mainostaneelta kyselin tarjouksia, vaihteluväli oli 700-1000 model kolmoselle
 
Nappien määrästä ei ollut valitusta. Päin vastoin kehuttiin aika paljon näyttöä ja kaikkien toimintojen käyttämistä näytöltä, joka oli vähän ylllättävää.

Valitus kohdistui ulkonäköön, rakentamisen laatuun (gapit), käytettyihin materiaaleihin (muovinen ja äänekäs) sekä jäykkään jousitukseen.

Ihan oli hyvä video vaikka ulkonäön osalta en olekaan samaa mieltä. Nuo muut voin antaa anteeksi S/Y akselilla mutta aikoinaan X jäi ostamatta materiaalien takia.
Minusta tuon voisi kiteyttää sillä, että toteaa kyseessä olevan hyvin perinteinen jenkkilän autonrakennuskulttuurin tuotos. Hyvässä ja pahassa. On kokoa ja näkyä sekä paljon polleja tallissa, mutta muu auto ja erityisesti sisustus on sitten myös vähän sinnepäin laadullisesti. Jotenkin tuli videon juttua katsoessa Chrysler 300C mieleen (sisustus on aika "kokemus" livenä, ja ristiriidassa muuhun auton olemukseen).
 
Hinnan alennuksen jälkeen tilasin MY LR, valkoinen ja musta sisusta ja juuri nyt tuli, että arvioitu toimitus 1-17 maaliskuuta. VIN numeroa ei vielä löytynyt sivun lähdekoodista. Mutta kohtuu nopeasti siis auton saisi.

Pitääkö tuo arvio yleensä paikkansa, ehkä mieluummin ottaisin tuon noin kuukautta myöhemmin kuitenkin niin ei tosiaan heti tarvitsisi vaihtaa talvirenkaita ja sitten taas hetken päästä takaisin kesärenkaita Varsinkin kun talvirenkaita ei edes ole vielä.
 
Minusta tuon voisi kiteyttää sillä, että toteaa kyseessä olevan hyvin perinteinen jenkkilän autonrakennuskulttuurin tuotos. Hyvässä ja pahassa. On kokoa ja näkyä sekä paljon polleja tallissa, mutta muu auto ja erityisesti sisustus on sitten myös vähän sinnepäin laadullisesti. Jotenkin tuli videon juttua katsoessa Chrysler 300C mieleen (sisustus on aika "kokemus" livenä, ja ristiriidassa muuhun auton olemukseen).
Itselläkin ikävä kyllä jäi samat fiilikset. Olisin oikeasti halunnut pitää model kolmosesta ja ostaa sellaisen, koska teknisestihän se on upea. Yhtään mitään osto/omistushaluja se ei kuitenkaan koeajon jälkeen herättänyt syystä tai toisesta. Aiemmin virheitä tehneenä tietää kyllä että jos koeajon aikana joku tökkii niin se ei ainakaan vähene omistuksen aikana.
Jos se olisi Model S mutta kutistettuna niin varmastikin olisin ostanut sen, tosin siinäkin hudin puuttuminen ja että sitä ei saa edes lisävarusteena 2023 hämmentää, kummiskin ehdottomasti yksi parhaista varusteista.
 
Eli trafin tiedoissa on VIN numeron perusteella auto heti, vaikka auto olisi vasta kiinan satamassa? Eli trafilla näkyy kaikki tehtaalta valmistuneet autot? Koska tuolta satamastahan auto voi lähteä muuallekin kuin suomeen.
Minulla VIN tuli tilille (piilossa) näkyville kun laiva oli lähestymässä Suezin kanavaa, siitä meni vielä viisi viikkoa toimitukseen. Trafilla auto näkyi vasta sen jälkeen kun se oli saapunut Zeebruggeen ja lastattu sieltä kohto Hankoa.
 
Nappien määrästä ei ollut valitusta. Päin vastoin kehuttiin aika paljon näyttöä ja kaikkien toimintojen käyttämistä näytöltä, joka oli vähän ylllättävää.

Valitus kohdistui ulkonäköön, rakentamisen laatuun (gapit), käytettyihin materiaaleihin (muovinen ja äänekäs) sekä jäykkään jousitukseen.

Ihan oli hyvä video vaikka ulkonäön osalta en olekaan samaa mieltä. Nuo muut voin antaa anteeksi S/Y akselilla mutta aikoinaan X jäi ostamatta materiaalien takia.
Miksi voit S:lle antaa anteeksi mutta et X:lle? Eikös näiden nyt pitäisi olla saman tason ”premiumeja” mallistossa joilta odottaa samaa laatua molemmilta? Sitten on siihen ne halvemmat 3 + Y.
 
Miksi voit S:lle antaa anteeksi mutta et X:lle? Eikös näiden nyt pitäisi olla saman tason ”premiumeja” mallistossa joilta odottaa samaa laatua molemmilta? Sitten on siihen ne halvemmat 3 + Y.

Villi veikkaus, kirjaimet meni sekaisin; Y ja X vaihtanut paikkaansa.
 
Minulla VIN tuli tilille (piilossa) näkyville kun laiva oli lähestymässä Suezin kanavaa, siitä meni vielä viisi viikkoa toimitukseen. Trafilla auto näkyi vasta sen jälkeen kun se oli saapunut Zeebruggeen ja lastattu sieltä kohto Hankoa.
Näin mäkin luulin ja polestarin kanssa se meni näin. Nyt kuitenkin VIN tuli jo kun auto kiinassa ja toimitusta ”lupailtiin” kolmen viikon päähän.
 
Näin mäkin luulin ja polestarin kanssa se meni näin. Nyt kuitenkin VIN tuli jo kun auto kiinassa ja toimitusta ”lupailtiin” kolmen viikon päähän.
En kyllä usko että noin nopeasti voit saada autoa, kyllä siinä menee tuo viisi viikkoa vähintään Kiinasta asti. Nelisen viikkoa Zeebruggeen ja sieltä Hankoon neljä päivää, plus laivan vaihdot Zeebruggessa. Voit kokeilla löytyykö VIN täältä My Cargo. Jos löytyy auto on Höeghin laivassa ja saat tietää varmuudella millä se tulee Kiinasta.
 
En kyllä usko että noin nopeasti voit saada autoa, kyllä siinä menee tuo viisi viikkoa vähintään Kiinasta asti. Nelisen viikkoa Zeebruggeen ja sieltä Hankoon neljä päivää, plus laivan vaihdot Zeebruggessa. Voit kokeilla löytyykö VIN täältä My Cargo. Jos löytyy auto on Höeghin laivassa ja saat tietää varmuudella millä se tulee Kiinasta.
Minulla ei ole edes viniä vielä ja autoa lupaillaan 3 viikon päähän. Tosin ilmeisesti jos ei ole viniä niin tuo arviokin voi vielä tuolta kadota ja auto tuleekin oikeasti vasta myöhemmin? Tai tällaista olen lukenut että on käynyt.
 
Villi veikkaus, kirjaimet meni sekaisin; Y ja X vaihtanut paikkaansa.
Ei siinä kyllä siltikään olisi mitään järkeä. Tai ainakin itse odotan yli 100k€ autolta kunnon laatua, tasaisia paneelien sovituksia jne.

3/Y lienisi todennäköisempi, tai sitten logiikkana on joku mikä ei itselle aukea, mutta en ole telekineetikko niin paha sanoa. Mutta en kyllä itse tuotakaan (3/Y) allekirjottaisi, pitäisi niissäkin saada tuolla rahalla laatua ja kunnon sovitukset.
 
