Nuo osan vaihdot tehty varsinaisen kytkimen ulkopuolella.
Okei. Noh pitää taas viedä. Onhan tuo muutaman kerran jo siellä ollutkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Nuo osan vaihdot tehty varsinaisen kytkimen ulkopuolella.
Moottorin johtosarja?Millä nimellä pitäisi hakea -09 V70 2.5TD johtosarjaa?
Mikä menee siinä motin päällä, josta menee hehkuille johdot, asentotunnistimille ja ties mitä muuta. Aika monta piuhaa näyttää olevan ja pieni epäilys että tinaaminen ei nyt paljoa auta kun katsoin hetken vierestä. Ei siis oma auto.
Moottorin johtosarja?
Onko tämä joku tulipalovaurio vai kolarikorjaus vai mikä? Aika usein moottorin johtosarja voi olla purkuosanakin melkoisen hinnakas ja ainoastaan vaurioituneiden johtojen parsiminen voi hyvinkin olla kannattava juttu jos vauriokohta on selvä, ei siinä nyt niin montaa johtoa tyypillisesti ole.
Jos taas on ollut tulipaloa tai oikosulkua tms ja ei oikein tiedä mikä kaikki on hajalla, silloin voi kokonainen moottorin johtosarjakin olla hyvä vaihtoehto.
En ole diesel expertti, mutta periaatteessa se d5 on kyllä yksinkertaisempi laite kuin bensamoottori. Jos muuten käy nätisti, mutta joskus neljällä ja sähköjuttuja epäilee, ei siinä montaa vaihtoehtoa ole. Suuttimen johtosarja ja suuttimet nyt ensimmäisenä kannattaisi tarkistaa. Samoin koko muu polttoainelinja ja suodattimet. Muita varsinaisia sylinterikohtaisia sytkäosiahan siinä ei sitten olekaan, hehku ei vaikuta käyntiin. Suutinvika varmaan todennäköisin.Tuo vempele käy välillä neljällä tai viidellä pytyllä. Ei kolaria tai tulipaloa takana. Juurikin tuo johtonippu on kaverilla työnalla, vähän aikaa sitten kun kävin ihmettelemässä niin olihan siellä johtoja vähän huonossa hapessa...
Ajattelinkin että saattaa maksaa jotain koko johtosarja ja hintaa yrittäisin keksiä mokomalle jos tuo nyt ei kolvilla korjaannu.
En ole diesel expertti, mutta periaatteessa se d5 on kyllä yksinkertaisempi laite kuin bensamoottori. Jos muuten käy nätisti, mutta joskus neljällä ja sähköjuttuja epäilee, ei siinä montaa vaihtoehtoa ole. Suuttimen johtosarja ja suuttimet nyt ensimmäisenä kannattaisi tarkistaa. Samoin koko muu polttoainelinja ja suodattimet. Muita varsinaisia sylinterikohtaisia sytkäosiahan siinä ei sitten olekaan, hehku ei vaikuta käyntiin. Suutinvika varmaan todennäköisin.
Tuo vempele käy välillä neljällä tai viidellä pytyllä. Ei kolaria tai tulipaloa takana. Juurikin tuo johtonippu on kaverilla työnalla, vähän aikaa sitten kun kävin ihmettelemässä niin olihan siellä johtoja vähän huonossa hapessa...
Ajattelinkin että saattaa maksaa jotain koko johtosarja ja hintaa yrittäisin keksiä mokomalle jos tuo nyt ei kolvilla korjaannu.
En ole diesel expertti, mutta periaatteessa se d5 on kyllä yksinkertaisempi laite kuin bensamoottori. Jos muuten käy nätisti, mutta joskus neljällä ja sähköjuttuja epäilee, ei siinä montaa vaihtoehtoa ole. Suuttimen johtosarja ja suuttimet nyt ensimmäisenä kannattaisi tarkistaa. Samoin koko muu polttoainelinja ja suodattimet. Muita varsinaisia sylinterikohtaisia sytkäosiahan siinä ei sitten olekaan, hehku ei vaikuta käyntiin. Suutinvika varmaan todennäköisin.
Mitä haet tuolla lisäaineen käytöllä?Juuri ennen katsastamista (puolta tuntia ennen) tankkiin X-1R Bensiini polttoaineen lisäainetta? Voiko se pilata päästötestin tuloksen?
En oikein mitään. Vähän epäselvästi kirjotin. Omasta mielestä näitä ei kannata laittaa. Mutta netissä puhuttu vaa paljon näistä lisäaineista. Mitä mieltä?Mitä haet tuolla lisäaineen käytöllä?
En oikein mitään. Vähän epäselvästi kirjotin. Omasta mielestä näitä ei kannata laittaa. Mutta netissä puhuttu vaa paljon näistä lisäaineista. Mitä mieltä?
Jos lampussa pitää olla DOT tai E-hyväksyntä ja sitä ei ole, on ainakin ennen ollut seurauksena hylky.Tuleeko korjauskehoitus vai hylky jos valokuviosta puuttuu se viuhka?
Ois tarkotus hankkia uudet umpiot mutta on niin turkasen kalliita LHD mallina et mieluummin ostais suosiolla RHD umpiot ja vivusta vetäis sen viuhkan pois eli kuvio olis tasanen. Mut ne ei oo DOT umpiot joten joku viuhka pitäis kai olla kuviossa.
Hylätty. Valaisimet ei saa olla vääränpuoleiseen liikenteeseen tarkoitetut, eikä valaisimia saa muokata. 13.06.2022 TRAFICOM/423528/03.04.03.00/2020 - Tieliikenne - Viranomaisten määräyskokoelmat - FINLEX ®Tuleeko korjauskehoitus vai hylky jos valokuviosta puuttuu se viuhka?
Ois tarkotus hankkia uudet umpiot mutta on niin turkasen kalliita LHD mallina et mieluummin ostais suosiolla RHD umpiot ja vivusta vetäis sen viuhkan pois eli kuvio olis tasanen. Mut ne ei oo DOT umpiot joten joku viuhka pitäis kai olla kuviossa.
Hylätty. Valaisimet ei saa olla vääränpuoleiseen liikenteeseen tarkoitetut, eikä valaisimia saa muokata. 13.06.2022 TRAFICOM/423528/03.04.03.00/2020 - Tieliikenne - Viranomaisten määräyskokoelmat - FINLEX ®
Tjaa eipä oo tommonen tuttu, vaan miks RHD ja LHD umpiot ois eri hintaset, jos se on sama umpio? Kato ne lampun merkinnät, niistä se laillisuus selviää. Ainakin tämän HELLA headlamp codes. Decoding the combinations mukaan on olemassa merkintä, jossa valaisin sallitiaan kummankinpuoleiseen liikenteeseen.Höh on tää kyllä kummallista.
Mulla on tällä hetkellä DOT valot eli valokuvio on suora, ja saa semmonen olla. Se ei siis muuttuisi.
Tolla vivulla tarkoitin sitä kun noissa umpioissa on se vipu että pystyy ajamaan euroopassa häikäsemättä muita. Ei siis mitään muokkausta. Eli tieliikenteessä sallittu keino.
Se on sitä varten, että brittituristit voi käydä mantereen puolella häikimättä muita. Ei kelpaa katsastukseen täällä, hylky tulee. Tuo on liian uusi auto.Tuleeko korjauskehoitus vai hylky jos valokuviosta puuttuu se viuhka?
Ois tarkotus hankkia uudet umpiot mutta on niin turkasen kalliita LHD mallina et mieluummin ostais suosiolla RHD umpiot ja vivusta vetäis sen viuhkan pois eli kuvio olis tasanen. Mut ne ei oo DOT umpiot joten joku viuhka pitäis kai olla kuviossa.
Lexus CT200hMikä auto kyseessä ja miten tuo oireili?
Mistä saisi toyota avensiksen manuaaliseen vaihdelaatikkoon vetoakselien päihin nuo tiivisteet ostettua?
Tai tiiättäkö mikä tuosta vuotaa? Vaihdelaatikon öljyt jos vaihtaa ja samalla laittaa redlinen seal saveria sinne, korjaiskohan? Mutta motonet ei ainakaan tiedä mitään tiivisteistä.
Mistä saisi toyota avensiksen manuaaliseen vaihdelaatikkoon vetoakselien päihin nuo tiivisteet ostettua?
ton vaihteiston päädyn varmaan voi ottaa auki ja kasaus ilman tiivistettä mutta tiivisteliiman kanssa. ei kai tossa ole mitään niin mittatarkkaa osaa päädyssä että haittaisi jos tiivisteen korvaa moottorisilikonilla.
Tuon tuotekoodin kun lyö googleen, niin kyllä sieltä tuloksia tulee vaikka kuinka paljon. Eli saa kyllä tilattua maailmalta, jos ei heti jostain lähempää löydä.
Molemmissa lukee, että käy kaikkien öljyjen kanssa. Se on sitten toinen asia, että onko tuollaisista "ihmeaineista" mitään iloa, hyvällä tuurilla voi jossain tapauksessa auttaakin.Joo. Muokkasin nyt vähän alkuperäista kommenttiani. Se vuoto ehkä on senverran vähäistä, että ei sitä ehkä kannate edes lähteä avaamaan tai tekemään mitään sille.
Mutta tosiaan jos laitan redlinen seal saveria sinne, niin saako sinne myös laittaa x1r:ää lisäksi, kun samalla vaihtaa manuaalivaihteiston öljyn?
En tiedä saako redline seal saveria sekä x1r:ää sekoittaa keskenään, onko kokemuksia tai tietoa?
Työmatka Leon 1.6 akl moottorilla pomppas leimalla päästöistä. Hc koholla tyhjäkäynnillä sekä kierroksilla. Co myös kierroksilla, tyhjäkäynnillä se oli ok.
Aiemmin tuohon tullutkin vaihdettua jo sytytysyksikkö mutta tilailin tuossa nyt uudet tulpanjohdot ja tulpatkin samalla. Pienillä kierroksilla tuntuu välillä sellaista pientä nykimisen kaltaista oiretta.. Katsotaan josko se näillä tulis kuntoon.
Onko muita mahdollisia ideoita? Imuvuotoja meinasin myös varmuudeksi tutkia kun osat saapuu.
Mikähän tuon Co:n pienen nousun voi selittää?
Testerillä ihan ekana katsoo että mitä ECU näkee tai yrittää tehdä. Onko seoskorjaus esim positiivinen tai negatiivinen.
Potilaana Volvo V60 D6 2013 ja aktiivivakkarin + nappi, joka toimii vähän kehnosti. Hieman sai ähertää, mutta noilla ohjeilla sai airbagin irrotettua.
Korvaavaa osaa ei juuri mistään löytynyt, niin Käyttöauto tilasi osan huomiseksi, 125€. Vielä en ole onneksi saanut rikottua mitään
Tuo kumiosa näytti olevan "revennyt".
Aivan totta. Ei se tyyny itsellä lentänyt noin, vaan lähti aivan hallitusti.Hurjan näköistä tyynyn irroittelua. Autokohtaiset ohjeet laillisesta lähteestä voisi olla paikallaan.
Mikä se herja oli?Vcds:llä katottiin vikakoodit ja lambdasta oli herja, sinne vaihdettiin uusi bosch tilalle. Myös tulpat ja johdot vaihdettu uusiin. Päästöt edelleen pielessä.
Mikä se herja oli?
Lambda on varmaan eniten turhaan vaihdettu osa ikinä.
Niin, paluu puolelle varmaankin. Mikään klemmari ei pidä paine puolella.Tälleen mukavasti parin päivän päästä tuo kottero sitten päätti alkaa tiputtamaan tehostimen öljyä alleen. On ollut niin hiton täysiä työpäiviä klo 16 asti ja pakko hoitaa asioitakin välillä, niin ehkä viikonloppuna ehtii nappaisemaan pätkät pois letkuista. Ja jos hakee lisää öljyä tehostimeen, niin nappaa samalla uudet klemmarit letkuihin, mikäli sattuu löytymään. Jospa tuo tuolla asettuisi.
Niin, paluu puolelle varmaankin. Mikään klemmari ei pidä paine puolella.
Kuulostaa imuvuodolta.Nyt en kyllä tarkkaan muista et mikä koodi se oli. Livedatalla katsoessa rikasti seosta vaikka päästöt oli muutenkin jo rikkaalla.
Taisin jokunen viikko sitte just tommoset asentaa ja vanhat palat jousineen heitin hevonkuikkaan. Eli ei tuu ongelmia.
Noiden jousien etu on varmaan se, että palat eivät lahaa niin paljon? Vai mikä idea?
Uudet jouset olisi, mutta uusissa paloissa ei paikkaa niille.
Sinäkään et laittanut uusia jousia?
no idea on kai että palat on vähän löysästi paikallaan, ja jousi pitää välykset sieltä pois ettei ala tärisemään jarruttaessa. Eli ne liikkuu smoothisti, oikea jousivoima pitää ne "kiskoissaan". Mut kyl sinne kertyy paskaa ajansaatos niin paljon ettei se ole mikään ongelma ettäkö palat helisisi paikoissaan. En joo mitään jousia laittanu. Ei ole kaikissa muissakaan autoissa. Joissain on vähän vastaavia jousijuttuja kyllä, muttei tommosia.
Kiitos infosta.
Nyt ollaan saatu satulat irti ja levy pitäisi saada irti. Otin ne pari kiinnitysruuvia pois. Tuon pitäisi tuosta nyt lähteä. Mutta ei lähtenyt kun vasaralla koputin takaa.
Ulosvetäjä ei tuohon yletä, kun mulla on väärän mallinen.
6.93 MB file on MEGA
mega.nz
Kiitos infosta.
Nyt ollaan saatu satulat irti ja levy pitäisi saada irti. Otin ne pari kiinnitysruuvia pois. Tuon pitäisi tuosta nyt lähteä. Mutta ei lähtenyt kun vasaralla koputin takaa.
Ulosvetäjä ei tuohon yletä, kun mulla on väärän mallinen.
6.93 MB file on MEGA
mega.nz
Pitäisi olla ulosvetäjän keskitappi pidempi kuin leuat.
6.56 MB file on MEGA
mega.nz