- Liittynyt
- 06.11.2016
- Viestejä
- 945
Ihan mielenkiinnosta: Oliko 24kk takuuta vielä jäljellä kun vahvistin lahos? Käsittelitkö huoltoasiaa myyjäliikkeen, maahantuojan vaiko suoraan Klipschin asiakastuen kanssa? Ilmeisesti vain hajonnut vahvistin lähetettiin johonkin ja jostain lähetettiin uusi tilalle ilman suurempia mutinoita?Morjesta! Tuli pieniä ongelmia, mulla on 2kpl Klipsch R-115SW joista toisessa hajosi vahvistin, lähetin takaisin ja sain uudeksi vahvistimeksi Klipsch SPL-150 + Anti-Mode 8033S-II niille, subbarit kun yritän kalibroida niin kalibrointi ei lopu ja reilun 10-13min jälkeen en kestä enään ja lopetan, koska vetää jo 8-9 taajuuspyyhkäisyä. Olin sitten Marek soundiin yhteydessä ja vastasivat että haastavissa huoneissa modella kestää 5-15min ennenkuin on saanut kalibroinnin loppuun. Voiskohan johtua mitenkään siitä että, toises subis oma vahvistin ja toises se SPL-150. En vois uskoo ku molemmis samat specsit. Kertokaa mielipiteitä mitä pitäis tehä.. vahvistimena Onkyo TX-SR875.
Itselläni on SPL-150 ja ihan sen kannalta kiinnostaa että miten takuuasiat näiden Klipschin subbarien kanssa tarvittaessa hoituu. Ja muutenkin on ihan hyvää infoa ketjuun kun tuota R-115SW mallia täällä usein suositellaan ja on tiedossa että kyseisen mallin vahvistimet lahoavat herkästi.