Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika jännä, kun minusta nuo misukat ovat todella paljon heikommat kumit kuin GY:n. Misukoilla pidon raja on tosi jyrkkä just jäällä.
e: Mulla on nämä olleet eri autoissa, mutta misukoita inhosin todella paljon äkkinäisen käytöksen takia. Pito sinällään molemmissa riittää kun huomioi ominaisuudet ajaessa.
Juu, itse en ole ollenkaan allerginen sille, että renkaat luistaa kunhan ne tekee sen hallitusti muuttuen. Contit ovat varmaan parhaat tuossa, GY:ssä sivuttaispito ääritilanteissa (/tahallaan) loppuu vähän jyrkästi. Misukat yllätteli paljon enemmän, jopa ihan perusjarrutuksessa.Eri autoissa olivat minullakin, Misukat ja edelliset Contin CVC7:t oli mk4 Mondeossa ja GY:t taasen sitruuna C5(x7):ssa. Lumipinnalla kaikissa oli pito hyvä, mutta sileällä jäällä Conti ja Misukka mielestäni piti paremmin, tosin saattoi osin johtua autostakin. Ajoltaan Misukka oli näistä jotenkin rauhattomin, GY selvästi paras.
On kyllä ilmoja pirelly.![]()
Pirelli ICE FRICTION: Winter Tyre for Ice & Snow | Pirelli
Pirelli ICE FRICTION winter tyre grips ice & snow, brakes well on wet, and is EV-optimized. Quiet comfort, low rolling resistance. UTAC tested.www.pirelli.com
Voisin jopa väittää että tässä on tulevan talven testivoittaja.
Soveltuu kenties johonkin Keski-Eurooppaan. Tosin riittihän aikonaan Kankkusellekkin rallihommissa pelkkä "black and round Pirelli".![]()
Pirelli ICE FRICTION: Winter Tyre for Ice & Snow | Pirelli
Pirelli ICE FRICTION winter tyre grips ice & snow, brakes well on wet, and is EV-optimized. Quiet comfort, low rolling resistance. UTAC tested.www.pirelli.com
Voisin jopa väittää että tässä on tulevan talven testivoittaja.
No pohjoisessakin kuka turvallisesti haluaa perille niin valitsee jotkut muut kuin kitkat.Niin siis tuohan on tehty pohjoisen olosuhteisiin. Ruotsissa testattu alkuvuodesta ja testitulokset oli erittäin hyviä.
No pohjoisessakin kuka turvallisesti haluaa perille niin valitsee jotkut muut kuin kitkat.
Ja alla on aina pyörineet nimenomaan Pirellin kitkarenkaat? Epäilen suuresti että ei ole.ViijettäSeitsemättä talvea kitkoilla Oulun korkeudella ja talvia kuljettu Ylläkset, Kuusamot, Jyväskylät sun muut. Käynyt mielessäkään siirtyä pois kitkoista.
Kitkoilla läpi vuoden niin maailma pelastuuEihän nuo crossclimatet ole oikein soveltua kesällä kesärenkaiksi eikä talvella talvirenkaina![]()
Ehkä järkevin kuitenki ostaa talveksi ihan talvirenkaat ja kesäksi sit kesärenkaat?Kitkoilla läpi vuoden niin maailma pelastuu![]()
Ellet ole noviisi niin kummatkin sujuu ihan hyvin, CCS2 pärjää keskikastille molemmissa olosuhteissa ja siinä välissäkin. Suomen ajonopeudet ja ilmasto ei ole äärimmäisen raskas kesäoloissa jokakelin renkaille.Eihän nuo crossclimatet ole oikein soveltua kesällä kesärenkaiksi eikä talvella talvirenkaina![]()
Pärjäähän sitä vaikka slickseillä talvellaki mut ei se silti niistä hyvää tee. Nuohan on lisäksi se hintaiset pallot että niiden ei pitäisi edes olla keskikastin kanssa missään olosuhteissa samalla viivalla. Ja tainnu saada aika surkeat tulokset etenki jäälläEllet ole noviisi niin kummatkin sujuu ihan hyvin, CCS2 pärjää keskikastille molemmissa olosuhteissa ja siinä välissäkin. Suomen ajonopeudet ja ilmasto ei ole äärimmäisen raskas kesäoloissa jokakelin renkaille.