Suunnittelun kukkaset

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Olisi edes vetoketjuja miesten kengissä. En ymmärrä miksi noin kätevä asia on vain naisten kengissä oleva asia.
Tuollaisen vaatiminenkin on sovinistista tai vähintään kulttuurista omimista. :D

Ei vaan, onhan noita (sisäsyrjän) vetoketjuja joissakin maihareissa, mutta ei liiemmin muissa kenkätyypeissä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Juuri hain tänä talvena uudet nilkkurit, vaatimuksina: materiaali nahkaa ja vetoketju sivussa. Luulin sen olevan haaste.
Yllätyksekseni ~50% nämä olivat samassa paketissa. Ainakin niissä jotka omaa silmää muutenkin miellytti.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Haluatko että hakkeroin sun salasanan 10 minuutissa?
Ei erikoismerkkejä tarvita vahvaan salasanaan. 8-merkkinen salasana, jossa on kaikkia mahdollisia tulostettavia ascii-merkkejä tuottaa n. 52 bittiä entropiaa. Saman verran antaa 11-merkkinen salasana, jossa on vain pieniä kirjaimia a-z. Omassa uusimmassa salasanassani on vain pieniä kirjaimia ja välilyöntejä ja sen murtamisessa kestäisi koko Bitcoin-verkon laskentakapasiteetilla n. sata kvadriljoonaa kertaa universumin ikä. Koolla on väliä.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
285
Nilkkurit, joissa vetoketju on vain ulkosyrjällä.
Mitä hyötyä siitä olisi että nilkkureissa olisi vetoketjun molemmilla puolilla?

Olisi edes vetoketjuja miesten kengissä. En ymmärrä miksi noin kätevä asia on vain naisten kengissä oleva asia.
Niin kauas kuin muistan on kaikissa talvinilkkureissani ollut vetoketjut ja pikaisella satunnaisotannalla esim. Pomarin miesten nilkkureissa on lähes kaikissa vetoketju.
 
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
447
Olisi edes vetoketjuja miesten kengissä. En ymmärrä miksi noin kätevä asia on vain naisten kengissä oleva asia.
Mulla on Riekerin nillkurit, niissä on vetoketju molemmilla puolilla.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Mulla on Riekerin nillkurit, niissä on vetoketju molemmilla puolilla.
Suunnittelun kukkanen: noiden ja muiden vastaavien kenkien kärjen muotoilu. Mahtuvatko jonkun varpaat oikeasti tuonne kärkeen, vai onko tarkoituksena jättää 5 cm kengän kärjestä tyhjäksi köyhiä potkimista varten?
 
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
447
Suunnittelun kukkanen: noiden ja muiden vastaavien kenkien kärjen muotoilu. Mahtuvatko jonkun varpaat oikeasti tuonne kärkeen, vai onko tarkoituksena jättää 5 cm kengän kärjestä tyhjäksi köyhiä potkimista varten?
En osaa kuin omasta puolesta vastata, ei tunnu ahtaalta ja ei ole 5cm tyhjää tilaa.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Mitä hyötyä siitä olisi että nilkkureissa olisi vetoketjun molemmilla puolilla?
Eipä niitä molemmilla puolilla välttämättä tarvitakaan mutta jos niitä on vain yksi ja se on ulkosyrjällä, niin se on ketjun aiheeseen sopiva ratkaisu.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
En osaa kuin omasta puolesta vastata, ei tunnu ahtaalta ja ei ole 5cm tyhjää tilaa.
Hämmentävää. En ole koskaan nähnyt ketään, jonka jalka kapenisi isovarpaan kohdalta, paitsi semmoisilla kiinalaisilla mummoilla, joiden jalat ovat olleet sidottuina koko elämänsä ajan kasvun estämiseksi. Näkisin, että vaihtoehdot jalalle asettumiselle tuon mallisessa kengässä ovat seuraavat:
1642936855785.png

1642936873865.png
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 975
Hämmentävää. En ole koskaan nähnyt ketään, jonka jalka kapenisi isovarpaan kohdalta, paitsi semmoisilla kiinalaisilla mummoilla, joiden jalat ovat olleet sidottuina koko elämänsä ajan kasvun estämiseksi. Näkisin, että vaihtoehdot jalalle asettumiselle tuon mallisessa kengässä ovat seuraavat:

Toi on kyllä oikean jalan kenkä.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
1 465
Myönnän erehdykseni, mutta sanoisin sen vain alleviivaavan pointtiani kengän erikoisesta muodosta.
Oisko ihan ulkonäkö- ja tyylikysymys? Onhan tuo nyt paremman näköinen muoto kuin se että se mukailisi jalan muotoa. Ja ihan mukavalta tuntuu kävelläkin vaikka vähän tyhjää tilaa jää kunhan kenkä on hyvin suunniteltu.

Jos haluaa täydellisesti varpaita mukailevat kengät niin voi vaikka ostaa tällaiset
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 975
Oisko ihan ulkonäkö- ja tyylikysymys? Onhan tuo nyt paremman näköinen muoto kuin se että se mukailisi jalan muotoa. Ja ihan mukavalta tuntuu kävelläkin vaikka vähän tyhjää tilaa jää kunhan kenkä on hyvin suunniteltu.

Jos haluaa täydellisesti varpaita mukailevat kengät niin voi vaikka ostaa tällaiset
Mun räpylät eivät kyllä ole kovinkaan tarkasti tuon muotoiset. Pikkuvarvas on mulla suunniteltu ihan eri tavalla, menee ehkä jopa tän ketjun otsikon alle. Aiheuttaa haasteita joskus kenkävalintojen kanssa.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Hämmentävää. En ole koskaan nähnyt ketään, jonka jalka kapenisi isovarpaan kohdalta, paitsi semmoisilla kiinalaisilla mummoilla, joiden jalat ovat olleet sidottuina koko elämänsä ajan kasvun estämiseksi. Näkisin, että vaihtoehdot jalalle asettumiselle tuon mallisessa kengässä ovat seuraavat:

Suunnittelun kukkanen on kyllä tässä nyt käyttäjä jonka äiti ei ole auttamassa kenkien kanssa..
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Ei vaan, onhan noita (sisäsyrjän) vetoketjuja joissakin maihareissa, mutta ei liiemmin muissa kenkätyypeissä.
Olen monta kertaa kironnut sitä, että taas on hyvät maiharit pilattu vetoketjulla :)

Suunnilleen jokaisista vetoketjulla varustetuista talvikengistä, jotka olen omistanut, on vetoketju hajonnut siinä vaiheessa, kun kengät ovat muuten olleet vielä ihan hyvät. Ja useamman kerran vetoketju ei ole kestänyt edes koko talvea. En tiedä mistä tämä johtuu, jalkani eivät ole paksut, painoa on vähänlaisesti. Tosin kävelen aika pitkiä matkoja pitkällä askeleella, tulisiko tästä sitten ylimääräistä rasitusta juuri tuohon kohtaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Mulla on Riekerin nillkurit, niissä on vetoketju molemmilla puolilla.
OT:ksi menee mutta tuon näköiset kengät luokittelen vanhojen ukkojen kengiksi joten ei kiitos :) Tämän tyyppisiä ennemmin eikä tällaisissa tunnu koskaan olevan vetoketjua joten aina joutuu solmimaan nauhat.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 798
Tuo Riekerin sivusto on kyllä yks kukkanen. Tarjouskengissä en ainakaan löytänyt mies/nainen filtteriä.
 

jad

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 218
Eräänlaisena suunnittelun kukkasena voisi noita nykypäivän vetoketjujakin pitää. Tai ehkä kyse on enemmänkin suunnitellusta hajoamisesta.
Itse ainakin olen antanut monelle vaatekappaleelle uuden elämän sillä, että vetoketjun hajottua olen vaihtanut ketjuun vain uuden vetimen. Suurin osa hajonneista vetoketjuista lakkaa toimimasta sen takia kun vedin on valmistettu jostain paskasinkistä, joka aikaa myöden kuluu niin paljon, että se ei enää paina vetoketjun hampaita kunnolla kiinni. Itse vetoketjun hammasosa harvemmin on syypää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Eräänlaisena suunnittelun kukkasena voisi noita nykypäivän vetoketjujakin pitää. Tai ehkä kyse on enemmänkin suunnitellusta hajoamisesta.
Itse ainakin olen antanut monelle vaatekappaleelle uuden elämän sillä, että vetoketjun hajottua olen vaihtanut ketjuun vain uuden vetimen. Suurin osa hajonneista vetoketjuista lakkaa toimimasta sen takia kun vedin on valmistettu jostain paskasinkistä, joka aikaa myöden kuluu niin paljon, että se ei enää paina vetoketjun hampaita kunnolla kiinni. Itse vetoketjun hammasosa harvemmin on syypää.
Itselläni nuo vetoketjun vetimet eivät yleensä ole kuluneet väljäksi mutta se vetolirpake on kyllä monesta irronnut kun on ollut jostain tinasta tehty. Samoin yleensä yksi hammas hajoaa vetoketjusta mutta onneksi silloin vielä voi vetoketjua yleensä käyttää, tosin vähän varovaisemmin. Tuntuu että aikanaan noita hajosi hyvin harvoin mutta nykyään tuntuu joku vetskari hajoavan vähintään kerran vuodessa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
416
Eräänlaisena suunnittelun kukkasena voisi noita nykypäivän vetoketjujakin pitää. Tai ehkä kyse on enemmänkin suunnitellusta hajoamisesta.
Itse ainakin olen antanut monelle vaatekappaleelle uuden elämän sillä, että vetoketjun hajottua olen vaihtanut ketjuun vain uuden vetimen. Suurin osa hajonneista vetoketjuista lakkaa toimimasta sen takia kun vedin on valmistettu jostain paskasinkistä, joka aikaa myöden kuluu niin paljon, että se ei enää paina vetoketjun hampaita kunnolla kiinni. Itse vetoketjun hammasosa harvemmin on syypää.
Tuhannesti tämä! Vetoketju on lähes aina ensimmäinen asia, joka vaatekappaleesta hajoaa.
Noita pystyy monesti tekohengittämään hieman, kun pihdeillä puristaa vedintä hieman kasaan, mutta aina se siitä kuluu taas toimimattomaksi ajan myötä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Tuhannesti tämä! Vetoketju on lähes aina ensimmäinen asia, joka vaatekappaleesta hajoaa.
Noita pystyy monesti tekohengittämään hieman, kun pihdeillä puristaa vedintä hieman kasaan, mutta aina se siitä kuluu taas toimimattomaksi ajan myötä.
Paitsi jo siinä sattuu olemaan napit. Ne irtoo poikkeuksetta aina eka. Sitten repee taskujen kangas ja sitten vetoketju hajoo. Tää on se kaava kun ostaa kaupan omia merkkejä ja muuta Tokmanni ja Prismavaatteita.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
226
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
680
Mulla menisi juuri toisten päin.
Viking ulkoilujalkine menisi enemmän vanhemman ukon kenkänä.
Nämä ruskeat kengät ihan arkena.
Makuja on erinlaisia jne
Jos vielä hieman jatketaan offtopic-linjalla, niin itse kyllä yhdyn että Riekerit on vähintään 55v + tyyliset, mutta nuo Vikingit menee jo toiseen ääripäähän eli Veeti 4-7v.


Tässä hyvä kenkävalinta 25-55v herrasmiehille :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
OT:ksi menee mutta tuon näköiset kengät luokittelen vanhojen ukkojen kengiksi joten ei kiitos :) Tämän tyyppisiä ennemmin eikä tällaisissa tunnu koskaan olevan vetoketjua joten aina joutuu solmimaan nauhat.
Lievästi lisää OT:tä. Osta nämä, ei tartte vetskaria eikä nauhojakaan sitoa: Salomon XA PRO 3D V8 GTX | Miesten matalavartiset vaelluskengät | Varuste.net
Tottamooseksessa nämä nimenomaan on vanhojen miesten kengät, en enää muita käytäkään. Noita nahkasia käyttää kiireiset liippatukat. Nauhojen tilalla on tuo salomonin pikakiristys, minulla toimii. On todellinen suunnittelun helmi, ei kukkanen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 294
1,38E36 vuotta.

ei menisi. naurettavaa liioittelua.
Mites laskit tietämättä pituuden? Toki voi arvioida, että tolla setillä saa HELPOSTI vähintään 20 merkkiä, joka on helppo muistaa & nopee näpytellä. edit: nojoo vois ymmärtää lukemansa :D *kappas, tossaha se ovi..*
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Mites laskit tietämättä pituuden? Toki voi arvioida, että tolla setillä saa HELPOSTI vähintään 20 merkkiä, joka on helppo muistaa & nopee näpytellä. edit: nojoo vois ymmärtää lukemansa :D *kappas, tossaha se ovi..*
Puuttuukohan minulta välistä joku viesti vai mitä meni ohi, kun minä en näe postausta, jossa Antti Alien olisi sanonut salasanansa pituuden? Ensin oli pari heittoa minkä verran milläkin tavalla muodostettu salasana tuottaa entropiaa ja sitten oli perässä maininta omasta salasanasta, mutta ei kai siinä sen pituutta oltu kuitenkaan mainittu?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 294
Puuttuukohan minulta välistä joku viesti vai mitä meni ohi, kun minä en näe postausta, jossa Antti Alien olisi sanonut salasanansa pituuden? Ensin oli pari heittoa minkä verran milläkin tavalla muodostettu salasana tuottaa entropiaa ja sitten oli perässä maininta omasta salasanasta, mutta ei kai siinä sen pituutta oltu kuitenkaan mainittu?
Noku, pointti oli se, että tuskin nyt kuite noin kauaa..ts. mun sarkasmitutka ei viestiä tajunnut. Eikä näemmä sunkaan :)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Noku, pointti oli se, että tuskin nyt kuite noin kauaa..ts. mun sarkasmitutka ei viestiä tajunnut. Eikä näemmä sunkaan :)
Kyllä mä sitä mietin, mutta oli jotenkin niin tosikkomainen vastaus, niin ajattelin missanneeni jotain muuta. Täällä on monella alueella keskustelu mennyt sellaiseksi, että sarkasmitutka on tosiaan koetuksella, eikä mitään voi ottaa itsestäänselvyytenä. No joo, se siitä.

Kaikki lienevät siis yhtä mieltä siitä, että salasanan pituus on olennaisempi kuin sen sisältämien erilaisten merkkien määrä. Ja jos joka palvelussa käyttää vielä edes osittain eri salasanaa, niin aika turvassa on vaikka ei vähän väliä venkslaisikaan eri salasanaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 294
Lainausta tarkoitin. Ja just siis sillä ajatuksella, että mitä sillä on tuossa mittakaavassa merkitystä?
Jep. Itsehän en kyl kaikkialla tota noudata. Esim. täällä on yks vanha 8-merkkinen salasana käytössä (koska iha sama, joka on kyl väärä ajatusmalli), mut sit siinä pyhimmässä, eli salasanojen palautuksessa ym. on pitkä salasana. Nykyää kyl tulee kaikkialle uuteen laitettua pitkä salasana, johon liittyy välilyöntejä, sivun nimi, jotain mitä en kerro ja oma tuttu salasana/pinkoodi viel loppuun. Ton näpyttelee silti tosi nopeesti sen enempää ihmettelemättä, vaikka olis pitkätkin aika edellisestä kirjautumisesta. pääasia, että muistaa mistä salasana koostuu, ei sitä, että mikä se on. Salasana-palvelut toki olemassa, mut hyvä silti opetella tekeen murroille suojattuja salasanoja ilman, että niitä kaikkia tarvii ulkoa opetella :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
1,38E36 vuotta.

ei menisi. naurettavaa liioittelua.
Miksi olisi liioittelua? Jokainen uusi merkki kasvattaa (brute forcella) hakuavaruutta merkistön koko -kertaiseksi, eli tässä tapauksessa 28-kertaiseksi. Eksponentiaalinen kasvu on jännä asia. Tietenkään luku ei ole käytännöllinen, sillä universumilla lienee edessä lämpökuolema kauan ennen kuin salasana tuolla esimerkkivauhdilla (200 miljoonaa terahashia/s) murtuisi.

Mites laskit tietämättä pituuden? Toki voi arvioida, että tolla setillä saa HELPOSTI vähintään 20 merkkiä, joka on helppo muistaa & nopee näpytellä.
Neljäsanainen lause. 39 merkkiä. Paljon helpompi muistaa ja yhtä nopea näpytellä kuin 8 m3rK|<1ä kaiken maailman erikoismerkkihärveleitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
1 589
tuo nyt on noin miljoonakertaa pielessä, mutta ei sinänsä vaikuta. Bitcoinistit laskee vajaan parisataa exahashia sekunnissa
Paljonkohan Bitcoinistit on laittaneet rahaa rautaan? Lisäksi tulee julma sähkön kulutus. Minun salasanat saa paljon halvemmalla antamalla minulle vain rahaa. Kysymys on että salasanan murtaminen ei ole taloudellisesti kannattavaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 195
tuo nyt on noin miljoonakertaa pielessä, mutta ei sinänsä vaikuta. Bitcoinistit laskee vajaan parisataa exahashia sekunnissa
Tässä on aloittajan toimesta myös käännetty password strength analyzerin quadrillion kvadriljoonaksi, mikä on samanlainen virhe kuin billion ja biljoona. Ja nyt jälkeenpäin paikataan sillä, että salasanan pituus onkin neljäkymmentä merkkiä. No, onhan se teoriassa mahdollista että jollakin on vaikka pari sataa merkkiä pitkä salasana.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 295
Piti kelata aikapaljon taaksepäin että selvis mistä kyse.

Piti kelata aikapaljon taaksepäin että selvis mistä kyse.
Ei erikoismerkkejä tarvita vahvaan salasanaan. 8-merkkinen salasana, jossa on kaikkia mahdollisia tulostettavia ascii-merkkejä tuottaa n. 52 bittiä entropiaa. Saman verran antaa 11-merkkinen salasana, jossa on vain pieniä kirjaimia a-z. Omassa uusimmassa salasanassani on vain pieniä kirjaimia ja välilyöntejä ja sen murtamisessa kestäisi koko Bitcoin-verkon laskentakapasiteetilla n. sata kvadriljoonaa kertaa universumin ikä. Koolla on väliä.
Satunnaisen paikan salasanan minimi vaatimukseen voi olla muitakin syitä kuin kuvailemasi.

Jossain voi riittää se muutama numero, jossa jotain muuta. Jos liittyy salaukseen, jolla vaaditaan pitkä suoja, murtamiseen on aikaa, jos miettii historiaa esim se mikä 40-50 vuotta sitten oli vahvaa, ei välttämättä ole tänään, sitä ei tiedetä mitä 40v päästä.

Jos taasen on käytettävissä vai muutama arvaus, niin kyse siitä ettei pysty "arvaamaan" sitä.

Pituudella ei ole väliä jos hyökkääjä sen tietää, eli tämä ehkä yksi syy miksi minimivaatimuksissa on oudolta tuntuvia ehtoja.

Esim
Ville käyttää salasanana sanaa: password
Jos minimi vaatimus on yksi erikoismerkki, joutuu ville lisään sellaisen, jolloin password salasanan tietävän hyökkääjä joutuu sitten arpomaan sitä lisämerkkiä, jos ei kyse salauksesta, vaan pääsynvalvonnasta, niin iso suojaustason nosto.

Koska ville lättäsee sen merkin arvattasti ja sellaisen mikä helppo sen laitteella naputella, niin jos muutama arvauskerta, niin ei se vielä vahvaa tee.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Satunnaisen paikan salasanan minimi vaatimukseen voi olla muitakin syitä kuin kuvailemasi.

Jossain voi riittää se muutama numero, jossa jotain muuta. Jos liittyy salaukseen, jolla vaaditaan pitkä suoja, murtamiseen on aikaa, jos miettii historiaa esim se mikä 40-50 vuotta sitten oli vahvaa, ei välttämättä ole tänään, sitä ei tiedetä mitä 40v päästä.

Jos taasen on käytettävissä vai muutama arvaus, niin kyse siitä ettei pysty "arvaamaan" sitä.

Pituudella ei ole väliä jos hyökkääjä sen tietää, eli tämä ehkä yksi syy miksi minimivaatimuksissa on oudolta tuntuvia ehtoja.

Esim
Ville käyttää salasanana sanaa: password
Jos minimi vaatimus on yksi erikoismerkki, joutuu ville lisään sellaisen, jolloin password salasanan tietävän hyökkääjä joutuu sitten arpomaan sitä lisämerkkiä, jos ei kyse salauksesta, vaan pääsynvalvonnasta, niin iso suojaustason nosto.

Koska ville lättäsee sen merkin arvattasti ja sellaisen mikä helppo sen laitteella naputella, niin jos muutama arvauskerta, niin ei se vielä vahvaa tee.
Näinpä nämä salasanavaatimuksia sanelevat ihmiset varmaankin ajattelevat. Matematiikka on kuitenkin aivan selkeää. Merkistön koolla on hyvin vähän merkitystä sen jälkeen kun se on "riittävä" ja englanninkielisiä on aakkosia on ihan riittävästi. Koko Unicoden sadan tuhannen merkin valikoimaa käyttämällä alkaa saamaan merkistöä kasvatettua siinä määrin, että alle 10-merkkinen salasana ei ihan heti aukea, mutta valitettavasti eksoottisten merkkien kirjoittaminen on kovin hankalaa. Pituuden kasvattaminen ja luonnollisten sanojen käyttäminen on paljon yksinkertaisempaa ja tuottaa myös muita etuja mm. salasanan muistamista helpottamalla ja olkapään yli kurkkimista vaikeuttamalla.
 
  • Tykkää
Reactions: jad
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Ja nyt jälkeenpäin paikataan sillä, että salasanan pituus onkin neljäkymmentä merkkiä. No, onhan se teoriassa mahdollista että jollakin on vaikka pari sataa merkkiä pitkä salasana.
Vai jälkikäteen. Onko 40 merkkiä todella mielestäsi paljon kirjoitettavaa? Tässäkin nyt kirjoitan 422 merkkiä anonyymille internet-huutelijalle ihan vain huvin vuoksi. Jos yrittää muistaa 40-merkkisen satunnaisen merkkijonon täynnä erikoismerkkejä, niin eihän sellaiseen kukaan pysty, mutta jos se 40 merkkiä on luonnollista kieltä, sen muistaa välittömästi ja se on helppo kirjoittaa. Se tässä on nimenomaan se pointti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Vai jälkikäteen. Onko 40 merkkiä todella mielestäsi paljon kirjoitettavaa? Tässäkin nyt kirjoitan 422 merkkiä anonyymille internet-huutelijalle ihan vain huvin vuoksi. Jos yrittää muistaa 40-merkkisen satunnaisen merkkijonon täynnä erikoismerkkejä, niin eihän sellaiseen kukaan pysty, mutta jos se 40 merkkiä on luonnollista kieltä, sen muistaa välittömästi ja se on helppo kirjoittaa. Se tässä on nimenomaan se pointti.
Tämä. Jotkut ihmiset onnistuvat tekemään tuosta ongelman ja muka vaikea keksiä salasana itselle vaikka salasanaksi järkevillä vaatimuksilla kelpaa: tamaonmelkopitkasalasana
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Auto ilmoittelee kaikkea turhaa mm. moottori on käynnissä ( no shit sherlock), mutta ei auki olevasta takaovesta :rofl2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Auto ilmoittelee kaikkea turhaa mm. moottori on käynnissä ( no shit sherlock), mutta ei auki olevasta takaovesta :rofl2:
Mikä on sellainen auto joka ei ilmoita auki olevasta ovesta? Pitää olla joko todella vanha tai ovianturi rikki. Omissa kulkineissa kyllä on minkä tahansa oven aukiolo näkynyt vähintään merkkivalona jos ei oteta huomioon ihan sitä ensimmäistä 80-luvun alun raatoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 510
Viestejä
4 201 775
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom