Ehkä tehostaja vuotaa hieman silloin voi päästä ilmaa järjestelmään paluu puolelta mahdollisesti. Jos vika olisi painepuolella niin nestettä tulisi suihkuna. Kaverilla oli vuoto ohjaustehostimen akselilla joka tunnistaa kääntämisenUudella tehostajanpumpulla tilanne lähinnä paheni, pumppu ei käytännössä ilmaannu kunnolla ja kavitoi kun laittaa auton tulille (tehostus toimii normaalisti pl. vanha jurskahtelu). Ajamalla hiljenee hiljalleen, mutta ei täysin lakkaa kavitoimasta.
Tänään paikallaan kääntelin rattia auto sammuksissa varmaan 20 kertaa laidasta laitaan, tämän jälkeen kun löi auton tulille niin kavitointi ja huuto oli 10x pahempaa kuin ennen. Eli pumppu tai putket imee jostain ilmaa sisään?
Edit: pystyskö koko paskan paineistamaan vaikka pyörän pumpulla ilmaa pumppaamalla paluuputkeen ja katsoo mistä pihisee/tirisee?
Viimeksi muokattu: