Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Taitaa olla nuo tarjouserät jossain valmiina lähtöä varten, kun prosessori lähti matkaan todella nopeasti. Ja Intel tuli otettua, kun sillä hetkellä ei ollut AMD:tä tarjolla.

Jään vaan miettimään, että olisikohan AMD sittenkin ollut parempi, mutta tarjous meni jo. Keväällä sitten AMD:ta ykköskoneeseen, kun tulee 3d-cache - ja niiden on syytä olla parempia, kun täällä mennään vielä 3700X:llä odottaessa. Kakkoskoneessakin on kohta i5-11600K..

IMG-20211124-WA0000.jpg

Kyllä näitä valmisteluja on logistiikassakin tehty pitkin viikkoa :cool:
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Ei sitten voinut noita Ryzeneita laittaa heti tarjoukseen klo 00:00 kun oltiin valmiudessa? En muista että oli koko prossuja listattu sivulle tuohon aikaan saattikka mitään ajastimia.

Vittu mitä paskaa.
 
Liittynyt
22.09.2021
Viestejä
6
Mun mielestä päähänpistotarjoukset ilman mainostusta on ihan jees, mutta tosiaan tuo listaus "tuote loppuunmyytynä" on tosi huono ja ne pitäisi tosiaan tulla täysin valmiina sinne, että jos tuurilla sinne eksyy oikeaan hetkeen niin ei tule ihmeellistä hämmennystä sitten.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
40
Päähänpisto on kyllä hyviä, mutta kun oli noita listattuna klo. 08.00 aukeavaksi, niin osannut odottaa näitä.

Omasta kokoonpanostani uupuu vielä prossu. Kaiken muun jo tilannut. :/
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
239
On se jännä kun mikään ei ole hyvä, aina valitetaan! Mielestäni Jimmy ylivoimainen tarjousten suhteen kilpailijoihin nähden.

Meille päivätöistä kohta pois pääseville vois laittaa vielä illaksi jonkun ylläritarjouksen!;)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
On se jännä kun mikään ei ole hyvä, aina valitetaan! Mielestäni Jimmy ylivoimainen tarjousten suhteen kilpailijoihin nähden.

Meille päivätöistä kohta pois pääseville vois laittaa vielä illaksi jonkun ylläritarjouksen!;)
Kiitos palautteesta!
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
820
Mikään ei kelpaa, tietenkään. Paitsi MSRP osto-oikeusarvonnat. Ne on parasta.

Mielenkiinnosta, mikä oli 5800x tarjoushinta?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Itse olen tyytyväinen että vajaa 2kk sitten vailla stressiä tilasin Jimmsiltä 5600x:n ja nyt koppasin alesta nuo Kingstonin Fury Renegade RGB:t 32gb. :)
 
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
6
No jaa olishan itellekin kelvannu 299e 5800X kuin 379e. Noh näillä mennään... Jimmsillä kyllä omastakin mielestäni ollut parhaimmat BF tarjoukset.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
Corsairin SF750 tuli tilattua. Pääsee vihdoin wanha sotaratsu evga G2 eläkkeelle.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Nyt on tosiaan kaikki tarjouserät linjoilla!
Tuotteet ostettavissa viikonlopun yli niin kauan kun tuotteita riittää - hupenevat kuitenkin sellaista vauhtia että kovin pitkään ei kannata empiä ostopäätöstä!

Kiitos kaikille karkeloihin osallistumisesta ja palautteista, palataan asiaan vielä maanantaina tuon palautekyselyn muodossa :)
 

zod

Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
35
Nyt on tosiaan kaikki tarjouserät linjoilla!
Tuotteet ostettavissa viikonlopun yli niin kauan kun tuotteita riittää - hupenevat kuitenkin sellaista vauhtia että kovin pitkään ei kannata empiä ostopäätöstä!

Kiitos kaikille karkeloihin osallistumisesta ja palautteista, palataan asiaan vielä maanantaina tuon palautekyselyn muodossa :)
Tiputtakaas Sapphire Radeon RX 6900 XT TOXIC Extreme Edition -näytönohjain hinta 1599€ niin lähtee tilaukseen :)

Ja nuo päähänpisto tarjoukset hieman harmittaa, olisihan se 5900x kelvannut monelle muulle, mutta ei noita sivuja voi kytätä 24/7.
Olisiko mahdollista, että esimerkiksi jouluna osto-oikeudet arvotaan jos on jotain "pommi" tarjouksia? Helpottaisi kaikkien elämää. Ilmeisesti osan noiden RTX 30 -sarjan näyttisten kanssa on näin tehty.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
967
Corsairin SF750 tuli tilattua. Pääsee vihdoin wanha sotaratsu evga G2 eläkkeelle.
Mites vanha tuo G2 oikein oli? Pitäisi varmaan itsekin powereita uusia, koska Corsairin HX520 ja HX620:t hyrrää täältä, jotka on ostettu Jimmsin Arabian myymälästä vuonna 2009. HX620 syöttää X58:lle virtaa ja HX520 X99:lle.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 440
Mites vanha tuo G2 oikein oli? Pitäisi varmaan itsekin powereita uusia, koska Corsairin HX520 ja HX620:t hyrrää täältä, jotka on ostettu Jimmsin Arabian myymälästä vuonna 2009. HX620 syöttää X58:lle virtaa ja HX520 X99:lle.
12.11.2014 tilattu. Eihän tuossa mitään vikaa ole mutta hyvä aika uusia kun tuli kotelokin vaihdettua ITX kokoluokkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Tai sitten sellainen maailman isoin nallekarkki! :rofl:

Ulkomaisella kilpailijalla on jo varastossa:

--

Mutta nyt kävi niin, että tänä vuonna Black Friday: Gigantista näyttö ja teiltä prosessori ja näyttötelineitä (monikossa). Siinä oli Suomesta tekemäni hankinnat ja teiltä suurin osa (myös euromääräisesti).
Osallistuin toki arvontaan, mutta iso oranssi nallekarkki olisi parempi palkinto ;)
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
558
Klarna-laskun ei kyllä pitäisi aiheuttaa lisäkustannuksia :)
Tuolla infosivulla tuota maksutapojen rajaamista on avattu - taustalla on siis se että ostoskori ei varaa tuotteita joten tarjoustuotteet saattavat loppua kesken maksamisen, jos käytetään esim. verkkopankkia.
Onko tässä otettu sitä huomioon, että jos on asiakas jolla ei ole mahdollisuutta käyttää Klarnan laskua eikä tuotteelle ole auki muita maksutapoja? Mites sitten toimitaan?
Mielestäni tämä on väärin tehdä se niin ettei ole muita maksutapoja laisinkaan käytettävissä kun kaikilla ei yksinkertaisesti ole niitä mahdollista käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2021
Viestejä
1
Saiskos Lenovo ThinkPad E15 Gen 3 - 15,6" (20YG004DMX) kannettavasta tai vastaavasta hieman hintaa viilattua alas ettei tarvitse verkkokauppa.comista tilata? :geek:
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
855
Miten hyvin palautusoikeus toimii coolereiden kanssa? Ehkä hieman huonosti tuli ram yhteensopivuus katsottua...
 

miu

Liittynyt
22.03.2019
Viestejä
275
Onkos kirjautuminen omille Jimms’in asiakassivuille muuttunut tässä vuoden, parin sisään? Yritän kirjautua spostilla ja salasanalla mutta herjaa että tunnus on väärin. Salasanaakin resetoidessa kysyy käyttäjätunnusta ja spostia. Mielestäni koskaan mitään käyttäjätunnusta en ole luonut vaan aina kirjautunut käyttäen spostiosoitetta.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
Onkos kirjautuminen omille Jimms’in asiakassivuille muuttunut tässä vuoden, parin sisään? Yritän kirjautua spostilla ja salasanalla mutta herjaa että tunnus on väärin. Salasanaakin resetoidessa kysyy käyttäjätunnusta ja spostia. Mielestäni koskaan mitään käyttäjätunnusta en ole luonut vaan aina kirjautunut käyttäen spostiosoitetta.
hmm, kyllä mulla on tiedoissa
1638010765586.png


ja kun koitin kirjautua niin tuolla tunnuksella se onnistuu, maililla ei. Tuonne on tiedot tallennettu selaimeen niin en oo naputellu niitä vuosikausiin joten veikkaisin että ei ihan vasta oo tuo muutos tullu

ps, eti mailista löytyykö jimms tai Jimm's tai web-myynti ja rekisteröityminen
siinä pitäis olla tunnus kerrottu
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Miten hyvin palautusoikeus toimii coolereiden kanssa? Ehkä hieman huonosti tuli ram yhteensopivuus katsottua...
Kyllä tuo meidän 30pv palautusoikeus koskee kaikkia tuotteita, toki palautuksen on oltava palautusehtojemme mukainen ( Takuu- ja toimitusehdot - Jimms.fi : Peruutus- ja palautusehdot ). Palautushakemuksen voitte täyttää osoitteesta www.jimms.fi/rma, johon liittyen saatte jatko-ohjeita sitten sähköpostitse.


Onkos kirjautuminen omille Jimms’in asiakassivuille muuttunut tässä vuoden, parin sisään? Yritän kirjautua spostilla ja salasanalla mutta herjaa että tunnus on väärin. Salasanaakin resetoidessa kysyy käyttäjätunnusta ja spostia. Mielestäni koskaan mitään käyttäjätunnusta en ole luonut vaan aina kirjautunut käyttäen spostiosoitetta.
Tuossa jo ainakin muutama vuosi takaperin tuo on muuttunut niin että uusille asiakkuuksille käyttäjätunnukseksi tulee automaattisesti tilin luonnissa käytetty sähköpostiosoite. Tätä ennemmin on voinut itse määrittää käyttäjätunnuksen jolla voi kirjautua sisään. Mikäli tilisi on parin viime vuoden aikana tehty, niin salasanan palautuksessa tulisi syöttää sekä siihen käyttäjätunnus- että myös sähköpostikenttään se oma sähköpostiosoite. Jos taas käyttäjätunnus on hukassa niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme siitä sähköpostiosoitteesta jolla tili on luotu niin saadaan tuo tarkistettua :tup:
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
490
Kyl sitä ny oli kieltämättä semi hyvät bf tarjoukset, maailman tilanteesee nähären. z590 emoihi kyl jäi vähä haiku, mutta ei nyt menny sinne luokkaa mitä tavoteltii :D. kyl siel oli se ~30€ liikaa ;) . Vähä odottelin joko ny tänä vuonna olis cyberiä tullu. Oli nii paljon seasonikkiaki viel saldoilla :geek: .
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
593
Ei teille jossain vaiheessa tulisi mATX-emoja tuonne päivityspaketteihin? Nyt siellä on pelkkiä ATX-emoja...
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Olisiko mahdollista tilata tätä vielä Black friday- hintaan:D?
Piti eilen tilata, mutta lapset olivat niin hankalia menemään nukkuman että pääsi unohtumaan.:btooth:
Moi! Valitettavasti Black Friday-tuotteiden myynti päättyi sunnuntaina klo 23:59. :/
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Nyt meni kyl blackfriday nallekarkki arvaus pielee, iteltä puuttu nallekarkit lähetyksestä taas, niin varmaan muiltaki :D
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
820
Nyt meni kyl blackfriday nallekarkki arvaus pielee, iteltä puuttu nallekarkit lähetyksestä taas, niin varmaan muiltaki :D
Nonnih, vaadin molempia tuoleja arvottavaksi kaikkien osallistuneiden kesken, se oli tästä viidestä grammasta kiinni!

*edit* </s>, ihan vaan varmuuden vuoksi. Itsehän olin luonnollisesti arvioinut tämän(kin) oikein.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 107
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle. (EDIT: Ilmeisesti Klarna on maksuton. Oma arvaus oli että yritti myydä minulle osamaksuna kun ensimmäistä kertaa käytin eikä siinä kiireessä ollut aikaa lukea kovin tarkasti. Katsoin vain että loppusumma oli jotain 430€ luokkaa.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle.
Klarna ei kai maksa mitään, jos sen maksaa kerralla pois. En ole vielä maksanut, mutta en ole myöskään saanut vielä tarjoustuotetta.

Ainakin saamassani laskussa oli 159,90€ summana ja "voit myös maksaa pienemmissä erissä, jolloin [otamme sinulta enemmän rahaa]".
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 107
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle.
Klarnan lasku ei kyllä maksa mitään ekstraa...
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 107
Klarnan lasku ei kyllä maksa mitään ekstraa...
Klarna ei kai maksa mitään, jos sen maksaa kerralla pois. En ole vielä maksanut, mutta en ole myöskään saanut vielä tarjoustuotetta.

Ainakin saamassani laskussa oli 159,90€ summana ja "voit myös maksaa pienemmissä erissä, jolloin [otamme sinulta enemmän rahaa]".
Tilasin 399€ tuotteen ja Klarnan loppusumma oli 430€ tai jotain sellaista. Ehdin tuota pari sekuntia ihmetellä kun oli kiire saada tilaus läpi ennenkuin tuote loppuu ja olin jostain lukenut että postiennakon pitäisi toimia. Valitseeko Klarna automaattisesti jonkun osamaksu systeemin kun ensimmäistä kertaa käyttää?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 345
Viestejä
4 157 942
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom