Hehe joo. Ajoin lämmöt tappiin vaikka järjestelmässä oli pari litraa ilmaa.

(no paisari sentään oli täynnä)
Nyt kun jäähyt on kunnossa niin kannattaako tuota pahvia alkaa vaihtelemaan jos ei enempää oireile? Onko siinä jotain riskiä isommille vahingoille, olettaen että lämmöt ei enää kohoa? Kansi oli kokonaan uusi, n. 3000 km ajettu. Vaihdettu kun venynyt jakoketju hajotti paikat. Venttiileistä vaihdettiin kuusi. Kaiketi 16 niitä on yhteensä.
Sitä minäkin mietin että voiko se jäähdytysnestettä olla, öljyistä se mössö joka tapauksessa on. Kierron ei mielestäni pitäisi mennä kopan läpi eikä varmasti ketjun seassakaan pyöri. Mutta kun nestettä katoaa niin johtopäätös oli tämä. Jos se ei vuodakaan siitä ulos, vaan jonnekin koneen sisään, niin kaiketi jossain vaiheessa kosahtaa koko paska kun on täynnä väärää nestettä.
E: Tässä nyt vielä mietiskelin, että jos neste vuotaa palotilaan, niin eikö ainoa vaihe kun näin voi käydä ole imuvaihe? Sytytyshetkellä taas vuotosuunnan pitäisi olla päinvastoin, eli kaasuja menee jäähdytysjärjestelmään. Eikö tämän voisi nähdä avaamalla syylärin korkin ja katsomalla josko kuplii?