Sulla on käynyt tuuri. Mulla yritti useamman kerran naapurin kaistalle. Sen jälkeen sitä ei sitten olekaan viitsinyt käyttää ja jos yrittää niin kädet saa jännittää niin prkleesti että koska vetää taas jonnekin metsään. Mutta, onhan niitä ihmisiä jotka ajelee sillä, parikin sankaria jotka löytyy sitten aina lehdistä.
Eikös e-tronin softa ole eri kuin ID4:n? Eri valikot, eri käyttis, oisko eri rautakin. Mutta miksi asetuksissa pitäisi jatkuvasti käydä? En mä ole Teslassakaan keksinyt mitään muuta hyödyllistä valikkoa kuin pyyhkimien service-mode (koska se ei osaa sitä tehdä automaattisesti talvella jostain syystä), kaikki muu olisi missä tahansa muussa autossa onnistunut paremmin ratista tai viiksestä.
Ai niin, onhan se yksi Teslan menu, mutta se on vain nopea olemaan toimimatta. Ei saa niitä pyyhkimiä pois päältä vakkarilla. En tiedä mitä hyötyä siitä nopeudesta siinä on, miksei se voisi mielummin toimia? Toki edellä, jos se olisi viiksessä niin sekin olisi parempi niin.
En vaan keksi miksi sitä ruutua pitäisi koskea. Eihän se voi olla itsearvo autossa ettei voi ajaa, ilman että lukee kännykästä tekstareita.
Täällä lienee ihan tarpeeksi itkua Teslan lampuista ja niiden heijastuksista, ei jaksa mennä siihen keskusteluun enää uudestaan. Itse olen jokaisen maatieajon jälkeen kaivannut matriiseja, inhoan lyhyillä pimeällä maantiellä ajamista kun ei näe mitään. Ei tarvitsisi edes olla niitä hienoja kääntyviä, vaikka nekin on kivoja pikkuteillä kun väistelee kauriita.