Sama säiliö niissä ainakin on eli voi olettaa että identtinen ratkaisu.Onkohan focuksessa samanlainen yhdistetty jarru/kytkinneste säiliö kuin connectissa. Säiliö täytyy täyttää aivan piripintaan ennenkuin neste alkaa menemään kytkinpuolelle ja sitten vasta asetellaan pinnat kohdilleen.
Meinasi joskus tuottaa ongelmia kytkimen ilmauksessa kun ihmeteltiin että miksi ei nestettä tule vaikka säiliö täynnä...no eihän siellä kytkinpuolella ollutkaan mitään.
Tuossa yksilössä huomattu se, että talvella kovilla pakkasilla (alle -20°C) alkaa kytkinpolkimen tuntuma heikkenemään ja lopuksi irroittaa ihan polkimen ääriasennossa ja sitten ei enää toimi ollenkaan. Kesällä se on sitten melkein normalisoitunut. 3-4v sit kävi asiasta merkkiliikkeessä kun tuo ilmeni ensimmäisen kerran, mut totesivat et kaikki pelaa ilman vuotoja. Silloin vaihtoivat nesteet.
Taloudessa kun on 2 identtistä focusta: farkku ja tuo ongelmallisempi hachback jolla ei kamalasti enää ajoa ole tullut.
Alkuviikosta kauppareissulla kotiinpaluussa ei meinannut saada vaihteita päälle mitenkään. Nesteet oli kyl pinnassa mikä itseä ihmetytti, kun oletin et ois tyhjä.