Starfield (PC, XBX)

Jaha, ei kovin vakaa tuo laajennus. Nelisen tuntia kerkisi pelata ennenkuin peli hirtti varoittamatta kiinni

Ääninäyttely ei kyllä ole ainakaan tähän asti oikein säväyttänyt: veljekset latelevat toisilleen tappouhkauksia ja koko homma kuulostaa siltä, että molemmat lukevat repliikkinsä suoraan paperista ilman mitään yritystä
 
Viimeksi muokattu:
1.png
:cry:
 
Pitkästä aikaa tätäkin itse aloittaa pelaan, uuden hahmon tein ja aloitin alusta kun kerta tää lisärikin on ulkona :D
 
Mitähän järkeä tuosta lisusta on ollut tehdä kuin se olisi jostain Destinysta tms. Starfieldin idea kuitenkin ollut sellainen semirealistinen avaruus tms niin miksi jotain tuollaisia "hui" taika tms uskontojuttuja tuoda.
 
Mitähän järkeä tuosta lisusta on ollut tehdä kuin se olisi jostain Destinysta tms. Starfieldin idea kuitenkin ollut sellainen semirealistinen avaruus tms niin miksi jotain tuollaisia "hui" taika tms uskontojuttuja tuoda.
Taustatarina mukaan varuunit ovat uskonnollisia sekopäitä jotka palvovat jotain kosmista käärmettä. Tuohan tuli esille jo peruspelissä
 
Vähän näissä Bethesda peleissä ollut ongelmana se että parhaan kokemuksen saa vasta kun pelin kaikki lisärit on julkaistu ja kaikki bugit siloteltu modeilla.
Itse en perus pelin (game pass) perusteella ala ostamaan tätä yksittäistä lisäriä, etenkin kun arvostelujen perusteella ei kyseessä ole kovinkaan laaja sisältöpläjäys.
 
Vähän näissä Bethesda peleissä ollut ongelmana se että parhaan kokemuksen saa vasta kun pelin kaikki lisärit on julkaistu ja kaikki bugit siloteltu modeilla.
Itse en perus pelin (game pass) perusteella ala ostamaan tätä yksittäistä lisäriä, etenkin kun arvostelujen perusteella ei kyseessä ole kovinkaan laaja sisältöpläjäys.

Siis jos on Game Pass Ultimate (PC) niin pitääkö tästä DLC:stä maksaa vielä erikseen?
 
Vähän näissä Bethesda peleissä ollut ongelmana se että parhaan kokemuksen saa vasta kun pelin kaikki lisärit on julkaistu ja kaikki bugit siloteltu modeilla.
Itse en perus pelin (game pass) perusteella ala ostamaan tätä yksittäistä lisäriä, etenkin kun arvostelujen perusteella ei kyseessä ole kovinkaan laaja sisältöpläjäys.
Vaikuttaa vähän siltä että ehkä odotellaankin goty versioon asti, tms mitä tästä tulee, ei kuulosta hyvältä dlc:ltä. säästää rahat vaikka kaljaan.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 427
Viestejä
4 424 311
Jäsenet
73 356
Uusin jäsen
ousmo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom