- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 1 683
no en nyt sanois noinkaan , mätänetistä korjaus sarja 9.90 en vain halua tukea kertakäyttökulttturia , korjaussarjan ja putsauksen jälkeen toimii kuin uusi , säästöä noin 100 eur , omalle työlle nyt ei kumminkaan lasketa mitään koska "harrastus" ja taitojen ylläpito. ainakaan rellussa laguna 2 oikestaan mikään paikka ei ole ruosteen raiskaama mikä on sinäänsä ihme samassa rempassa vaihdoin väljistyneen takaakselin puslan ja pultit kiertämällä irti ja uutta puslaa tilalle , samanikäsestä avensiksesta taas puslien vaihossa joka pultti poikki koska ruoste. lähinnä vituttaa tollaset ihmeelllisyydet mitä ei tyhmänä ekan kerran tajua ja insinöörin aivotukset , toisaalta kun tarkemmin miettii niin pakkohan siellä männässä on jotain liikkuvaa olla koska käsijarru toimii kierteillä eikä se salli männän painua sisään päin. lähinnä info jos joku tappelee rellun jarrujen kanssa jossain foorumilla väittivät ettei rellun takajarrua saa korjattua vaan uutta pitää laittaa , epäilen ettei monikaan ole tajunut männän olevan purettavissa ja putsattavissa.
No, jokainen tavallaan, viimeisemmäksi T4:sessa Transportterissa palastelin takasatulan nuukuuttani ja laitoin sinne tuollaisen korjaussarjan, niin hylkyhän sieltä tuli leimalta edelleen, kun ei löytynyt voimaa, kun oli satula sisältä hapan vaikka ei siltä näyttänyt.
Sitten vaan uutta satulaa paikalleen mätänetistä ja johan rupesi voimaa löytymään.
Muuten minulla on tapana tilata näihin vanhoihin torahampaisiin kerralla kaikki uutta, niin ei tarvitse samaa romua käyttää jatkuvasti nosturilla ja menee vuoden tai pari ilman isompaa ropaamista.