- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 019
Se mittari on suuntaa antava siihen suuntaan että 75-105C välissä se näyttää 90CVoi olla, mutta kuten aikaisemmin sanoin, niin käyttöön nämä vehkeet on tehty.
En jaksa hieroa mitään viimasuojia yms.ylimääräistä, nämä asiat kuuluisi hoitaa valmistajan suunittelupöydällä.
Vw on kyllä toiminut hyvin ja ohjaamossa on lämmin myös kovalla pakkasella. Sinun diagnoosi voi olla oikea, mutta mitään oireita en ole autossa havainnut.
Kulutuskin pysyy linjassa vaikka lämmöt ovat alhaalla...
edit: tuo jäähdytysnesteen lämpömittari on näissä ns.suuntaa antava. Kone voi olla normaalissa käyntilämmössä vaikka mittari näyttää "vajaata". Nesteelle on kaksi eri kiertoa...
Tuon aikakauden volkkareissa on sähkövastukset tarjoamassa kabiiniin apulämpöä jos/kun nesteen lämpö ei riitä.
Muok: Tuo alilämpö aiheuttaa etenkin dieseleissä suurta kiusaa saastelaitteiden toimivuuden kanssa. Ja bensakaan ei ole turvassa veden kertymiseltä öljyyn.