Minulla ei ole edes viniä vielä ja autoa lupaillaan 3 viikon päähän. Tosin ilmeisesti jos ei ole viniä niin tuo arviokin voi vielä tuolta kadota ja auto tuleekin oikeasti vasta myöhemmin? Tai tällaista olen lukenut että on käynyt.
Oletko katsonut oman tilin lähdekoodista? VIN ilmestyy sinne viikkoja aikaisemmin kuin oikeasti näkyville. Mutta ei nuo arviot välttämättä pidä mitenkään paikkaansa.
 
Minulla ei ole edes viniä vielä ja autoa lupaillaan 3 viikon päähän. Tosin ilmeisesti jos ei ole viniä niin tuo arviokin voi vielä tuolta kadota ja auto tuleekin oikeasti vasta myöhemmin? Tai tällaista olen lukenut että on käynyt.
Ne Lupailee mitä sattuu ja mitä haluaa.
 
Rupesin vasta tänään tutkimaan tuota, että tesla antaa uudelle autolle 30 päivää ilmaista premium connectivity. Mitäs sen jälkeen? Lähinnä kiinnostaa, että häviääkö navigaattorista jotain oleellisia juttuja pois ja toimiiko spotify edelleen normaalisti jos on kirjautuneena omilla tunnuksilla ja maksaa premiumia sinne?
 
Rupesin vasta tänään tutkimaan tuota, että tesla antaa uudelle autolle 30 päivää ilmaista premium connectivity. Mitäs sen jälkeen? Lähinnä kiinnostaa, että häviääkö navigaattorista jotain oleellisia juttuja pois ja toimiiko spotify edelleen normaalisti jos on kirjautuneena omilla tunnuksilla ja maksaa premiumia sinne?
Ei toimi spotify jne., dataa vaativat ominaisuudet enään (ainakaan pitäisi), alla ihan Teslan ohje.
 
Ei toimi spotify jne., dataa vaativat ominaisuudet enään (ainakaan pitäisi), alla ihan Teslan ohje.
Jahas. Eli siis käytännössä 10€/kk pakollista maksua lisää.
 
Jahas. Eli siis käytännössä 10€/kk pakollista maksua lisää.
Njaa, kokeile ensin ilman, että huomaatko edes tarvitsevasi jotain. Esim. Spotify nyt toimii BT:n kautta ihan hyvin.

Mutta joku kenellä tuota ei ole, osaa varmaan paremmin kertoa mitä oikeasti menettää, omassa on lifetime niin ei ole kokemusta ilman olemisesta ja en kyllä noista ominaisuuksistakaan oikein mitään käytä, kerran testasin auton Spotifyä ja se oli siinä.

Ruuhkareititys nyt on päällä, mutta en sanoisi, että osaa mitenkään hyvin kertoa missä on ruuhkaa, tai sitten ruuhkan määritys on joku Kalifornian malli.
 
Pihinä ihmisenä olen säästänyt jo 250€ käyttämällä puhelimen hotspotia näihinn ja aktivoinut premiumin vain ulkomaan reissuille.
Miten tämä toimii käytännössä toimii siis? Tiedän kyllä mitä hotspot tarkoittaa, mutta miten ajorutiinisi käytännössä menee kun lähdet ajamaan ja haluat spotifyn ja navigaattorin päälle.
 
Miten tämä toimii käytännössä toimii siis? Tiedän kyllä mitä hotspot tarkoittaa, mutta miten ajorutiinisi käytännössä menee kun lähdet ajamaan ja haluat spotifyn ja navigaattorin päälle.
Navigaattori toimii ilman nettiä. Spotify suoraan kännykästä bluetoothilla tai hotspot päälle ja autosta.
True-tekkiläiset ohjelmoi puhelimen jotenkin näin: auto pariutuu Teslaan bluetoothilla (kännykkäavain) -> hotspot menee päälle.
Screenshot_2023-02-09-10-22-24-50_dea0ed4dc7fea9051b966dd91d80d9ae.jpg
 
Omenalla saa skriptin tehtyä.

Päivitys. Edellyttää IOS 16 päivityksen

Julkaisin tämän ohjeen iPhonen Pikakomennot toiminnosta viimekuussa. Eli kuinka saa automatisoitua auton wifin nappaamaan autoon tullessa iPhonen Hotspotin. Ihmettelin itsekin kun välillä toimii ja välillä ei.

Nyt ollut vajaa viikko Premium Connectivity poissa ja pelkästään tämä Pikatoiminnot käytössä.

Toimii täydellisesti! Eli ongelma oli vain kun hyppi Hotspotin ja Premium C:n välillä.

Eli jos ei ole enää Teslan omaa Premium Connectivitya, voit saada ilman häslinkiä automatisoitua iphonen hotspotin käyttöön. Tämä tapahtuu kuvan komennoilla heti, kun puhelimen Bluetooth aktivoituu Teslan toimesta.

Nyt jopa äänikirja jatkuu Teslassa automaattisesti!
Screenshot_20230209-102401.png
 
  • Tykkää
Reactions: dmn
Ei siinä kyllä siltikään olisi mitään järkeä. Tai ainakin itse odotan yli 100k€ autolta kunnon laatua, tasaisia paneelien sovituksia jne.

3/Y lienisi todennäköisempi, tai sitten logiikkana on joku mikä ei itselle aukea, mutta en ole telekineetikko niin paha sanoa. Mutta en kyllä itse tuotakaan (3/Y) allekirjottaisi, pitäisi niissäkin saada tuolla rahalla laatua ja kunnon sovitukset.

Joo, typo S piti olla 3.

Yli sadantonnin autoissa pitäisi olla kaikki viimeisen päälle kohdallaan. Tosin silloin kun X:n hommaamista mietin niin se oli alle mutta aika lähellä nyt kuitenkin.

50-60k autossa olisi kyllä syytä olla myös mutta voin sellaisen ostaa jos se täyttää muuten kriteerit ja oletan että sovitukset korjataan. Materiaalien osalta on sitten hyväksyttävä että lähtökohdat ovat vaan vähän erilaiset.
 
Pihinä ihmisenä olen säästänyt jo 250€ käyttämällä puhelimen hotspotia näihinn ja aktivoinut premiumin vain ulkomaan reissuille.
Itsellä Youtube on bluetoothin kautta.

Mapsissa ei toimi sateliitti näkymä, mutta muuten maps kyllä toimii aivan normaalisti. En siis ole nähnyt Premiumia yhtään tarpeelliseksi itsellä.

Päivitykset ilmeisesti menee puhelimen wifin kautta. Yksi päivitys tuli hetki sitten.
 
Navigaattori toimii ilman nettiä. Spotify suoraan kännykästä bluetoothilla tai hotspot päälle ja autosta.
True-tekkiläiset ohjelmoi puhelimen jotenkin näin: auto pariutuu Teslaan bluetoothilla (kännykkäavain) -> hotspot menee päälle.
Screenshot_2023-02-09-10-22-24-50_dea0ed4dc7fea9051b966dd91d80d9ae.jpg
Jos käytät puhelimen hotspottia, niin jääkö silloin satelliittikartat näkymättä teslan näytöllä? Vai saako nekin toimimaan hotspotin kautta?
 
Satelliittikartat ei näy. En ole osannut kaivata kun en niihin ole tottunut, peruskartta riittää hyvin.
Tiedän että tämä on mentaalipuolen ongelmia mutta... nykyisessä skodassa kun on tottunut carplayn googlen sateellittikuva karttoihin niin pelkkä viivagrafiikka kartta näyttää niin "vanhalta". Voi olla että joutuu maksamaan kympin kuussa tuosta :lol:
Vika kun on päässä niin pienetkin asiat merkkaavat...
 
Navigaattori toimii ilman nettiä. Spotify suoraan kännykästä bluetoothilla tai hotspot päälle ja autosta.
True-tekkiläiset ohjelmoi puhelimen jotenkin näin: auto pariutuu Teslaan bluetoothilla (kännykkäavain) -> hotspot menee päälle.
Screenshot_2023-02-09-10-22-24-50_dea0ed4dc7fea9051b966dd91d80d9ae.jpg

Käsittääkseni vielä Sentry moden ja dog moden kaukokatselu vaatii kai tuon premiumin?
 
Tiedän että tämä on mentaalipuolen ongelmia mutta... nykyisessä skodassa kun on tottunut carplayn googlen sateellittikuva karttoihin niin pelkkä viivagrafiikka kartta näyttää niin "vanhalta". Voi olla että joutuu maksamaan kympin kuussa tuosta :lol:
Vika kun on päässä niin pienetkin asiat merkkaavat...
Kyllä tämä siltä vaikuttaa, että itsekin tulen tuon kympin maksamaan. Haluaisin, että asiat toimisivat niin, että iphone pysyy taskussa kun menen autoon sisälle, avaan spotifyn, laitan musiikin/podcastin soimaan ja lähden ajamaan.

Toki pitää nyt alussa seurata, että kuinka usein laitan edes sen spotifyn päälle kun lähden ajamaan vai käytänkö radiota. Nykyisessä autossa kun ei meinaa radio oikein toimia niin voi olla, että pelkästään sitäkin osaa jo arvostaa ihan eri tavoin.
 
Kun tesla ei ole vielä tullut, ei näy apissa vielä mitään tilausvaihtoehtoja tuosta premium con jutusta. Saako tuota tilanneen pidemmäksi aikaa kerrallaan vai ainoastaak kk veloitus? Työsuhdeauto niin silloinhan se on yritys kuka maksaa tuon. Typerää tehdä joka kuukausi laskua tuosta asiasta...

edit: googlella katsottuna jenkeissä 99$ per vuosi, ilmeisesti täälläkin sama?
 
Ei toimi spotify jne., dataa vaativat ominaisuudet enään (ainakaan pitäisi), alla ihan Teslan ohje.
Toimii noi jos jakaa WiFin puhelimesta, täytyy vain olla oma tunnus Spotifyhyn. Navigoinnista häipyy sateellittikartat sekä ruuhkien visualisointi (käytettään yhä reitin suunnittelussa).
 
Toimii noi jos jakaa WiFin puhelimesta, täytyy vain olla oma tunnus Spotifyhyn. Navigoinnista häipyy sateellittikartat sekä ruuhkien visualisointi (käytettään yhä reitin suunnittelussa).
Niinno, eivät ne suoraan toimi autosta, mikä oli se pointti ja mitä kysyttiin, vaan se wifi pitää sille autolle jakaa, ennenkuin toimivat ilman tilausta.
 
Voi olla että joutuu maksamaan kympin kuussa tuosta :lol:
itselle tuo Premium Connectivity on ensisijaisesti mukavuuskysymys ja se, että auto toimii niin kuin sen on "tarkoitettu toimivan".

Maksullista Spotifyä ei minulla ole, joten Spotify tulee tuon premiumin mukana kaupanpäälle. Ei tarvi räplätä hotspottien kanssa, vaan kaikki toimii suoraan näytöltä. Ja tämä erityisesti vielä siksi, että vaimokin ajaa autoa ja lapset käyttää auton viihdetoimintoja kun syystä tai toisesta odottelevat autossa ja minä olen kaupassa tai muualla. Ärsyttäväksi säätämiseksi menisi ilman premium connectivityä.
 
Fanipoikana ja a-uskovaisena mulla on tietty apple music. Mutta tuohan on selvää plussaa ja periaatteessa tekee tuosta premiumista "halvemman".
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 294
Viestejä
4 503 783
Jäsenet
74 379
Uusin jäsen
Antonsilt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom