- Liittynyt
- 15.12.2018
- Viestejä
- 452
Hemmetti, kun teoriassa kaikki yksinkertaiset asiat sisältää aina sitten käytännössä jotain epätriviaaleja detaaleja, kun rupeaa puuhaamaan. Pitäisi vaihtaa akkukenkä, kun vanha vähän pyörii navan ympärillä ja kireämmälle ei enää saa. Liekö tuo vuosien saatossa vääntyillyt vähän muodottomaksi.
Kuvan mukaan tuohon nykyiselle akkukenkälle tulee kaksi johtoa, jotka molemmat on jonkinnäköiseen metallilevyyn tai metallirenkaaseen ilmeisesti puristusliitetty jossain pidemmällä muovikuorien alla. Mietin, että pitääkö nämä nyt hemmetti purkaa pois ihan johdoille asti, ennen kuin noita akkukenkiä katsellessa tyhmempikin hokasi, että ilmeisesti nämä voisi kiinnittää esim vaikka tällaiseen rengasliittimelle tarkoitettuun kenkään:
AKKUKENKÄ 25-70 MM²
Tarvitseekohan tässä muuta ottaa huomioon kuin vähän hinkkaa pintoja puhtaaksi, katsoa että kosketuspintaa tulee riittävästi tuon levyn ja kengän välille. SItten vaan mutteria kiinni ja kovaa ajoa. Suosittelisiko kukaan minkään naparasvojen tai kuparitahnan tms. kanssa leikkimistä?
Kuvan mukaan tuohon nykyiselle akkukenkälle tulee kaksi johtoa, jotka molemmat on jonkinnäköiseen metallilevyyn tai metallirenkaaseen ilmeisesti puristusliitetty jossain pidemmällä muovikuorien alla. Mietin, että pitääkö nämä nyt hemmetti purkaa pois ihan johdoille asti, ennen kuin noita akkukenkiä katsellessa tyhmempikin hokasi, että ilmeisesti nämä voisi kiinnittää esim vaikka tällaiseen rengasliittimelle tarkoitettuun kenkään:
AKKUKENKÄ 25-70 MM²
Tarvitseekohan tässä muuta ottaa huomioon kuin vähän hinkkaa pintoja puhtaaksi, katsoa että kosketuspintaa tulee riittävästi tuon levyn ja kengän välille. SItten vaan mutteria kiinni ja kovaa ajoa. Suosittelisiko kukaan minkään naparasvojen tai kuparitahnan tms. kanssa leikkimistä?