Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyse ole mistään vänkäyksesta tai minkään tietyn kaupungin jalustalle nostamisesta. En myöskään asu Tampereella tai Kuopiossa.Mikäs ihmeen kaupunkiväittely täällä on meneillään. Tuntuu, että eritoten tamperelaisilla on keskimäärin suurin tarve koettaa nostaa omaa asuinseutuaan jaluatalle ja dissata muita kaupunkeja. Ihme hommaa.
Jeps ja meillä on vielä sellainen lisä tuohon, että painikkeet ovat laitteen päädyssä ja sillä tavalla sijoitettuna, että yhdellä kädellä ei välttämättä saa laitetta päälle ja/tai taarattua. Kiva siinä taikinaisilla käsillä yrittää räpeltää laitetta. Eikä ole edes mikään halvin malli. Form over function.Ikean sijainnista pienempään ärsytyksen aiheeseen. Keittiövaaka - sinänsä toimiva peli, mutta menee virransäästötilaan vaikka päällä oleva kuorma muuttuisi. Johonkin taikinaan just kippaamassa jauhoja ja vaaka päättää että ei jaksa ja vetää virrat pois. Vähän edes älyä tohon pelkän ajastimen rinnalle ei olis huono asia. Ehkä tässä nyt on se että markalla on saanut markan vaa'an. Mutta silti.
hah, itse just kiroillut kun uuden vaa'an ostaessa tuli ostettua sellainen missä napit on päällä eikä päädyssä (ja vielä pirun isot) niin menee suuri osa vaa'an pinnasta ihan hukkaan, koita niihin nappeihin ja näyttöön sitten pästä käsiksi sieltä kulhon alta... Kaipa näihin joku toimiva layout on olemassa mutta ei oo vielä osunut kohdalleJeps ja meillä on vielä sellainen lisä tuohon, että painikkeet ovat laitteen päädyssä ja sillä tavalla sijoitettuna, että yhdellä kädellä ei välttämättä saa laitetta päälle ja/tai taarattua. Kiva siinä taikinaisilla käsillä yrittää räpeltää laitetta. Eikä ole edes mikään halvin malli. Form over function.
Valittiin tää malli just siksi, kun painikkeet ovat päädyssä, mutta käytännössä ovat olleet kuitenkin sijoitukseltaan ja toiminnaltaan sellaiset, että sama vaikka olisivat pohjassa. Näyttö on lasin päällä ja se jää aina isomman kupin tapauksessa piiloon.hah, itse just kiroillut kun uuden vaa'an ostaessa tuli ostettua sellainen missä napit on päällä eikä päädyssä (ja vielä pirun isot) niin menee suuri osa vaa'an pinnasta ihan hukkaan, koita niihin nappeihin ja näyttöön sitten pästä käsiksi sieltä kulhon alta... Kaipa näihin joku toimiva layout on olemassa mutta ei oo vielä osunut kohdalle(Edellsiessä oli napit ja näyttö påäädyssä ja pääsi käsiksi ja näkyi ihan hyvin, mutta virtanappi päädyssä oli liian herkkä ja jos sen veheken koitti ikinä laitata mihinkään kaappiin tai laatikon poiis tieltä, aina siihen joku hipaisi sen verran että meni päälle itsekseen ja kulutti patterit lopuun laatikon perällä)
Mutta ehdottomasti anakin samaa mieltä tuosta automaattisesta virran katkaisusta, mulle kelpais kyllä ihan manuaalinen on/off-kytkin mielummin (mielummin vielä ihan likukytkimenä tms), meinaa aina olla noiden kanssa sama riesa että virta katkea kesken homman väärällä hetkellä. Ei se niin paljoa virtaa syö kuitenkana ettiekö voisi laittaa päälle kokkausta aloittaessa ja sammuttaa lopettaessa ettei tarvitsis tosiaan sitten kokkauksen keskellä ruveta sitä virtanappia sähläämään
Niinpä, eiköhän ne varaston sijainnit ole ihan suunniteltu ja laskettu juttu, vaikka Kuopio on joidenkin mielestä syrjässä ja vaikka jotkut eivät edes tiedä missä Kuopio sijaitsee.Mutta sanoisin, että näitä on melko turha spekuloida: Ikean kokoisesta konsernista nimittäin löytyy ihan taatusti logistiikan ym. asiantuntijoita, joilla on kyky laskea minne mikäkin varasto on järkevä milloinkin laittaa.
Mites sitten niiden 3l valmiiden kanssa, ?Ongelmaan olisi ratkaisu se että pesunestesäiliöt olisivat 5,5 - 6l kokoisia.
Koko ongelma kuulostaa muutenkin joka kerta enemmän keksityltä. Jos jollain on halu ostaa kaupasta aina 5 litraa kerrallaan 5,5 litran säiliöön, koko varuste ei liene tarpeellinen eli autoa ei oikeasti käytetä mihinkään. Silloinhan olisi kätevintä olla yksinkertaisesti käyttämättä lasinpesuria.Mites sitten niiden 3l valmiiden kanssa, ?![]()
Juu, aiemmin sammutettiin 00:00 nyt ledien jälkeen 23:00Sitä mukaa kuin valaistuksia päivitetään LED-aikakaudelle, niin yösammutuksetkin jäävät pois, koska energiansäästön merkitys pienenee minimaaliseksi.
Koko ongelma kuulostaa muutenkin joka kerta enemmän keksityltä. Jos jollain on halu ostaa kaupasta aina 5 litraa kerrallaan 5,5 litran säiliöön, koko varuste ei liene tarpeellinen eli autoa ei oikeasti käytetä mihinkään. Silloinhan olisi kätevintä olla yksinkertaisesti käyttämättä lasinpesuria.
Eihän nyt kusipoikaa tahallaan tyhjennetä ellei ole pakko, ja silloinkin on syytä olla varakanisteri. Sama kuin polttoaineessa. Aina ihmetellyt näitä tankkaushistorioita, joissa johonkin perus riisinkeittimeen kerta toisensa jälkeen tankataan 60 litraa kerralla. Miten ja miksi?
Juuri näin. Yleensä on rangea jäljellä max. 30km kun menen tankille. Miksi tankkaisin useammin? Nyt vielä kun on hybridi alla, niin saattaa toi tankkaaminen venyä viikoillakin, vaikka tankissa ois ainetta vain 30km ajoihin. Sähköllä kun menee liki kaikki normiajot.Nyt on kyllä niin sumeaa logiikkaa ettei pääse kärryille.
Mikä siinä 60 litran tankkaamisessa on outoa? Itse ainakin ajan tankin aina ~tyhjäksi, jos ei nyt satu selkeästi hyvää hintaa bongaamaan. Varakanisteriakaan ei ole hetkeen tarvinnut kun on ollut toimiva polttoaine- tai trippimittari. Tietysti jos harrastuksena on tankkaaminen saa asemalla käydä vaikka monta kertaa päivässä, mutta itse olen toistaiseksi kuvitellut että nekin hetket voi käyttää johonkin "järkevään".
Nyt en kyllä tajunnu logiikkaa. Mä ainakin täytän nesteet ja öljyt ja tankkaan silloin kun valo palaa. Kertatankkaus reilu sata euroa. Poikkeuksena erikseen tiedossa oleva reissu jolloin pistän edellisenä päivänä säiliöt ja tankit täyteen niin ei tarvi matkalla pysähtyä.Koko ongelma kuulostaa muutenkin joka kerta enemmän keksityltä. Jos jollain on halu ostaa kaupasta aina 5 litraa kerrallaan 5,5 litran säiliöön, koko varuste ei liene tarpeellinen eli autoa ei oikeasti käytetä mihinkään. Silloinhan olisi kätevintä olla yksinkertaisesti käyttämättä lasinpesuria.
Eihän nyt kusipoikaa tahallaan tyhjennetä ellei ole pakko, ja silloinkin on syytä olla varakanisteri. Sama kuin polttoaineessa. Aina ihmetellyt näitä tankkaushistorioita, joissa johonkin perus riisinkeittimeen kerta toisensa jälkeen tankataan 60 litraa kerralla. Miten ja miksi?
Niin, ei kai sitä monikaan juuri tuota tyhjemmäksi päästä. Minulle "tyhjä tankki" tarkoittaa että siellä on jäljellä jotain 5-15 litraa. 5 litraa on itse asiassa jo ihan viimeinen hetki mennä lähimmälle asemalle.Kyllä mä pyrin tankkaan aina varttitankin kohdalla. Tietenkin jos on tien päällä menossa jonnekin ni sit voi ajella tyhjemmäksikin. Mun mielestä on hyvä olla edes nyt se 10-15 litraa bensaa auton tankissa ihan henkilökohtaisen varautumisen nimissä kun ollaan kotona. Jos on Nikko-auto käytössä niin sehän nyt ei oo ihan sama asia jos tyhjällä tankilla pääsee vielä vaikka ja kuinka kauas pelkällä sähköllä.
Silloin nimenomaan sitä käytetään/on käytetty jos se on käytetty noin tyhjäksi.Koko ongelma kuulostaa muutenkin joka kerta enemmän keksityltä. Jos jollain on halu ostaa kaupasta aina 5 litraa kerrallaan 5,5 litran säiliöön, koko varuste ei liene tarpeellinen eli autoa ei oikeasti käytetä mihinkään. Silloinhan olisi kätevintä olla yksinkertaisesti käyttämättä lasinpesuria.
Jos siinä ei ole isompaa tankkia ?Sama kuin polttoaineessa. Aina ihmetellyt näitä tankkaushistorioita, joissa johonkin perus riisinkeittimeen kerta toisensa jälkeen tankataan 60 litraa kerralla. Miten ja miksi?
Ite kun en trippiä tartte niin nollaan sen tankille ja ajan yleensä aina noin 1000km trippiin jolloin jää alle 10 litraa tankkiin. Tarkoituksella koska halpa löpö on tenavan päiväkotireissulla ja kallis omalla työmatkalla. eihän siinä säästä ku 5-7€ / tankki mutta kun se ei vaadi ylimääräistä ajelua vaan ainoastaan ajojen sovittamista niin näen kannattavaksi. Voisin ajaa 500km väleinkin mutta en nauti siitä tankkailusta niin paljoa että jaksaisin joka viikko tankataKoko ongelma kuulostaa muutenkin joka kerta enemmän keksityltä. Jos jollain on halu ostaa kaupasta aina 5 litraa kerrallaan 5,5 litran säiliöön, koko varuste ei liene tarpeellinen eli autoa ei oikeasti käytetä mihinkään. Silloinhan olisi kätevintä olla yksinkertaisesti käyttämättä lasinpesuria.
Eihän nyt kusipoikaa tahallaan tyhjennetä ellei ole pakko, ja silloinkin on syytä olla varakanisteri. Sama kuin polttoaineessa. Aina ihmetellyt näitä tankkaushistorioita, joissa johonkin perus riisinkeittimeen kerta toisensa jälkeen tankataan 60 litraa kerralla. Miten ja miksi?
Pääsisipä tankillisella edes tuollaisia määriä. ~430km jos kuluttaa totaalisen loppuun koko 60l tankin. Siinä kohtaa tankille kun on 10l tai alle jäljellä.Ite kun en trippiä tartte niin nollaan sen tankille ja ajan yleensä aina noin 1000km trippiin jolloin jää alle 10 litraa tankkiin. Tarkoituksella koska halpa löpö on tenavan päiväkotireissulla ja kallis omalla työmatkalla. eihän siinä säästä ku 5-7€ / tankki mutta kun se ei vaadi ylimääräistä ajelua vaan ainoastaan ajojen sovittamista niin näen kannattavaksi. Voisin ajaa 500km väleinkin mutta en nauti siitä tankkailusta niin paljoa että jaksaisin joka viikko tankata
Tuossa itseasiassa on suunnittelun kukkanen kun 2020 corolla hybridin pensavalo syttyy alle 50km ajomatkalla. Itä- ja pohjoissuomessa peli on jo silloin monesti menetetty kun tankille voi olla pidempi matkaEn näe suunnittelun kukkasta siinä, että joku haluaa tankata autonsa vasta bensavalon palaessa ja joku toinen aiemmin.
Silloin pitää ennakoida ja tankata aiemmin, jos tietää että liikkuu alueella, jossa huoltoasemia ei ole joka nurkalla. Ei siitäkään silti suunnittelun kukkasta saada.Tuossa itseasiassa on suunnittelun kukkanen kun 2020 corolla hybridin pensavalo syttyy alle 50km ajomatkalla. Itä- ja pohjoissuomessa peli on jo silloin monesti menetetty kun tankille voi olla pidempi matka
Tämä olisi erinomainen lisäys. Itseäni lisäksi ärsyttää autot joissa on liian pieni tankki. Tiedän että asun syrjemmässä kuin useimmat mutta tankin pitäisi kestää enemmän kuin viikon työmatka-ajot. Tolla @LaDeX :in autolla en pääsis viikkoakaan.Tietysti bensavalon syttymisen kriteerit voisi olla käyttäjän itse määriteltävissä auton valikoiden syövereissä, jos autovalmistaja näin haluaisi.
Autojen tekniikan toiminnassa on aivan liian vähän muokattavaa meidän insinörttien näkökulmasta, mutta perustavikset eivät välttämättä niinkään pitäisi siitä, että olisi laajasti valinnanvaraa. Tavis menettää helposti hallinnan tunteen, kun on liian paljon mahdollisuuksia vaikuttaa.Tietysti bensavalon syttymisen kriteerit voisi olla käyttäjän itse määriteltävissä auton valikoiden syövereissä, jos autovalmistaja näin haluaisi.
Tuossa itseasiassa on suunnittelun kukkanen kun 2020 corolla hybridin pensavalo syttyy alle 50km ajomatkalla. Itä- ja pohjoissuomessa peli on jo silloin monesti menetetty kun tankille voi olla pidempi matka
Juu, tuntuu että nykypäivänä taviksille pitäisi olla vieläkin yksinkertaisempia toimnnallisuuksia. Tosin, niin autoissa kuin monessakin muussa asiassa olen miettinyt että voisi olla joku asetus "idiot mode / advanced mode" jolla saisi valita onko ihan simppelit asetukset käytössä vai pääseekö säätämään vähän kaikkea pikkutarkasti oman mielensä mukaan. Esimerkiksi Androidissa voisi olla roottaus suoraan jossain valikossa josta sen monen "olen aivan varma että haluan tehdä näin" -valinnan jälkeen saisi tehtyä.Autojen tekniikan toiminnassa on aivan liian vähän muokattavaa meidän insinörttien näkökulmasta, mutta perustavikset eivät välttämättä niinkään pitäisi siitä, että olisi laajasti valinnanvaraa. Tavis menettää helposti hallinnan tunteen, kun on liian paljon mahdollisuuksia vaikuttaa.
Siinäkin on vaan vähän sellainen pr-ongelma, että hitain sakki laittaa sen advanced-tilan kuitenkin päälle "vahingossa" ja sitten kun mikään ei toimi, niin syytetään valmistajaa. This is why we can't have nice things, vai miten se sanonta menikään...Juu, tuntuu että nykypäivänä taviksille pitäisi olla vieläkin yksinkertaisempia toimnnallisuuksia. Tosin, niin autoissa kuin monessakin muussa asiassa olen miettinyt että voisi olla joku asetus "idiot mode / advanced mode" jolla saisi valita onko ihan simppelit asetukset käytössä vai pääseekö säätämään vähän kaikkea pikkutarkasti oman mielensä mukaan. Esimerkiksi Androidissa voisi olla roottaus suoraan jossain valikossa josta sen monen "olen aivan varma että haluan tehdä näin" -valinnan jälkeen saisi tehtyä.
Totta tuokin. Kun saat tehtyä idioottivarman laitteen, evoluutio kehittää paremman idiootin...Siinäkin on vaan vähän sellainen pr-ongelma, että hitain sakki laittaa sen advanced-tilan kuitenkin päälle "vahingossa" ja sitten kun mikään ei toimi, niin syytetään valmistajaa. This is why we can't have nice things, vai miten se sanonta menikään...![]()
Jos ja kun lähti autoista liikkeelle, niin tästä "advanced" tilasta on eläviä esimerkkejä liikenteessä, esim tietyllä automarkilla keltaiset valot palaa etukulmissa kokoajan, ei edes vahinkoja.Siinäkin on vaan vähän sellainen pr-ongelma, että hitain sakki laittaa sen advanced-tilan kuitenkin päälle "vahingossa" ja sitten kun mikään ei toimi, niin syytetään valmistajaa. This is why we can't have nice things, vai miten se sanonta menikään...![]()
Tuota oon ihmetelly että mikä hemmetin idea tuossa on. Hämääviä tuollaiset kun luulee että nyt sillä on vilkku päällä kun ilmestyy rinnalle jne.Jos ja kun lähti autoista liikkeelle, niin tästä "advanced" tilasta on eläviä esimerkkejä liikenteessä, esim tietyllä automarkilla keltaiset valot palaa etukulmissa kokoajan, ei edes vahinkoja.
Tämä se onkin suunnittelukukkanen itessään. Webasto kuluttaa täydellä teholla pahimmillaankin vajaan litran tunnissa, niin miksi helvetissä se ei voi lähteä päälle, jos tankissa ei ole jotain vähintään 10 litraa polttoainetta?Normaalisti tietysti tankkailen ajoissa, jo siksikin että webasto ei suostu käynnistymään jos ei tietty määrä löpöä ole tankissa. Mutta joskus oman saamattomuuden tai kiireen takia menee aika vähiin polttoaine ennen kuin tankkaan.
Kaipa siihen on haluttu jokin riittäväksi arvioitu turvamarginaali siltä varalta, että autoilija on jossain missä lähin tankkauspaikka on vasta pitkän matkan päässä.Tämä se onkin suunnittelukukkanen itessään. Webasto kuluttaa täydellä teholla pahimmillaankin vajaan litran tunnissa, niin miksi helvetissä se ei voi lähteä päälle, jos tankissa ei ole jotain vähintään 10 litraa polttoainetta?
Joo, se on selvää miksi siinä sellainen ominaisuus on, mutta sitä en ymmärrä että miksi se raja on niin korkea ja miksi sitä ei voi itse säätää/ohittaa? Tai ehkä jossakin autossa toisin, mutta kaikissa minun omistamissa autoissa se on ollut näin.Kaipa siihen on haluttu jokin riittäväksi arvioitu turvamarginaali siltä varalta, että autoilija on jossain missä lähin tankkauspaikka on vasta pitkän matkan päässä.
Onhan tuo kieltämättä ärsyttävää huomata Webastoa puhelimella päälle kytkiessä, että eipä lähdekään kun ei ole tarpeeksi löpöä.
Kyllä, voisihan tuo toimia niin, että lämppärin voisi pakottaa käyntiin sen jälkeen kun on varoitukset vähästä polttoaineesta kertaalleen annettu ja silloin olla takarajana esim. 3 litraa tankissa, jolloin vielä pääsee lähihuoltsikalle hyvin.Joo, se on selvää miksi siinä sellainen ominaisuus on, mutta sitä en ymmärrä että miksi se raja on niin korkea ja miksi sitä ei voi itse säätää/ohittaa? Tai ehkä jossakin autossa toisin, mutta kaikissa minun omistamissa autoissa se on ollut näin.
Kaveri kiroili ihan samaa, pitää olla yli varttitankki gasoa että lämppäri lähtee käyntiin.Vanhassa autossa tuo raja lämppärille oli noin 1/4 tankki eli about 20 litraa. Kiva pakkasaamuina kun ei saa autoa käyntiin aamulla pakkasen takia jos ei muistanu käydä tankilla edellisenä päivänä. Ei voi ymmärtää kuka tuonkin oli noin suunnitellut.
Tässä turvarajassa ei ole kyse polttoaineen riittävyydestä, vaan tällä varmistellaan sitä, että Webaston polttoainelinja ei hörppää ilmaa. Varsinkin jälkiasennetuissa Webastoissa yksi asennustapa on se, että polttoaine otetaan suoraan tankista, eikä auton omasta polttoainejärjestelmästä.Tämä se onkin suunnittelukukkanen itessään. Webasto kuluttaa täydellä teholla pahimmillaankin vajaan litran tunnissa, niin miksi helvetissä se ei voi lähteä päälle, jos tankissa ei ole jotain vähintään 10 litraa polttoainetta?
Jälkiasennetuista en tiedä, mutta en oikein usko että ainakaan tehdasasennetuissa olisi erillistä polttoainelinjaa suoraan taknista, joten tuo teoria on melko kaukaa haettu.Tässä turvarajassa ei ole kyse polttoaineen riittävyydestä, vaan tällä varmistellaan sitä, että Webaston polttoainelinja ei hörppää ilmaa. Varsinkin jälkiasennetuissa Webastoissa yksi asennustapa on se, että polttoaine otetaan suoraan tankista, eikä auton omasta polttoainejärjestelmästä.
Asennusohjeesta:
![]()
![]()
Eli polttoaineen imuputki ohjeistetaan asennettavaksi vähintään 10mm etäisyydelle tankin pohjasta. Ja tässä kun huomioidaan vielä se, että auto voi olla parkkeerattuna ylä-/alamäkeen, pitää siellä tankissa olla riittävästi polttoainetta, jotta ei jouduta Webaston ilmaushommiin.
Ei välttämättä. Esim. nykyisissä Dieseleissä polttoainelinja on jatkuvasti paineistettu joten siihen Webastoa ei voi suoraan kytkeä. Polttoaineen paluulinjaankin asennettuna Webaston kuluttama polttoaine saattaa auton mielestä näyttäytyä häiriönä, joten voi hyvinkin ollla, että autovalmistajat valitsevat pienimmän vaivan tien ja ottavat tehdasasennettuihinkin lisälämmittimiin polttoaineen suoran tankista. Varsinkin kun nämä lisälämmittimet ovat vain pohjoisen vähemmistön juttu.Jälkiasennetuista en tiedä, mutta en oikein usko että ainakaan tehdasasennetuissa olisi erillistä polttoainelinjaa suoraan taknista, joten tuo teoria on melko kaukaa haettu.
Vrt. esim. joidenkin diesel-autojen huono talviaikainen lämmitys. Tämäkin olisi ratkaistavissa pienin mooottorin/jäähdytysjärjestelmän muutoksin, mutta autovalmistajat menevät helpointa reittiä ja asentavat polttoainekäyttöisiä lisälämmittimiä, jotta saadaan pidettyä kabiini ajon aikanakin lämpimänä.
Juuri näin. Automyyjät vain ovat onnistuneet syöttämään ihmisille uskomuksen, että nykydieseleissä on niin hyvä hyötysuhde, että lisälämmitin on sen takia tarpeen. Todellisudessahan ongelma juontaa juurensa päästöjen optimointiin. Nykyaikainen dieselmoottori vaatii varsin tarkan lohkon ja kannen lämpötilanhallinnan, jotta päästöt pysyy kurissa. Ilmeisesti sitten sisätilan lämmitys toisi mukanaan niin paljon ennakoimattomuutta tähän lämpötilan hallintaan, että mieluummin käytetään lisälämmitintä kuin tehdään moottoridesigniin muutoksia.Diesel moottorinkin hyötysuhde taitaa olla 40 prosentin nurkilla. Eli luokkaa 60 prosenttia polttoaineen energiasta muuttuu moottorissa lämmöksi.
Eli sitä lämpöä olisi kyllä moottorista saatavilla ilman lisälämmittimiäkin ajon aikana, mutta kun ei niin ei.
Raskaan kaluston puolella PA-lisälämmittimelle on aina oma naftalinja. Se on yleensä integroitu tankkivarusteeseen mistä lähtee auton varsinaiset naftaputket, mutta tankin sisällä on oma imuputki Webastolle. Eli tankista lähtee kolme letkua: Auton meno ja paluu, sekä PA-lämmitin. Jos autossa on jotain muita laitteita, jotka tarvitsevat polttoainetta (kylmäkone, koppalämmitin), niin jokainen tarvitsee oman PA-linjansa omalla imulla ja mahdollisessa paluulla.Tässä turvarajassa ei ole kyse polttoaineen riittävyydestä, vaan tällä varmistellaan sitä, että Webaston polttoainelinja ei hörppää ilmaa. Varsinkin jälkiasennetuissa Webastoissa yksi asennustapa on se, että polttoaine otetaan suoraan tankista, eikä auton omasta polttoainejärjestelmästä.
Asennusohjeesta:
![]()
![]()
Eli polttoaineen imuputki ohjeistetaan asennettavaksi vähintään 10mm etäisyydelle tankin pohjasta. Ja tässä kun huomioidaan vielä se, että auto voi olla parkkeerattuna ylä-/alamäkeen, pitää siellä tankissa olla riittävästi polttoainetta, jotta ei jouduta Webaston ilmaushommiin.
Kyllähän tuo asennus tietyin edellytyksin on mahdollista.Voiko tuollaista lämmitintä laittaa ilman että sillä on oma imuputki tankissa? Jos yhden imuputken jakaa kahdelle Webastolle niin se ei ainakaan hyvin toimi.