Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

V50 Volvon ostin tossa kuukausi takaperin. Ei palanut vikavalot ja kaikki ok ostohetkellä. Viikon jälkeen sytty srs valo ja aattelin tänään tutkia mikä sillä on hätänä.

No tämmönen viritys sieltä löyty katonreunasta. Bägi ei edes kytkettynä ja pistetty vastus väliin....kaikkee siitä näkee.

Purkaamolta mennä etsimään verhoa ja liitintä tuohon.
20240628_154913.jpg
Tuo viritys jo riittäisi kaupanpurun perusteeksi. Ei tuo ole oikeasti edes tieliikennekelpoinen tuommoisena.
 
Menin varaamaan ajan jo autokaupasta ostaneeseen liikkeeseen. 30min ajon jälkeen autosta häviää jousitus/iskarit tjsp ja ajaminen tuntuu kuin pomppulinnassa olisi.

Täristää ajaessa ja renkaat näyttää siltä kuin lämpiäisi ajaessa.
 
Menin varaamaan ajan jo autokaupasta ostaneeseen liikkeeseen. 30min ajon jälkeen autosta häviää jousitus/iskarit tjsp ja ajaminen tuntuu kuin pomppulinnassa olisi.

Täristää ajaessa ja renkaat näyttää siltä kuin lämpiäisi ajaessa.
Edullinen huvipuisto. Kyllä lapset tykkää kyydissä istua. Ei kai se auto nyt sinulle jääny?
 
Ensimmäistä lausetta en oikein ymmärtänyt.
Auto on ollut toisessa paikkakunnassa, kuin mitä asiakas asuu.
Asiakkaan paikkakunnan autoliike on toimittanut auton toiseen myymälään.
näin mie itse ymmärsin.

Kaverille kävi näin sakan kanssa, 1/3 osan huollosta tuli vastaan.
 
V50 Volvon ostin tossa kuukausi takaperin. Ei palanut vikavalot ja kaikki ok ostohetkellä. Viikon jälkeen sytty srs valo ja aattelin tänään tutkia mikä sillä on hätänä.

No tämmönen viritys sieltä löyty katonreunasta. Edit sen verran että bägi on kyllä paikalla muttei kytkettynä ja pistetty vastus väliin....kaikkee siitä näkee.

Purkaamolta mennä etsimään verhoa ja liitintä tuohon.

20240628_154913.jpg
Annat myyjäliikkeen maksaa ja korjata tuon, ei kannata itse maksaa.
 
Purkaamolta mennä etsimään verhoa ja liitintä tuohon.
Eikös tuo ole jo aika vanha auto, onko kovin turvallista hakea vanhaa tyynyä romuautosta? Jos autot on säilytetty ulkosalla, niin kosteus voi vaurioittaa turvalaitteita. Toisaalta jos auto on vanha, niin uusiakaan tyynyjä välttämättä saa.
Annat myyjäliikkeen maksaa ja korjata tuon, ei kannata itse maksaa.
Korvaus tai korjausvelvollinen voi olla auton edellinen omistaja; vastusviritys viittaa tietoiseen tekoon ja siitä ei varmaan ole kerrottu autoliikkeelle. Suoraan yksityiseltä ostossa mitään takuuta ei tietty ole.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös tuo ole jo aika vanha auto, onko kovin turvallista hakea vanhaa tyynyä romuautosta? Jos autot on säilytetty ulkosalla, niin kosteus voi vaurioittaa turvalaitteita. Toisaalta jos auto on vanha, niin uusiakaan tyynyjä välttämättä saa.

Korvaus tai korjausvelvollinen voi olla auton edellinen omistaja; vastusviritys viittaa tietoiseen tekoon ja siitä ei varmaan ole kerrottu autoliikkeelle. Suoraan yksityiseltä ostossa mitään takuuta ei tietty ole.
"Takuuta" ei yksityiselle ole, mutta petoshan se on myydä tuollainen turvalaitteen poisto kertomatta, eli vastuulta ei mitenkään automaattisesti välty.
 
"Takuuta" ei yksityiselle ole, mutta petoshan se on myydä tuollainen turvalaitteen poisto kertomatta, eli vastuulta ei mitenkään automaattisesti välty.
Vaikeatahan tuommoisen kohdalla on näyttää, että kuka tuon virityksen on tehnyt. Ellei nyt ole joku yhden omistajan auto, jolloin hommasta ei olisi epäselvyyttä.
 
Peugeot 4007 2.2 hdi vm 2008 (DW12MTED4) antaa välillä vikakoodin P1512 coded immobiliser code incorrect. Sammuu mutta lähtee heti käymään kun käyttää virrat pois. Vika alkoi kytkimen vaihdon jälkeen mutta tuskin suoraan siihen liittyy. Ideoita mistä lähtisi vikaa etsimään? Jossain huono kontakti tai bitti vinossa akun irroituksen jäljiltä?

Vika on tähän mennessä tullut vain paikallaan tai aivan pienessä liikkeessä, sekä kylmällä että kuumalla koneella. Tärinä ei tunnu asiaan vaikuttavan. Ratin/virtalukon seudun koputtelu ei vaikuta.

edit: Kokeilin nyt ottaa toisen avaimen käyttöön. Toistaiseksi ei ole vikaa ilmennyt, mutta ei vanhallakaan avaimella vikaa tullut kuin hyvin harvoin. Googlailun perusteella voisi hyvin olla avaimessa vikaa. Täytyy avata ja tutkia onko jotain korjattavaa.
 
Viimeksi muokattu:
30 vuotiaan tojotan lämmityslaitteen katkasijan kuori haljennut ja kontaktit ottanut lämpöä. Availin purkuautosta kytkimen jonka putsasin, hioin ja voitelin. Ei muutakun ajoo
 

Liitteet

  • 1719822914295.png
    1719822914295.png
    719,8 KB · Luettu: 98
Onkohan omassa koslassa jotain vikaa vai kuvittelenko..
Eli kuuluu semmosta hiljaista surinaa ja mielestäni edestä mutta ei mistään tietystä paikasta. Ääni kovenee ja hiljenee vauhdin mukaan. Moottorista se ei varmaankaan tule koska ei kuulu paikallaan eikä lopu jos kovassa vauhdissa lykkää kytkimen pohjaan ja liu-uttaa niin että menee kierrokset nollille. Eli maalaisjärjellä jotain on renkaissa tai sillä osastolla.
Mulla on ihan uudet renkaat mutta en mitään ääntä huomannu kun alle laitoin. Nostin kyllä joku aika sitten rengaspaineita.

Se on jännä ääni mitä ei oikein meinaa kuulla ellei tarkaan kuuntele. Vähän kuin dronen ääni mutta paaaaaljon hiljaisempi. Vois kuvitella että olis rengasmelua uusista kiekoista mutta mun mielestä kovempi ääni kuin rengasmelu.

Onko ehdotuksia? Laakerivikaa? Vai kuvittelenko vaan?

No, loma on joka tapauksessa niin voi käydä kysyy paikalliselta rasvapajalta ehtiskö vilkaisemaan sen verran että onko joku vialla vai kuvittelenko vaan..
 
Onkohan omassa koslassa jotain vikaa vai kuvittelenko..
Eli kuuluu semmosta hiljaista surinaa ja mielestäni edestä mutta ei mistään tietystä paikasta. Ääni kovenee ja hiljenee vauhdin mukaan. Moottorista se ei varmaankaan tule koska ei kuulu paikallaan eikä lopu jos kovassa vauhdissa lykkää kytkimen pohjaan ja liu-uttaa niin että menee kierrokset nollille. Eli maalaisjärjellä jotain on renkaissa tai sillä osastolla.
Mulla on ihan uudet renkaat mutta en mitään ääntä huomannu kun alle laitoin. Nostin kyllä joku aika sitten rengaspaineita.

Se on jännä ääni mitä ei oikein meinaa kuulla ellei tarkaan kuuntele. Vähän kuin dronen ääni mutta paaaaaljon hiljaisempi. Vois kuvitella että olis rengasmelua uusista kiekoista mutta mun mielestä kovempi ääni kuin rengasmelu.

Onko ehdotuksia? Laakerivikaa? Vai kuvittelenko vaan?

No, loma on joka tapauksessa niin voi käydä kysyy paikalliselta rasvapajalta ehtiskö vilkaisemaan sen verran että onko joku vialla vai kuvittelenko vaan..

Pyöränlaakeria epäilisin, seuraa tilannetta ja jos pahenee niin sitten aktiivinen tutkinta ja vian haku...

Toki voihan niitä renkaita nostella ilmaa ja kokeilla onko välyksiä.
 
Onkohan omassa koslassa jotain vikaa vai kuvittelenko..
Eli kuuluu semmosta hiljaista surinaa ja mielestäni edestä mutta ei mistään tietystä paikasta. Ääni kovenee ja hiljenee vauhdin mukaan. Moottorista se ei varmaankaan tule koska ei kuulu paikallaan eikä lopu jos kovassa vauhdissa lykkää kytkimen pohjaan ja liu-uttaa niin että menee kierrokset nollille. Eli maalaisjärjellä jotain on renkaissa tai sillä osastolla.
Mulla on ihan uudet renkaat mutta en mitään ääntä huomannu kun alle laitoin. Nostin kyllä joku aika sitten rengaspaineita.

Se on jännä ääni mitä ei oikein meinaa kuulla ellei tarkaan kuuntele. Vähän kuin dronen ääni mutta paaaaaljon hiljaisempi. Vois kuvitella että olis rengasmelua uusista kiekoista mutta mun mielestä kovempi ääni kuin rengasmelu.

Onko ehdotuksia? Laakerivikaa? Vai kuvittelenko vaan?

No, loma on joka tapauksessa niin voi käydä kysyy paikalliselta rasvapajalta ehtiskö vilkaisemaan sen verran että onko joku vialla vai kuvittelenko vaan..
Laakerivikaa jos hiljene kun vauhti hiljene.
 
Mielestäni ei. Huomenna on aika paikalliselle rasvanäpille ja laakeria epäili sekin.

Kuumeneeko joku vanne ajon aikana? Siitä näppituntumalta hakemaan oikeaa nurkkaa missä voi olla jotain. Yhdessä omassa entisessa kuului kanssa jotain epämääräistä, ja meinasin polttaa näpit vanteessa kun hipelöin niitä ajon jälkeen. Taisi olla jotain jarrujuttuja.
 
Kuumeneeko joku vanne ajon aikana? Siitä näppituntumalta hakemaan oikeaa nurkkaa missä voi olla jotain. Yhdessä omassa entisessa kuului kanssa jotain epämääräistä, ja meinasin polttaa näpit vanteessa kun hipelöin niitä ajon jälkeen. Taisi olla jotain jarrujuttuja.
Ei kuumene, sen testasin heti alussa. Jumittavaa jarrua ollu tossakin.
 
Onko kokemuksia ovien saranoiden vaihdosta? Äkkiseltään vaikuttas aika simppeliltä hommalta, mutta lähinnä mietin, onko vaarana sössiä tuo kohdistus tai jos niin, onko miten vaikea saada takaisin kohdilleen? Noita saranoita ei tosin taida saada mistään Motoneteistä yms uutena? romuttamoilta jo katselin, mutta aika hintavia sielläkin.
 
Onko kokemuksia ovien saranoiden vaihdosta? Äkkiseltään vaikuttas aika simppeliltä hommalta, mutta lähinnä mietin, onko vaarana sössiä tuo kohdistus tai jos niin, onko miten vaikea saada takaisin kohdilleen? Noita saranoita ei tosin taida saada mistään Motoneteistä yms uutena? romuttamoilta jo katselin, mutta aika hintavia sielläkin.

Yhden etuoven saranat vaihdoin, muuten helppo mutta ovi oli yllättävän painava (Dodge Grand Caravan -99).
Onneksi oli muutama pitäjä ja muuta tukea apuna...
 
Onkohan omassa koslassa jotain vikaa vai kuvittelenko..
Eli kuuluu semmosta hiljaista surinaa ja mielestäni edestä mutta ei mistään tietystä paikasta. Ääni kovenee ja hiljenee vauhdin mukaan. Moottorista se ei varmaankaan tule koska ei kuulu paikallaan eikä lopu jos kovassa vauhdissa lykkää kytkimen pohjaan ja liu-uttaa niin että menee kierrokset nollille. Eli maalaisjärjellä jotain on renkaissa tai sillä osastolla.
Mulla on ihan uudet renkaat mutta en mitään ääntä huomannu kun alle laitoin. Nostin kyllä joku aika sitten rengaspaineita.

Se on jännä ääni mitä ei oikein meinaa kuulla ellei tarkaan kuuntele. Vähän kuin dronen ääni mutta paaaaaljon hiljaisempi. Vois kuvitella että olis rengasmelua uusista kiekoista mutta mun mielestä kovempi ääni kuin rengasmelu.

Onko ehdotuksia? Laakerivikaa? Vai kuvittelenko vaan?

No, loma on joka tapauksessa niin voi käydä kysyy paikalliselta rasvapajalta ehtiskö vilkaisemaan sen verran että onko joku vialla vai kuvittelenko vaan..
Joo elikkä laakerithan ne. Oikealla enemmän sokö ja vasemmalla kiikunkaankun joten molemmat vaihtoon.
 
Yhden etuoven saranat vaihdoin, muuten helppo mutta ovi oli yllättävän painava (Dodge Grand Caravan -99).
Onneksi oli muutama pitäjä ja muuta tukea apuna...

Joo tätä itsekin pohdiskelin, että kun yksin tekee, mitenkähän onnistuu, tosin tuo sinun ovi on aika järeä varmasti ollut, kun Dodge kyseessä. En tiedä miten tuon sais tuettua, kun ei vielä oikein tiloja tehdä ole, vaan ulkosalla joutuisi väkertelemään.
 
Onko kokemuksia ovien saranoiden vaihdosta? Äkkiseltään vaikuttas aika simppeliltä hommalta, mutta lähinnä mietin, onko vaarana sössiä tuo kohdistus tai jos niin, onko miten vaikea saada takaisin kohdilleen? Noita saranoita ei tosin taida saada mistään Motoneteistä yms uutena? romuttamoilta jo katselin, mutta aika hintavia sielläkin.
Alemman saranan oon kerran vaihtanut uuteen. Sain kyllä tutulta hyvät ohjeet ja vinkit ja avusti myös oven säädössä. Saranan maalasin itse spraylla. En ole kyllä katsellut tarkemmin miten on maali pysynyt.

Ovea tuin niin että oli oven alareunassa raakasti vaan tunkki, oven ja tunkin välissä lankunpätkä. Koko ovea en siis irrottanut kun vaihdoin vaan väljän alasaranan.

Säätö ei muuten sinänsä liene vaikeaa mutta yksin voi olla hankalaa saada säädettyä kohdilleen niin että saa myös kiristeltyä ruuvit niin että oven sovitus myös jää kohdilleen. Siinä auttaa paljon kun on kaveri apuna.

Ei kovin hintava homma liene korjaamollakaan.
 
Öljyn ja suodattimien vaihdot huolto-ohjelman mukaan ja kovaa ajoa, eipä se turbo sinällään mitään erityisempää huolenpitoa vaadi. Monet valmistajat (erityisesti vag) toki venyttävät huoltovälejään ylipitkiksi, jolloin kannattaa mahdollisesti vaihtaa öljyt useammin. Itse olen pitänyt nyrkkisääntönä kerran vuodessa/kilsojen mukaan.
 
Öljyn ja suodattimien vaihdot huolto-ohjelman mukaan ja kovaa ajoa, eipä se turbo sinällään mitään erityisempää huolenpitoa vaadi. Monet valmistajat (erityisesti vag) toki venyttävät huoltovälejään ylipitkiksi, jolloin kannattaa mahdollisesti vaihtaa öljyt useammin. Itse olen pitänyt nyrkkisääntönä kerran vuodessa/kilsojen mukaan.
Juu vaggia tässä mietinkin 1 litrasta turboa
 
Juu vaggia tässä mietinkin 1 litrasta turboa
Vaggilaiseen teettäisin ehkä öljynvaihdon 15 tonnin välein ihan mielenrauhan vuoksi. Muistelisin, että Tm:n kestotestissä olleen vaggilaisen (en muista merkkiä) litraisessa tsi:ssä oli jo lieviä merkkejä öljyrenkaiden karstoittumisesta. Jos 60 tonnin kohdalla ongelma on jo huomattavissa, niin kohtuullisilla kilsoilla voi tulla jo ongelmia. Myös moottorin puhdistus Fortella jne. voisi olla suotavaa, jos autolla aikoo ajaa pitkään.
 
Jos on auto jossa on turbo. Mitä huoltoja sille täytyy tehdä ja milloin?
Huoltoväli taitaa olla 30tkm tai 2 vuotta.

Itse kumminkin huoltaisin 20tkm tai 1 vuosi huoltovälillä.

Tosiaan suositeltu olisi "väliöljynvaihto" 15tkm välein. Ja seuraavan öljynvaihdon aikana olisi hyvä ehkä tehdä myös se "moottorin sisäpesu", että vanhat liat irtoaisi koneesta.
 
Joo tätä itsekin pohdiskelin, että kun yksin tekee, mitenkähän onnistuu, tosin tuo sinun ovi on aika järeä varmasti ollut, kun Dodge kyseessä. En tiedä miten tuon sais tuettua, kun ei vielä oikein tiloja tehdä ole, vaan ulkosalla joutuisi väkertelemään.

Ulkona tuokin tehtiin. Kannattaa yrittää saada joku kaveriksi jos ei muuten niin varmuuden vuoksi.
Kuten joku jo mainitsi niin tunkki/vastaava kannattamaan alanurkasta ja jokin pitämään suorassa, kääntyy yllättävän helposti jonnekin kun on vain 1 sarana kiinni
 
Onko kokemuksia ovien saranoiden vaihdosta? Äkkiseltään vaikuttas aika simppeliltä hommalta, mutta lähinnä mietin, onko vaarana sössiä tuo kohdistus tai jos niin, onko miten vaikea saada takaisin kohdilleen? Noita saranoita ei tosin taida saada mistään Motoneteistä yms uutena? romuttamoilta jo katselin, mutta aika hintavia sielläkin.
Aina ei edes tarvitse vaihtaa koko saranaa, moneen autoon saa pelkän ylikoon saranatapin vaihdettua tai siinä saranatapin ympärillä on vaihdettava holkki, joka on kulutusosa.
 
Huoltoväli taitaa olla 30tkm tai 2 vuotta.

Itse kumminkin huoltaisin 20tkm tai 1 vuosi huoltovälillä.

Tosiaan suositeltu olisi "väliöljynvaihto" 15tkm välein. Ja seuraavan öljynvaihdon aikana olisi hyvä ehkä tehdä myös se "moottorin sisäpesu", että vanhat liat irtoaisi koneesta.
Juu. Tässä kun on se takuuehto, niin täytyy ihan huoltoliikkeessä käyttää. Liekkö monenkohan sadan euron homma on se huolto teettää jos myös moottorinpesee. Vanhoihin romuihen ite tehny aina kaiken..
 
Juu. Tässä kun on se takuuehto, niin täytyy ihan huoltoliikkeessä käyttää. Liekkö monenkohan sadan euron homma on se huolto teettää jos myös moottorinpesee. Vanhoihin romuihen ite tehny aina kaiken..
En tiedä tekeekö merkkiliike moottorinpesua?

Halvinhan olisi tehdä tuo 15tkm väliöljynvaihto itse ja 30tkm välein vaan aina merkkiliikkeen öljynvaihto.

Jotain tuon tyylistä ainetta olen kerran käyttänyt Bemariin.
Ilmeisesti myös muutama desi normaalia diesel polttoainetta (tai polttoöljyä) pesisi moottorin samaan tapaan.
 
Kato onko lähellä esim. Fortea myyviä autokorjaamoja. Tekevät erittäin mieluusti moottorinpesuja Fortella.
 
Kato onko lähellä esim. Fortea myyviä autokorjaamoja. Tekevät erittäin mieluusti moottorinpesuja Fortella.
 
Joo tätä itsekin pohdiskelin, että kun yksin tekee, mitenkähän onnistuu, tosin tuo sinun ovi on aika järeä varmasti ollut, kun Dodge kyseessä. En tiedä miten tuon sais tuettua, kun ei vielä oikein tiloja tehdä ole, vaan ulkosalla joutuisi väkertelemään.
Tein tuollaisen apuvälineen ovien irrotteluun ja paikalleen laittoon auton maalausprojektissa. Eli halvin tunkki ja pätkä neliöprofiilia. Hitsattu poikittain pätkä tunkkiin ja siihen pystytolpat. Helppo oli yksin roveltaa. Jos ei hitsiä ole niin saahan tuollaisen pulteillakin kasattua.

Jämämattoa vielä pehmusteeksi niin ei jäänyt sitten maalattuun oveen jälkiä.
DSC_2105~2.JPG
 
Alemman saranan oon kerran vaihtanut uuteen. Sain kyllä tutulta hyvät ohjeet ja vinkit ja avusti myös oven säädössä. Saranan maalasin itse spraylla. En ole kyllä katsellut tarkemmin miten on maali pysynyt.

Ovea tuin niin että oli oven alareunassa raakasti vaan tunkki, oven ja tunkin välissä lankunpätkä. Koko ovea en siis irrottanut kun vaihdoin vaan väljän alasaranan.

Säätö ei muuten sinänsä liene vaikeaa mutta yksin voi olla hankalaa saada säädettyä kohdilleen niin että saa myös kiristeltyä ruuvit niin että oven sovitus myös jää kohdilleen. Siinä auttaa paljon kun on kaveri apuna.

Ei kovin hintava homma liene korjaamollakaan.
Itsellä olisi juuri kans alasarana se mikä pitäis vaihtaa, taitaa kuluvin osa olla tuossa paketissa! Tuota en tullutkaan ajatelleeksi, että riittäis yhden vaihto. Piti varmaan aikalailla kuitenkin löysentää myös yläsaranaa hieman, että sait sen alaosan vaihdettua? vai miten tuo on mahdollista?

Aina ei edes tarvitse vaihtaa koko saranaa, moneen autoon saa pelkän ylikoon saranatapin vaihdettua tai siinä saranatapin ympärillä on vaihdettava holkki, joka on kulutusosa.

Tuollaiset ei taida löytyä kuin marmoritiskiltä? :hmm: mietinkin, kun katselin sitä saranaa, niin siinä oli joku härpäke ikäänkuin sen tapin ja raon välistä tursunut pois, mietin, että onko siinä joku holkki välissä.
 
Tuollaiset ei taida löytyä kuin marmoritiskiltä? :hmm: mietinkin, kun katselin sitä saranaa, niin siinä oli joku härpäke ikäänkuin sen tapin ja raon välistä tursunut pois, mietin, että onko siinä joku holkki välissä.
Mikä auto kyseessä?
 
Tein biisin näitten vanhojen romujen pohjalta. Tämähän on täysin offtopikkia. Mutta olen täällä aikapaljon viimeaikoin nyt kysellyt apua uuden auton hankintaan sekä kiitän teitä kaikkia myös menneistä avuista.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tulipahan vanhempien focukseen 2008 1.6 vaihdettua venttiilikopan tiiviste, saa nähä kestääkö oma työ. Aikaa meni n. 3h kun siinä turhankin varovasti niitä irroitteli. Alkoi viikko sitten sylkeä öljyä pakosarjan päälle. Mut hyvää harjoittelua oli, kun varmaan omaankin joutuu aikanaan sen tehdä
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä olisi juuri kans alasarana se mikä pitäis vaihtaa, taitaa kuluvin osa olla tuossa paketissa! Tuota en tullutkaan ajatelleeksi, että riittäis yhden vaihto. Piti varmaan aikalailla kuitenkin löysentää myös yläsaranaa hieman, että sait sen alaosan vaihdettua? vai miten tuo on mahdollista?
Muistaakseni en edes koskenut yläsaranaan ainakaan purkaessa. Mulla oli vanhassa saranassa saranatappi ruostunut/väsynyt poikki ja tämän takia ovi vähän roikkui. Avasin pultit oven ja korin päästä ja sarana mahtui tulemaan välistä pois paikaltaan. Uusi sarana paikalleen käänteisessä järjestyksessä jonka jälkeen säätämään ovi kohdilleen. En kyllä muista joutuko säätövaiheessa tuota ylempääkin saranaa käyttää löysässä.
 
Miten se on, kun katsoo autoa, joka on vain 4–5 vuotta vanha ja siihen on jo vaihdettu vaihdelaatikko. Onko vaihdelaatikon vaihdon takia itse autoon voinut tulla nyt jotain vahinkoa? Vai meneekö vaihdelaatikko rikki ilman että se voi aiheuttaa autolle muuta vikaa?
 
Mikä auto kyseessä? Missä remontti on tehty? Voi jotain särkyä remontissa, mutta riippuu autosta ja tekijästä. Vaihteiston hajotessa voi tulla vauriota, mutta tuokin riippuu autosta ja tilanteesta jossa hajosi. Jos vaikka menee moottoritiellä pari vaihdetta kerralla päälle....
 
Mikä auto kyseessä? Missä remontti on tehty? Voi jotain särkyä remontissa, mutta riippuu autosta ja tekijästä. Vaihteiston hajotessa voi tulla vauriota, mutta tuokin riippuu autosta ja tilanteesta jossa hajosi. Jos vaikka menee moottoritiellä pari vaihdetta kerralla päälle....
No tuota en tiedä. Mutta voiko autossa olla jokin sellainen vika joka on laatikon hajottanut ja nyt se uusikin laatikko sitten ottaa ja menee rikki myöhemmin? skodan joku 2020 vuoden manuaali.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 250
Viestejä
4 899 005
Jäsenet
78 947
Uusin jäsen
Petkyns84

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom