- Liittynyt
- 01.06.2017
- Viestejä
- 162
Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.
En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.
Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.