Nexuksessa oli asiasta juttua, samalla kun vihujen hp moninkertaistuu isoilla leveleillä niin oma dmg ei kuitenkaan moninkertaistu, samoin dmg received on aika hurjaa.
Tähän toki auttaa powerit, mutta osa niistä bugittaa ja kemikaalit kans. En tiiä miksi tässä ei oo perkiä joka nostaa noiden chemien kestoaikaa, kuten oli FO4, niitä menee aika suuria määriä jo.
Haluais kyllä vaikeutta enemmän, mutta vähän huonosti toteutettu tuo isommilla leveleillä.
Joo noi eri kemikaalit tuntuu vähän kikkailulta. Niiden vaikutusaika on niin olematon ettei niitä tule juuri käytettyä. Ei ne kyllä aikaisemmissakaan peleissä ole niin käyttökelpoisia olleet. Tällöin niitä tulee lähinnä myytyä. Ainoa mitä systemaattisesti olen käyttänyt on se juttu joka boostaa tutkimusta hetkeksi, ja toista joka on halpa craftata ja joka antaa jonkun majesteettisen 2% XP bonuksen. Jos ne on noin lyhytvaikutteisia niin niitä pitäisi pystyä tekemään itse kunnollisia määriä, tai pystyä ostamaan sellaisia määriä että niitä pystyy usein käyttämään ilman liikaa miettimistä.
Lähinnä pidän pientä määrää useimpaa että jos tulee erityisen paha taistelu että niitä voisi käyttää kertaluontoisesti erikseen.
Mulla on vähän ilmeisesti tullut joku saveen liittyvä ikävä bugi. Lähes joka kerta kun lataan minkä tahansa saven, se heittää mut ihan jonnekin muualle kuin missä se save oli tallennettu. Siis vaikka jossain kaupungissa kun tallentan ja lataan, se heittää mut 400 metriä sen kaupungin ulkopuolelle. Mulla myös se alus bugitti todella paljon eilen ja tänään enkä ihan tiedä liittyykö tuo siihen.
Jos aluksesta katoaa seinät niin se voi olla alku aika suurille ongelmille. Ilmeisesti sain tuon aluksen korjattua nyt muokkaamalla ja vaihtamalla sitä, mikä on vähän hankalaa kun mulla on vaan jotain 1500 rahtitilaa ja sitten irtoroinana lisää 2000 lattialla, sen irtotavaran kerääminen kestää aika vähän aikaa että alusta pystyy turvallisesti muokkaamaan.
Toivottasti tuo save bugi olisi ollut kytköksissä tuohon, en ole kauheasti tässä uskaltanut kuin kuollessa ladata saveja tuon takia.
Ei hitto menin lopuksi googlettamaan tuota, kaikilla tuntuu tuo saven latauksen ongelma alkanut samalla tapaa kuin mulla tuon aluksen kanssa, juuri eilen rakensin sen ison laskeutumisalustan tukikohtaan ja siitä nuo molemmat ongelmat lähti. Mutta toisaalta mä käytin sitä nimenomaan kutsumaan se alus sinne tukikohtaan, sieltä kaupungista missä se alunperin ole, jotta mä saan raahattua sen tukikohdan irtoroinat alukseen. Se olisi ehkä voinut toimia jos olisin vain laskeutunut sinne tukikohtaan, kun tuntuu ettei peli oikein tue hyvin tuota aluksen siirtelyä eri laskeutumisalustasta toiseen samassa "zonessa".
www.reddit.com
Mä siis olen pelannut tuon ongelman alkamisen jälkeen monta tuntia niin en todellakaan lähtisi palauttamaan sellaista missä tuota ei ollut. Kyllähän tuo toimii mutta se tosiaan vähän muuttaa suhtautumista kun pelin voi edelleen tallentaa missä vain kuin usein haluaa, mutta et todellakaan halua ladata sitä savea juurikaan, koska se randomi siirtymä keskeyttää pahasti.
Päivitys: Jee, tuo latausbugi näyttää tosiaan olleen liitoksissa jollain magiikalla tuohon alusbugiin. Kun alus korjattu niin nyt tuotakaan ei ole, ja peli toimii taas täydellisesti. Tosin kun savet alkaa olemaan 10 megaa niin niiden latautuminen on selvästi hitusen hitaampaa kuin alussa.